sobota, 19 listopada 2016

Tytuł odcinka 6x13

Cześć. Widzę, że dzisiaj jest coś słaba aktywność, ale i tak postanowiłam podzielić się z wami tytułem odcinka 6x13. Kilka dni temu tą informacją podzielił się z nami Adam. Zapraszam do rozwinięcia. :)
 
"Złowieszcze wzory"

Co sądzicie o tym tytule? Ja nie wiem, co o tym myśleć...
I tak też zastanawiam się czy ten sezon będzie podzielony na 6A i 6B, ponieważ to już 13 odcinek... Ja tam się już w tym wszystkim gubię... Piszcie w komentarzach, co sądzicie. :) Możecie też w komentarzach zaproponować, co chcielibyście poczytać na blogu. Nie wiem, może jakieś inne filmy z aktorami OUAT, zdjęcia z kręcenia odcinków. Piszcie w komentarzach. :)

3 komentarze:

  1. Zagadkowy tytuł. Nie mam pojęcia o co może chodzić. Między 6A, a 6B na pewno nie będzie wyraźnej granicy, bo cały sezon ma dotyczyć Krainy Niedopowiedzianych Historii, ale wydawało mi się, że jakoś w połowie zakończą część głównych wątków.Fajne byłyby zdjęcia z kręcenia odcinków. Zawsze fajnie jest je pooglądać, nawet jeśli nie wnoszą nic nowego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagadkowy tytuł. Nie ma pojęcia o co może chodzić. Miedzy 6A, a 6B pewnie wyraźnej granicy nie będzie skoro oba mają dotyczyć Krainy Niedopowiedzianych Historii, ale sądziłam, że w połowie skończą większość najważniejszych wątków. Fajne byłyby zdjęcia z kręcenia odcinków. Zawsze miło jest je pooglądać, nawet jeśli nie wnoszą nic nowego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co myśleć o tym tytule. Adam i Eddy powiedzieli kiedyś w wywiadzie, że sezon 6 będzie miał taką samą formę jak sezon 1, czyli nie będzie jakiejś większej przerwy. I tak samo nie będzie, że 6A jest o Złej Królowej, a 6B o czymś innym.
    Co do innych postów: tak jak mówiłam, możesz zrobić post z teoriami, bo to jest bardzo ciekawe (ja osobiście uwielbiam czytać teorie), Lana Parrilla co piątek będzie dodawać zdjęcie postaci z serialu (wczoraj dodała Belle), więc Ty mogłabyś robić posty poświęcone tylko tej postaci. Również, jeżeli zechcesz możesz napisać coś o shipach... Jeżeli mi coś jeszcze przyjdzie do głowy to dopiszę. :)

    OdpowiedzUsuń