czwartek, 10 listopada 2016

Script tease #2 z odcinka 6x08

Cześć. Dzisiaj na twitterze Adam udostępnił drugi script tease z odcinka 6x08. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. :)
 

Emma
Jak co?

Henry
Jak ja/mnie.

Co sądzicie? Fajnie, że znowu pojawią się sceny Emmy i Henry'ego. Mają ze sobą fajny kontakt. Jak wiemy z opisu odcinka 6x08, Henry będzie szykował się na szkolną potańcówkę i zamierza zaprosić Violet. Do tego otrzyma rady od Reginy, pod którą podszyje się Zła Królowa. 
Trochę szkoda, że nie ma prawie wcale scen Henry'ego i Reginy. No troszkę to głupio zrobili, ale niestety nie ma tu czasu na tyle scen rodzinnych, miejmy nadzieję, że w przyszłym odcinku dostaniemy jakieś ich sceny.
W komentarzach pod jakimś starym już postem, widziałam, że była dosyć duża dyskusja na ten temat. Więc piszcie co wy o tym sądzicie, o relacji Emma i Henry, Henry i Regina i czy powinno być więcej ich scen. ;)

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam te rodzinne scenki i żałuję, że jest ich tak mało. Szkodo też, że w tym sezonie twórcy zaniedbali relację Henry i Regina, ale mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni. Rozumiem też, że trudno jest wszystko wcisnąć w 40 min. Te docinki mijają tak szybko, nawet nie zauważam, gdy się kończą. Najbardziej brakuje mi stałego elementu poprzednich sezonów- rodzinnych obiadków ,,u Babci". Kocham ten klimat i to jak wtedy wszyscy są razem. Choć zazwyczaj kończy się to kolejnym atakiem na Storybrooke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Straszne mi się nie podoba to jak traktują Reginę. Tak naprawdę mimo tej jej przemiany wychodzi dalej na osobę bez serca , która obwinia kogoś za swoje niepwodzenia. Straszne mi się nie podobało to jak potraktowała Zelenę. Ona cciała mieć siostrę , rodzinę której nigdy nie miała a ta wyskakuje tu z tym ,że Robin nie żyje przez nią. Toż zginął ratując Reginę! Zelena zabiła dla niej Hadesa! No a Henry z Reginą to sobie uznałam ,że dalej mahą kontakt ale "offscreenowo"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się nie podoba to w jaki sposób niby po przemianie Reginy ją ukazują .Te jej relacje z Zeleną to nie rozumiem , raz ją obwinia o śmierć Robina i to ,że mieszka z EQ .A innym razem mam wrażenie ,że ją ratuje chcąc jej otworzyć oczy jaka naprawdę jest EQ i ,że ją wykorzystuje.Też mi brakuje bardzo scen Henry i Regina , ok ja rozumiem ,że Emma jest jego biologiczną matką i chce dużo czasu z nią spędzać , tak jakby nadrobić ten cały stracony czas , ale Regina wychowywała go przez 10 lat i powinien też z nią spędzać czas , o czym chyba twórcy ostatnio zapomnieli.

      Usuń
    2. Co do Zeleny tak sobie pomyślałam teraz - one się wychowywały osobno , nie ma między nimi siostrzanej więzi , i może dlatego nie mogą złapać kontaktu. Do tego Regina ewidentnie tego nie chce , za każdym razem odtrąca Zelene , no jak dla mnie jest tak trochę bez serca wg mnie. I baaardzo mi się nie podoba ,że obwinia ją o śmierć Robina.

      Usuń
    3. Masz rację , widać ,że Zelena chce stworzyć siostrzaną więź z Reginą , a ona tego nie chce.Według mnie to nie powinna obwiniać jej o śmierć Robina , bo Robin zginął ratując ją , a Zelena zabiła Hadesa swoją TL co też nie było dla niej łatwe.Sądzę ,ze może tu chodzić też o to ,że Zelena ma dziecko z Robinem i poniekąd to też przypomina Reginie , co Zelena zrobiła.

      Usuń