środa, 30 listopada 2016

Promo odcinka 6x10

Cześć. Nadrabiam dzisiaj i wstawiam dla was promo odcinka, który jest finałem pierwszej połowy sezonu. I tak się zastanawiam, czy my będziemy musieli czekać aż do marca na kolejne odcinki... No nic, przejdźmy do zwiastuna, który jest genialny. :)
W NIEDZIELĘ
Emma: Chciałabym nigdy nie zostać Wybawicielką.
BĄDŹ OSTROŻNY, CZEGO SOBIE ŻYCZYSZ
Zła Królowa: Życzę sobie, aby życzenie Emmy Swan nigdy się nie spełniło.
Emma: Nie!
David: Emma!
Hook: Gdzie ona zniknęła?!
TO MOŻE ZMIENIĆ TWOJĄ PRZESZŁOŚĆ
Regina: Emma? Co do diabła się z tobą stało?
I ZMIENIĆ KLĄTWĘ BAJEK NA ZAWSZE
Zła Królowa: Nie możecie "odżyczyć" życzeń.
David: Zła Królowa dzisiaj zakończy panowanie.

Czy ktoś mi może wytłumaczyć, co tu się do cholery dzieje?! Dlaczego to już finał 6A, przecież mają tyle rzeczy do wyjaśnienia. Do tego będzie to tylko odcinek trwający 45 minut. Jak oni to wszystko zmieszczą w jednym odcinku? Ah, tak dużo pytań...
Ale najbardziej ciekawi mnie to, co się potem stanie z Emmą i jakim cudem Regina tam się pojawia?
Mam nadzieję, że otrzymam na te pytania odpowiedzi. Czy wam też podoba się hasająca z kwiatuszkami Emma? xD Ale tak szczerze, to wygląda ślicznie.
Jak wam się podoba ten zwiastun? Czekacie na kolejny odcinek? Macie jakieś teorie co do tego odcinka? Piszcie w komentarzach. :)

7 komentarzy:

  1. Kocham Złą Królową za robienie tego całego zamieszania. Chociaż nie powiem, mogła zacząć niszczyć ich życia wcześniej. Jestem tak ogromnie podekscytowana tym odcinkiem. Nie mogę się doczekać!
    Szkoda, że jest to już finał (dwumiesięczna przerwa nas czeka :(), zostało wiele niewyjaśnionych wątków, a tak mało jest czasu. Mam nadzieję, że to nie jest ostatni odcinek, w którym pojawia się Zła Królowa, bo bez niej byłoby nudno. Emma hasająca po łące z kwiatuszkami wygląda cudownie! Szkoda, że dopiero teraz widzimy jej życie jako księżniczka. Mina Reginy, gdy ją tam widzi jest bezcenna, to jest jak: "Emma, co ty brałaś?" haha. Szkoda, że odcinek trwa tylko 40 minut. Jest to zdecydowanie za krótki czas, aby opowiedzieć tak świetną historię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uważam, że jest to za mało czasu. Zdziwiło mnie też, że odcinek 10 jest finałem, a nie 11. Ale jestem podekscytowana! Ciekawi mnie, czy EQ zostanie pokonana, czy jeszcze nie. No i oczywiście jak rozwiążą wątek wizji. Emma hasająca po łące genialna. Zastanawiam się, czy Emma z EF, wychowywana w miłości Charmingów, będzie miała taki charakter jak ta którą znamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kumam jednego...Skoro Emma mówi, że chciałaby nigdy nie zostać wybawicielką, a EQ życzy sobie by jej życzenie się nigdy nie spełniło to czy nie mówi, że chce by Emma była wybawicielką zawsze???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emma mówi, że nie chciałaby zostać nigdy wybawicielką do Aladyna w sezonie 6. Natomiast tutaj chodzi o życzenie, które to wszystko rozpoczęło, czyli życzenie z 1 odcinka sezonu 1, kiedy zdmuchiwała świeczkę i życzyła sobie, żeby nie być już samotną. :) Mam nadzieję, że napisałam to jakoś zrozumiale. ;D

      Usuń
    2. Aaa....teraz to jasne, dzięki ;)

      Usuń
  4. Aahhaha hasająca Emma z kwiatkami po łące i mina Reginy bezcenna.Szkoda ,że 6x10 jest finałem a nie 6x11 , jest tyle wątków jeszcze do wyjaśnienia , nie wiem ale chyba w 6x11 będzie walka Emmy, bo widziałam na yt filmik z kręcenia 6x11 i w nim była walka Emmy.Nie chciałabym by pozbywali się jeszcze EQ , ale wydaje mi się ,że to już najwyższy czas bo kompletnie nie mają pomysłu na nią w tym sezonie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do tego jak Regina pojawi się w tym świecie w którym jest Emma , nie wiem ale wydaje mi się ,że to może być tak jak w 4x22 .Regina pewnie będzie przekonywać Emmę by z nią wróciła , ona oczywiście nie będzie chciała bo ma tu życie o jakim zawsze marzyła i jakimś cudem obie wrócą.

    OdpowiedzUsuń