piątek, 11 listopada 2016

Sneak peek #2 z odcinka 6x08

Cześć. Jak zwykle, kiedy napiszę w poście, że nie ma sneak peeków albo po długim czasie wstawię to zaraz pojawia się nowy. xD Po raz pierwszy udało mi się tak wcześnie obejrzeć sneak peek, bo tylko 9 minut po opublikowaniu. Niestety myślałam, że już nic nie wstawię, bo laptop nie chciał mi się włączyć, ale na szczęście odpalił się. Zapraszam do rozwinięcia. :)
Zła Królowa: Chciałeś mnie zobaczyć, Henry? Niech zgadnę, jesteś zły o swoich dziadków.
Henry: Oczywiście, że jestem zły.
Zła Królowa: Kiedyś zrozumiesz. Co to znaczy dokonywać trudnych wyborów. Pamiętasz, kiedy przychodziłam tu z tobą?
Henry: Karmiliśmy mewy.
Zła Królowa: Zawsze się ich bałeś i zastanawiałam się jak ja wychowałam takiego przestarszonego, małego chłopca.
Henry: Wiesz co, nie boję się już. A na pewno nie ciebie.
Zła Królowa: Teraz to jest nowe sięgnięcie dna. Używając mojego syna przeciwko mnie.
Regina: Henry nie jest twoim synem.
Zła Królowa: Dokładnie to samo powiedziałaś Emmie. Obydwie tak bardzo walczyłyście o to, żeby być matką Henry'ego. Żadna z was nie skończyła swojej roboty.
Regina: Ta rozmowa to koniec i wybierzesz się na bardzo długą wycieczkę.
Zła Królowa: Przepraszam, ale to nie jest to lustro, które zaczarowałaś. To jest. 
Regina: Zamieniłaś je. Wszystko co mogłyście wymyśleć, ja już to opracowała. Mam nadzieję, że jesteście dumne ze swojej pracy, ponieważ będziecie czerpać z tego przyjemność do końca swojego życia.

I jak? Ja jestem taka podekscytowana, że nie wiem jak ja wytrzymam w poniedziałek. Bardzo podoba mi się ten pomysł z lustrem i ciekawa jestem jak będzie wyglądała ta kraina, ale mam nadzieję, że nie utkną tam na długo, bo będzie mi brakowało scen między Hakiem a Emmą tak jak w odcinku 6x07. Piszcie co sądzicie o tym sneak peeku i o przeniesieniu Emmy i Reginy do innej krainy. :)


17 komentarzy:

  1. Pomysł ze światem za lustrem mi się podoba, ale też nie chcę żeby na długo utknęły. Ogólnie to nie lubię jeśli jakieś wątki długo trwają. Do tego na następny odcinek trzeba czekać dwa tygodnie, więc chyba nie wytrzymałabym w takiej niewiedzy. Do końca 6a zostały tylko cztery odcinki łącznie z tym, a wątków zapowiada się jeszcze sporo, więc raczej nie będą tego przeciągać. Szkoda, że OUaT nie leci w sobotę. Zawsze muszę się powstrzymywać od zwiania z ostatniej lekcji w poniedziałek. Mam już mnóstwo siniaków, ponieważ na WF-ie zamiast patrzeć na piłkę myślę o Once :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo wątek z lustrem będzie trwał tylko jeden odcinek, czyli w 6x09 już będą z powrotem w Storybrooke. Chociaż zastanawia mnie to czy na pewno to one sprowadzą Robina, bo jak wiemy on występuje dopiero w odcinku 6x10 lub 6x11. Może Regina zostanie tam w tej całej krainie, a Emma wróci?

      Usuń
    2. Dzięki za informację. Słuszna uwaga, może coś namieszają, ale skutki nie będą widoczne od razu? Np. sprowadzą go nieświadomie. Albo będzie to bardziej złożone i wymagające czegoś jeszcze, co zrobią dopiero w Storybrooke? Sama nie wiem. Wydaje mi się, że Emma nie zostawiłaby Reginy, chyba, że jakoś to zakręcą. I pomyśleć, że tyle trzeba będzie czekać. A jeszcze do niedawna żyłam w pięknej nieświadomości, że 20 nie ma odcinka. Aż mnie ciarki przechodzą jak myślę o przerwie świątecznej.

      Usuń
    3. [SPOILER z odcinka 6x12] Widziałam zdjęcia, jak Regina stoi z Robinem i płacze, a następnie on ją atakuje nożem. Przypomina mi to o scenie z Danielem, jak chciał zabić Reginę, bo nie był sobą. Może z Robinem też będzie coś nie tak?
      Przerwa dwutygodniowa to jedna wielka męka, a potem trzeba będzie czekać do wiosny na 6B. Ja nie wiem jak to wytrzymam. Nie chcę nawet myśleć o 6 sezonie jako ostatni. Nie przeżyję chyba tego :(

      Usuń
    4. A może ktoś go będzie kontrolował? Mam nadzieję, że nie będzie tak jak z Danielem, bo lubię nawiązania, ale powtarzanie tego samego? Trochę by to też było okrutne wobec fanów OQ. Ledwo co zaserwowali dwudziestosekundową śmierć Robina, a później dają złudną nadzieję. Mogliby w takim razie nie ujawniać, że Robin się w ogóle pojawi.

      Nie wiem co zrobię jak się ten serial skończy. Czasu mam niestety mało, więc oglądam tylko jeden, bo jeśli się w coś wciągnę to na poważnie. W wakacje chciałam coś zacząć oglądać czekając na sezon 6, ale nie mogłam. Tylko mi OUaT w głowie. Nigdy mnie jeszcze coś tak nie wciągnęło. Chyba dlatego, że jest to serial pełen akcji, ale i przypomina mi wczesne dzieciństwo. Do tego ten klimat. Wiele osób narzeka, że każdy jest z każdym spokrewniony, a ja właśnie podziwiam twórców za to jak to wszystko zręcznie połączyli.

      Usuń
    5. Ja na ten serial trafiłam przypadkiem , szukałam czegoś o tematyce fantasy , taki jak Przygody Merlina.W ciągu miesiaca nadrobiłam z 5 sezonów , tak się wciągnełam ,że zapomniałam ,że potem trzeba czekać z miesiąc na 6 sezon.Może Emma i Regina znajdą w tym świecie właśnie sposób na złamanie klątwy , ale ktoś ich ostrzeże ,że będzie się to wiązało z ogromnymi konsekwencjami i nasza kochana Emma nie posłucha no i narobi się niezły bajzel.

      Usuń
    6. Według mnie fajnie by było, gdyby Regina spotkała Robina w tej krainie snu, żeby sobie wszystko wyjaśnili i pożegnali tak jak powinni. Wtedy Regina mogłaby ruszyć dalej. Tak jak mówisz, nie fair byłoby wobec fanów OQ, gdyby zrobili z Robina potwora. Ale doszłam do wniosku, że twórcy mają gdzieś fanów. Zależy im tylko na oglądalności, a nie na tym czy jesteśmy zadowoleni czy nie.

      Usuń
    7. Zgadzam się z tobą lepiej by wyszło jakby się w tej krainie pożegnali i wszystko se wyjaśnili , po prostu daliby im porządną scenę.A nie przywracali tylko po to by potem zaś go zabić i to jeszcze bezsensowną śmiercią .

      Usuń
  2. Teraz jeden wielki hejt: jestem pewna, że ja zrobiłabym o wiele lepsze efekty wideo, niż ci wszyscy graficy tam zatrudnieni. Nie mogę się dosłownie patrzeć na tą scenę z Reginą, Emmą i EQ. Nie mogli chyba drugi raz nagrać tej sceny, więc dogrywali część z Laną w studio i potem to dokleili. No ale kurcze, ten serial ogląda ponad 3 miliony ludzi, więc powinni się jakoś lepiej postarać.

    Co do samego odcinka to nie mogę się doczekać! Szczerze mówiąc, od początku rozpoczęcia 6 sezonu opuściłam prawie każdy poniedziałek w szkole, żeby tylko obejrzeć serial jak najszybciej XD Jestem tak niecierpliwa jeśli chodzi o ten odcinek, że chyba aż będę oglądać na żywo.

    Kochane jest to jak EQ wspomina o kiepskich czasach Emmy i Reginy, a następnie Regina mówi "this conversation is over" i Emma się patrzy tak dumnie na nią. To pokazuje jak daleko razem zaszły i jak piękną relację teraz mają. Takie przyjaźnie to rzadkość w serialach, a tu tak naturalnie się rozwinęła ich relacja podczas tych 6 sezonów. Z wrogów do najlepszych przyjaciół.

    Brakuje mi tak bardzo scen Regina/Henry. Mam nadzieję, że jak Regina wróci z tej krainy to dostaniemy jakąś scenę. Od początku 6 sezonu była tylko jedna o ile się nie mylę. To jest smutne, bo Regina kocha Henrego najbardziej na świecie, a tak mało czasu razem spędzają. W dodatku jeszcze z nią nie mieszka...

    Wiecie co Wam powiem? Mimo, że cieszę się, że w tym sezonie mamy EQ, to jednak nie do końca mi się to podoba. A dlaczego? EQ nie jest tu taka jak zawsze. Pokazuje tu emocje, uczucia, martwi się (o Henrego i Emmę: "he doesn't care about you or Emma" itd.). Dawna EQ była bez serca, zabijała całe wioski za zamachem jednej ręki, bo miała zły dzień, a teraz? Teraz przypomina mi Harley Quinn z Legionu Samobójców. Raz zachowuje się jak nastoletnia idiotka, raz jakby była psychiczna, a raz jak dziecko z przedszkola. To jest bardzo OOC. Zawiodłam się trochę, nie powiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też trochę mi się nie podoba ta wizja EQ. Rozumiem, że kocha Henry'ego, więc się o niego martwi, ale wolałabym żeby zrobili to tak, że EQ nie kochała Henrey'ego tylko Regina. W końcu, gdy Regina była dobra wciąż miała w sobie EQ, więc w EQ Zła Królowa miała w sobie Reginę. Wolałabym aby była ona pełnym złem- takie całkowite rozdzielnie jaźni, łącznie z pozytywnymi i negatywnymi uczuciami.

      Usuń
    2. Musze ci przyznać rację, niestety w tej scenie efekty kuleją. O ile nigdy nie zwracałam uwagi na efekty wideo, czy specjalne, to tutaj musiałam zauważyć pewne nienaturalności. Twarz Reginy często zamazana, tutaj nie jestem pewna, czy mi się zdawało, ale w pierwszym ujęciu Reginy według mnie widać było z profilu dublerkę. Mogę się mylić. Chyba po prostu przymknę na to oko i skupię się na fabule, która zapowiada się naprawdę ciekawie.

      Usuń
    3. Ja mam wrażenie ,że w tym sezonie przedstawiają EQ jakby sama nie wiedziała czego chce.Gdzie się podziała ta zła EQ która właśnie miała gdzieś wszystko i wszystkich miażdżyła każdemu serce , kto się jej sprzeciwił , albo jak ktoś krzywo na nią spojrzał .

      Usuń
    4. Caroline ma racje , to jest bardzo dziwna wersja EQ a na pewno nie taka jakz zaczarowanego lasu. Taka Harleyz Legionu Samobójców miałam to samo skojarzenie. A ten efekt jest tragiczny , wygląda jakby nałożyli jej zamianę twarzy ze Snapchata. Wygląda tjakby robił to jakiś amator , poważnie! Już nie pierwszy ra mają taką wpadkę z efektami , w Agrabarhu ludzie unosili się nad ziemią :)

      Usuń
  3. ja mam nadzieję tylko że to nie ostatni sezon. Szkoda by było tym bardziej że jest jeszcze trochę baśni i legend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Za bardzo się zżyłam z tym serialem i mam nadzieję jeszcze tyle zobaczyć! Nigdy tak nie śledziłam oglądalności jak teraz.

      Usuń
  4. Co Ty na to, żeby zrobić posta, w którym się dzielimy teoriami i przemyśleniami na temat serialu lub jego końca? Fajnie byłoby podyskutować. A no i czekam na podsumowanie i wypunktowanie zaległych odcinków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny pomysł, dziękuję za propozycję. Na pewno z niego skorzystam, kiedy będzie ta dłuższa przerwa między odcinkami. ;)

      Usuń