niedziela, 13 listopada 2016

Podsumowanie odcinka 6x07

Cześć. Nareszcie może będę na bieżąco z podsumowaniami i wypunktowaniami odcinków. A więc zapraszam was do podsumowania odcinka 6x07. ;)
1. Rozmowa Evil Queen i Śnieżki
Trochę dziwi mnie to, że Zła Królowa ponownie pragnie zemsty na Śnieżce, która była małą dziewczynką i nie wiedzącą co robi. Taka trochę powtórka z rozrywki, chociaż A&E dobrze to rozgrywają.

2. Rozmowa Zeleny i Złej Królowej
Nareszcie Zelena ją rozgryzła. I rozmowa o Goldzie. xD Szkoda mi Zeleny, bo ona chce tylko mieć siostrę, a tu klops. Ale można było się domyśleć, że tak będzie.



3. Flashbacki Śnieżki i David'a
Cudowne! Poczułam się jakbym oglądała sezon 1. Czuję, że idą bardzo w dobrym kierunku. Fajnie, że ponownie powracają do flashbacków głównych bohaterów. Historia z Drwalem naprawdę była świetna. Do tego pies David'a był taki słodki. No i mogliśmy zobaczyć Niebieską Wróżkę w ludzkich rozmiarach. Podobało mi się także sposób nagrywania niektórych scen np. rozmowa Śnieżki i David'a, kiedy ona była uwięziona i nie chciała, żeby ją zobaczył. Ogólnie te flashbacki były cudowne i do tego ten moment, kiedy Śnieżka daje mu pieniądze. :)



4. Zebranie
Fajnie, że wszyscy się spotkali, ale szkoda, że z takiej przyczyny... Dobrze, że zorientowali się, że Zła Królowa współpracuje z Goldem. Mogę tylko dodać, że Hak i tak wygrał swoim tekstem o rumie. xD



5. Zebranie nr 2
Nie mogę, nie wspomnieć o tym zebranku. Przepraszam, ale ta scena chyba była najlepsza z całego tego sezonu. Ja po prostu nie mogłam oddychać, kiedy zobaczyłam ich miny, gdy Regina powiedziała, że między nią a Rumplem była zawsze jakaś chemia. xD






6. Scena w sklepie Gold'a
Ponownie mamy scenę Złej Królowej i Gold'a. I mina Zeleny na widok tej sceny- bezcenna.

7. Poszukiwanie drzewka
Nie wiem dlaczego kiedyś nie przepadałam za Snowingiem... Ja ich teraz kocham. Są tacy słodcy... Szkoda mi tylko Reginy, która musiała wszystkiego słuchać. xD

  

  
  
8. Scena Emmy i Haka
Brak mi słow. No nie wiem co napisać o tej scenie. Killian jest taki słodki... Tylko czekałam na ten moment, kiedy przewróci na stronę z obrazkiem, kiedy oni tańczą. No i jego tekst: "I ty mnie całowałaś tymi ustami?". xD






9. Scena na cmentarzu
Byłam w lekkim szoku, kiedy Śnieżka i David postanowili oddać swoje serce. Ale wiedziałam, że Zła Królowa nie może tak sobie zabić Śnieżki. I tu mnie zaskoczyła, pomysł na tą klątwę jest genialny!
Tylko szkoda mi Davida i Śnieżki... Biedni, nie będą mogli być razem. ;c
  

  

  
  

10. Bella vs Rumple
Haha, Bella chyba przejrzała na oczy tak na stałe. Normalnie jestem z niej taka dumna. Nareszcie przeciwstawia się Goldowi i to mi się podoba.

Dzisiaj podsumowanie tak na szybciutko. Mam nadzieję, że nie jest napisane najgorzej. A jak wam podobał się ten odcinek? Piszcie w komentarzach. :)














5 komentarzy:

  1. Świetny odcinek i świetne podsumowanie. Te ich miny na wieść o chemii EQ i Rumple'a bezcenne :) Ten odcinek był taki słodki. Ciekawi mnie jak będzie wyglądać współpraca Belle z Zeleną. I mam też nadzieję, że Regina i Zelena wkrótce naprawią swoje relacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcinek bardzo mi się podobał ,dobrze ,że rozgryźli ,że EQ współpracuje z Goldem.Chociaż byłam zaskoczona ,że Gold przyniósł wodę z udręczonych dusz , no ale jak zwykle musi mieć jakiś plan .Bardzo się cieszę ,że Zelena w końcu rozgryzła EQ o co jej tak naprawdę chodzi i jak nakryła Golda i EQ w sklepie mina bezcenna.Ahahaha no po prostu nie mogłam ze sceny jak Regina mówi ,że ona i Rumple zawsze mieli chemię , Emma-Regina oh my god i mina Killiana i reszty bezcenne najlepsza scena z odcinka.Snowing oglądajac ich flashbacki poczułam się jakbym zaś oglądała 1 wszy sezon .Scena CS w krypcie była taka urocza i słodka i Killian z tym sh sh sh shush its story time i jak opowiadał remember who you are product of true love i całus w rękę słodkie to było.Ciesze się ,że Belle w końcu przejrzała na oczy ,byleby nie rozważała powrotu do Golda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze muszę dodać ,że pomysł z klątwą snu jest bardzo dobry , nie spodziewałam się tego po EQ.

      Usuń
  3. Ten odcinek był jednym z moich ulubionych, bo S1 feels i pełno Snowing! Tak mi jest smutno z powodu tej klątwy snu... Nie zasługują na to! Scena, gdy Snow była uwięziona w tym wozie i David po drugiej stronie drzwi, wyglądała identycznie jak ta z Emmą i Reginą z odcinka 4x01. A potem jeszcze ten Magic Touch (Emma i Regina też to miały). Kocham jak scenarzyści się nami bawią...
    Moment, w którym Regina powiedziała o chemii między nią a Goldem była boska. Reakcja każdego po prostu bezcenna! Scena CS też była słodka. Mimo, że aż tak bardzo nie lubię Haka, to moja miłość do Colina wygrywa i nie mogłam się nie uśmiechnąć!
    A tu jeszcze dodatek: https://66.media.tumblr.com/fcc6a19bd42935dc49746257f809acf4/tumblr_ogak0wMHdZ1vhm0t7o3_540.gif Ładne serce, prawda? Hahaha :D

    OdpowiedzUsuń