niedziela, 6 listopada 2016

Dyskusja o odcinku 6x07

Cześć. Pod tym postem możecie komentować odcinek 6x07. Mam nadzieję, że będzie sporo komentarzy tak jak ostatnio. Przy okazji przepraszam, że dzisiaj nic się nie pojawiło, ale nie miałam w ogóle czasu. Jutro postaram się jeszcze wstawić podsumowanie i wypunktowanie odcinka 6x06, jeżeli będzieice chcieli. Po obejrzeniu odcinka zapraszam do tego posta. ;D

+ Script tease #4 z odcinka 6x07


Śnieżka (kontynuując)
(lekki uśmiech)
Fajnie znowu przyżyć z tobą przygodę.

Mały bonusik, który dopiero zobaczyłam na twitterze Adama. Napisał, że szykuje nam się scena Snowing. <3

78 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tego odcinka zwłaszcza co knuje EQ , flashbacków z Snowing i EQ i oczywiście scen Snowing.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twoje podsumowania i wypunktowania, więc fajnie by było jak by się jutro pojawiły, ale oczywiście rozumiem, że masz mało czasu i jeśli się jutro ich nie będzie to ok. Prowadzenie bloga to pracochłonne zajęcie, a sama wiem ja mam wolnego czasu dlatego cię podziwiam. Osobiście jestem pod dużym wrażaniem twojej aktywności :) Ale się cieszę na Snow i Charminga. Tak jak powiedziała Snow- fajnie, że przeżyją znowu razem przygodę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie skończyłam oglądać wczorajszy odcinek. Duży plus za sceny Snowing, których było wiele. Bardzo przypominały mi sezon 1. EQ-Snowing - kocham! Myślałam, że padnę ze śmiechu, jak zobaczyłam reakcję wszystkich na relację Golda&EQ. "Regina, oh my god". No i to jak Zelena ich przyłapała na całowaniu i powiedziała o tym i o nożycach Belle. Biedna Belle, nadal wierzy, że Rumple się może zmienić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację duży plus za sceny Snowing , też mi przypominały 1 sezon .Aahahha reakcja wszystkich na relację Golda i EQ myślałam ,że padnę ze śmiechu.Urocza też była scena CS w krypcie jak Killian opowiadał Emmie historię Snowing i by pamietała zawsze ,że jest owocem prawdziwej miłości .Dobrze ,że w końcu Zelena przejżała na oczy , będą mieli zaś kolejną osobę z mocami po swojej stronie.GdyEQ wyrwala Snow i Davidovi serca , serio myślalam ,że je zmiażdży na oczach wszystkich , a tu kurde klątwa snu .Biedna Belle pomimo ,że wie ,że Rumple chce użyć na niej tych nożyc , ciągle wierzy ,że może się zmienić.

      Usuń
  4. Skoro Emma jest owocem prawdziwej miłości , to czemu nie pocałuje Davida i nie złamie klątwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że już czas najwyższy żeby Emma miała TLK ze swoimi rodzicami. (Henry miał z Emmą i Reginą)

      Usuń
    2. No masz rację , a chyba nikt z ich nie pomyślał ,że Emma może zdjąć klątwę.

      Usuń
    3. No chyba ,że EQ wie ,że wpadną na to by Emma zdjęła klątwę i namieszała bardziej by nie było tak łatwo.

      Usuń
    4. Możliwe bo w promo następnego odcinka Emma i Regina wylądowały w alternatywnym świecie.Mam niemalże już pewność ,że Morfeusz okaże się panem snów , Emma pewnie coś tam namiesza w tym świecie by obudzić Davida i tak oto Morfeusz się zjawi w Storybrooke i będzie chciał zabić Emmę.

      Usuń
  5. Serio nie rozumiem intencji Reginy względem Zeleny .Odtrąciła ją , bo uważa ,że to przez nią Robin zmarł .A teraz niby pokazała jej ,że EQ ją tylko wykorzystuje , wygląda to tak ,że raz ją nienawidzi , a raz ją ratuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra muszę się przyczepić do wyglądu Emmy , serio wygląda strasznie .Nie wiem czy to przez to ,że Jennifer miała te częste migreny , czy zrobili to tak specjalnie by pokazać , jak te wizje wpływają na Emmę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza tym mam wrażenie ,że oni ją przestali czesać i malować. Na początku miała zawsze makijaż , fajne loki a teraz chyba brak makijażu i włosy w kitke. Może to jakieś cięcia kosztów?

      Usuń
    2. Przynajmniej w tym odcinku miała włosy rozpuszczone. Cięcia kosztów? No nie wiem, może nie starcza im przez liczbę nowych sukni EQ :) Które swoją drogą są świetne.

      Usuń
    3. No masz rację najładniej wyglądała w 1-wszym sezonie podobała mi się strasznie jej fryzura , te fajne loki.Nie wiem może jak pisałam wcześniej specjalnie ją tak charakteryzują by pokazać wpływ wizji na nią .

      Usuń
    4. Haha , o tym samym pomyślałam , takie stroje jak nosi EQ to nie są tanie rzeczy. Emma wygląda z sezonu na sezon coraz gorzej zamast lepiej a pwinno być odwrotnie bo w końcu ma teraz syna , miłość , rodzinę , dom...

      Usuń
    5. Racja tu już nie chodzi o fryzurę , makijaż , ale też jak teraz ubierają Emmę.Jakaś koszula , sweter , gdzie się podziały jej kurtki to zawsze był znak rozpoznawczy Emmy.

      Usuń
    6. Oj tak , zdecydowane jej garderoba się zepsuła. Szczególnie jak sobie przypomnę tę okropną bluzkę z 2 odci ka. Jej garderoba się strasznie ugrzeczniła

      Usuń
    7. Pewnie Killian kazal jej połowę kurtek wyrzucić , bo mu miejsca zabrakło na jego rzeczy.

      Usuń
    8. Hahaha , i musiała zrobić miejsce w szafkach na jego zmienne końcówki

      Usuń
    9. Ahahaha racja , w sumie to mnie zawsze się podobał styl Emmy , ale w tym sezonie to jakaś istna masakra normalnie.

      Usuń
  7. Jak na razie mój ulubiony odcinek <3 Wszystko było idealne. Powrót pierwotnego shipu, czyli najpiękniejszego Snowingu. Idealna scena CS, na której się prawie popłakałam. Klątwa nie do rozwiązania. Po prostu uwielbiam ten odcinek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały odcinek. Swnowing było świetne, to ich pierwsze spotkanie po prostu urocze <3 Pomysł z klątwą snu mi się spodobał, ale nie rozumiem dlaczego Emma ich nie pocałuje. Bardzo podobała mi się scena CS. Cieszę się, że Zelena zrozumiała o co tak naprawdę chodzi EQ i że Belle dowiedziała się całej prawdy. Jeden z moich ulubionych odcinków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klątwa działa w ten sposób ,że jest rzucona na serce więc wydaje mi się ,że jak Emma pocałuje dajmy na to śnieżkę to i tak w sen zapadnie David a przynajmniej ja to tak zrozumiałam. Całujący bez znaczenia i dlatego Regina i Emma będą szukały rozwiązania gdzieś indziej

      Usuń
    2. Dziękuję za wyjaśnienie. Nie wyłapałam tego haczyka.

      Usuń
    3. Dokładnie klątwa jest rzucona na serce , jest nie do rozwiązania .Widzieliśmy jak David pocałował Snow , to od razu zapadł w sen , nie ma znaczenia kogo by pocałowała Emma i tak ta druga osoba by zapadła w sen .No chyba ,że pocałowałaby ich jednocześnie .Zobaczymy jakie rozwiązanie znajdą Regina i Emma , ale coś tak czuje ,że nieźle namieszają w tym alternatywnym świecie.

      Usuń
    4. Fajnie by było, gdyby Regina ze Snow miały TLK (nie romantyczny, fuj XD). Wtedy Emma by mogła pocałować Davida i klątwa złamana.

      Usuń
    5. Powiedziałabym ,że prędzej to Emma z Reginą by miały TLK oczywiście nie romantyczny , ale może się coś stać w tym świecie ,że sytuacja będzie tego wymagała.

      Usuń
    6. A może to Henry pocałuje Snow, a Emma Davida lub na odwrót?

      Usuń
    7. A może gdyby był podwójny TLK to by usnęli obydwoje? Coś EQ musiała wykombinować ,żeby to nie było takie proste i wymagało przejścia do alternatywnego świata

      Usuń
    8. Wydaje mi się, że po prostu TLK działa tylko na osobę objętą klątwą. Jeśli np. Emma pocałuje śpiącego Davida to on się obudzi, a Henry w tym czasie Snow to nie będzie mieć to znaczenia, bo w wtedy nie będzie pod działaniem klątwy i zaśnie.

      Usuń
    9. Ciekawa opcja w końcu chyba Henry nie miał do tej pory z nikim TLK , chodzi mi o to ,że nikogo do tej pory nie pocałował by tę osobę uratować.

      Usuń
    10. A co jeśli tę klątwę można złamać , ale EQ specjalnie wyśle Emmę i Reginę do tego alternatywnego świata i będą one miały określoną ilość czasu na znalezienie rozwiązania , a po upływie czasu David na zawsze znajdzie się pod jej wpływem.

      Usuń
    11. Według mnie mega by było, gdyby Snow z Reginą miały TLK, bo to w końcu rodzina, która tyle razem przeszła. Ten uśmiech Reginy na pocałunek Snow i Davida <3 To się nazywa development!

      Co do nie romantycznego TLK Reginy i Emmy - nie potrafię sobie wyobrazić, żeby Regina pocałowała Emmę w czoło jak własne dziecko lub na odwrót XD

      Usuń
    12. A ja tam sobie potrafię wyobrazić nie romantyczny TLK Emmy i Reginy , w końcu też są rodziną więc nie byłoby w tym nic dziwnego.

      Usuń
    13. No tak, w końcu przyszywana babcia z wnusią, jak to niektórzy mówią. Nie wiem, ale ja bym padła ze śmiechu jakby miały ten TLK.

      Usuń
    14. Ja nie potrafię sobie wyobrazić romantycznego pocałunku Reginy i Emmy- nie zaczynając dyskusji o SwanQueen, do którego osobiście nic nie mam. Mi się wydaje, że nie mieszaliby już tak z tymi nieromantycznymi pocałunkami Snow i Reginy, czy Emmy i Reginy.

      Usuń
    15. No cóż, jak co sezon będziemy mieć jakieś TLK, to może akurat tym razem CaptainSwan się poszczęści.

      Usuń
    16. Myślę, że za dużo już by było tych klątw. Ale nie shippuje CS tylko OQ. Emma bardziej pasowała mi do Grahama lub Augusta, co do tego shipu jestem raczej neutralna.

      Usuń
    17. 50 Twarzy Grahama mówisz... XD Szkoda, że go zabili tak szybko. Mógł się jeszcze chłopak rozkręcić.

      Usuń
    18. Lubiłam szeryfa, ale w innych produkcjach Dornan'a nie oglądałam. W ogóle to w szoku byłam, gdy się dowiedziałam, że to on grał Grey'a. Film mnie nie interesował, na plakaty promocyjne uwagi zbytniej nie zwracałam, a jeszcze bez zarostu to go jakoś nie poznałam.

      Usuń
    19. Dornan gra morderce psychola w takim serialu The Fall. O wiele lepiej niż Greya. Szkoda mi go było ,że go tak szybko uśmiercili no ale nie oszukujmy się na Greyuzarobił więcej kasy niż cała obsada OUAT. Mnie osobiście Emma pasowała do Szalonego Kapelusznika (który z kolei zaczął sobie grać w filmach Marvela)

      Usuń
    20. Ja też się strasznie zdziwiłam, bo tu ledwo co z serialu o bajkach wyszedł, a skończył w ciekawym (:D) filmie. Przyznam, że sama tego nie oglądałam, ale z opinii słyszałam, że kompletna klapa. Mógł zostać w OUAT i się hajtnąć z Emmą!

      Usuń
    21. Nie wiem czy wiecie, ale Jennifer była przez jakiś czas z aktorem grającym właśnie Szalonego Kapelusznika. Szkoda, że im nie wyszło.

      Usuń
    22. Nie wiedziałam o tym , dobrze wiedzieć.

      Usuń
    23. Tak , ładna para z nich była , to pewnie też dlatego taka fajna chemia między aktorami się pojawiła. Szkoda ,że im nie wyszło , ja osobiście lubię jak ludzie żyją długo i szczęśliwie a wśród celebrytów ciężko o to. Greya oglądnąć próbowałam ale nie dałam rady , takie rzeczy jednak nie dla mnie xD jednak Jamie Morderca z Irlandii mnie bardziej przekonuje

      Usuń
    24. Ja też próbowałam oglądać Greya , ale jakoś nie mogę się przemóc .Co do CS nie zdziwię sie jak faktycznie Emma zostanie przebita mieczem , a skoro jest owocem prawdziwej miłości , to Killian ją pocałuje by dać im ten TLK i ostatecznie potwierdzić ,że są true love i tak o to Emma zostanie uratowana.A co tam nie takie rzeczy już widzieliśmy w tym serialu.

      Usuń
    25. Tak!rana się magicznie zrośnie , już nie takie durnoty były w tym serialu. Ewentualnie zejdzie po Emmę do podziemi , w końcu Hak już tam ma znajomości

      Usuń
    26. No w końcu ma znajomości u samego Zeusa , wystarczy ,że szpenie słówko i Emma magicznie wróci do żywych .Nawet nie będzie musiała spędzić w podziemiach zbyt dużo czasu.

      Usuń
    27. Dokładie , sam Zeus zna Haka więc ile Emma będzie martwa , kilka minut conajwyżej , przepowiednia się spełni a Emma będzie żyła. No i wspólnymi siłami znaleźliśmy rozwiązanie , jesteśmy lepsi niż team bohaterów ! Haha

      Usuń
    28. Ahaha tak jesteśmy lepsi niż team bohaterów i scenarzystów , powinni się uczyć od nas.

      Usuń
  9. Zelenie się chyba nieźle dostanie od Golda i EQ za powiedzenie o nożycach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zelena ogólnie ma najbardziej przerąbane w tym serialu , czego by nie robiła to jest źle

      Usuń
    2. No masz rację , ale odniosłam wrażenie ,że ona szuka akceptacji , rodziny.Dlatego zaufała EQ bo ta jej powiedziała ,że będzie mieć to czego Regina jej dać nie może siostrę , dlatego Zelenę zabolało ,że EQ knuje z Goldem za jej plecami .

      Usuń
    3. Ona zawsze była sama , nie EQ. Matka ją porzuciła , nikt nie interesował sięjej losem. Regina strasznie mi podpadła tm jak ją potraktowała , to nie była wina Zeleny ,że Robin zginął. Dlatego przygarnęła EQ bo tak naorawdę poza małą Robyn nie ma nikogo bliskiego i dlatego ją to zabolało ,że EQ ją tak oszukała

      Usuń
    4. Też tak sądzę. Gdy zaczęła ,,zielenieć" to wydawało mi się, że nie jest zazdrosna o Gold'a tylko właśnie o siostrę.

      Usuń
    5. Na pewno tak było , w końcu nie zrobiła w sumie nic złego EQ bo nie poleciała pomóc bohaterom w jej pokonaniu tylko ppwiedziała Belle jakiego ma cudownego męża. Zemsta była ewidentnie na Rumplu za to ,że zabrał jej siostrę

      Usuń
    6. Ciekawa jestem co teraz Gold wymyśli by się zemścić na Zelenie ,że powiedziała Belle o nożycach.

      Usuń
    7. Na pewno coś interesującego. Może zamieni ją w coś ? Albo ewentuanie w odwecie on skrzywdzi ckś co kocha Zelena więc może zabierze jej Robyn?

      Usuń
    8. No w końcu Zelenie najbardziej zależy na córce , wiec się nie zdziwię jak Gold ją porwie.

      Usuń
  10. Co do Golda to nie wierzę ,że jest aż takim egoistą ,że chce użyć tych nożyc by odciąć go od przyszłości , bo się boi ,że ten go nie pokocha.Zamiast nie popełniać zaś tego samego błędu co z Nealem ,że ten go nienawidził , to powinien zbliżyć się do syna , a nie uciekać się do takiego czynu .

    OdpowiedzUsuń
  11. Odcinek był bardzo dobry, prawie jak sezon 1.Tylko scena między Goldem i Bellą była sztuczna. Brakowało mi tu emocji, jakiejś porządnej awantury, wyglądało jakby rozmawiali o pogodzie. A Rumpel niech wini siebie, a nie Zelene, bo to on miesza, wku..wia Belle, a potem ma pretensje do wszystkich, tylko nie do siebie. Trochę skruchy by się przydało.
    Na konie, nie chcę zabrzmieć chamsko, ale czy Goodwin zamierza wreszcie schudnąć? Wiem, że była w ciąży, rozumiem. Ale wygląda bardzo, bardzo niekorzystnie zwłaszcza w krótkich włosach, nie mogę na nią patrzeć czasem. Poza tym to niezdrowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem nie wygląda źle , wiele kobiet po ciąży wygląda gorzej od niej.

      Usuń
    2. Nie zawsze jest po ciąży tak łatwo schudnąć. Tymbardziej, gdy nie masz czasu, aby chodzić na siłownie/fitnes itd. Ginny aż taka gruba znowu nie jest, bez przesady. No ale co do włosów to masz rację - o wiele lepiej wygląda w dłuższych i nieulizanych. Jednak Ginny ma lustro w domu i siebie w nim widzi, więc najwidoczniej czuje się okej w takiej fryzurze.

      Usuń
  12. Przed chwilą na you tubie oglądałam scenę Emmy i Haka w tej krypcie i w komentarzu pod filmikiem ktoś napisał , skoro Emma jest wybawicielką i owocem prawdziwej miłości .To kim będzie dziecko Emmy i Haka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni nie będą mieli na tyle dorosłego dziecka w tym serialu już żeby się przekonać. Poza tym Henry jest autorem - a jest synem wybawicielki. Mały Neal jest też owocem prawdziwej miłości i nie ma jakiegoś wielkiego przeznaczenia ani zdolności. No może poza tym ,że jest niemowlakiem i w ogóle nie rośnie.

      Usuń
    2. Więc chyba jakieś przeznaczenie ma tylko 1 dziecko. Nie wiem czemu mi wycięło ostatnie zdanie

      Usuń
    3. No w sumie masz rację , nie wiem ile by musieli zrobić sezonów by pokazać czy jakąś moc ma drugie dziecko wybawicielki.Zresztą też niewiadomo , czy Emma chce mieć drugie dziecko .

      Usuń
    4. Prędzej to Killian by ją namawiał na dziecko niż ona jego.

      Usuń
    5. Mogą pod koniec serialu zrobić tak jak w OUaTiW, taki wgląd na przyszłość.

      Usuń
    6. No możliwe ,że tak zrobią .

      Usuń
  13. Może mi ktoś wyjaśnić co Emma i Regina chciały zrobić na cmentarzu , zanim zjawiła się Snow.Co one chciały jakoś uwięzić EQ , czy raczej jakieś zaklęcie rzucić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciały ją pokonać magią. Nie wiem, dlaczego Snow im nie pozwoliła. Przecież spokojnie mogłyby ją uwięzić lub chociaż na chwilę powstrzymać. Wiadomo, że nie zabijać jej, bo wtedy Regina by zabiła sama siebie.

      Usuń
    2. Też mnie to właśnie dziwi ,że im nie pozwoliła , może myślała ,że i tak by nie miały z nią szans .Bo przez chwilę by ją powstrzymały , ale co potem , sądzę ,że dlatego im nie pozwoliła , bo nie chciała ryzykować życia wszystkich .

      Usuń
    3. Bardzo możliwe. EQ by się mogła jeszcze bardziej rozgniewać, gdyby Emma i Regina próbowały ją powstrzymać.

      Usuń
    4. Ale z drugiej strony chciałabym zobaczyć walkę pomiędzy EQ , Reginą i Emmą byłoby ciekawie.

      Usuń
  14. Jedno mnie ciekawi po co Gold zabrał z Podziemi tę wodę udręczonych dusz.No ok to był plan EQ która chciała zniszczyć miasto jeśliby Snow i David nie oddali swych serc.Ale jeśliby EQ i Gold nie spikneli się razem to Gold sam miał w planach zniszczyć miasto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że on zabrał tę wodę "na wszelki wypadek". Rumple jest inteligenty i wie, że zawsze może mu się wszystko przydać do zawarcia nowej umowy. Nie sądzę, by chciał zniszczyć miasto.

      Usuń
    2. A no tak zapomniałam ,że on zawsze musi być przygotowany , na każdą okoliczność .Dzięki za wyjaśnienie.

      Usuń