poniedziałek, 14 listopada 2016

Promo odcinka 6x09

DYSKUSJA O ODCINKU 6X08: [LINK]
Cześć. Przychodzę do was ze zwiastunem odcinka 6x09, który jest bardzo ciekawy. Zapraszam do rozwinięcia.
UWAGA!
Żeby nie było pytań, odcinek 6x09 pojawi się dopiero za dwa tygodnie, czyli 27.11 w USA. Niestety 20.11 odbywa się gala American Music Awards.
ZA DWA TYGODNIE
Mr. Gold: Nie ma sposobu, żeby się przede mną ukryć, kochanieńka.
ON JEST BESTIĄ, KTÓRA ZADAJE BÓL I MŚCI SIĘ
Gold: Nie kwestionuj mnie ponownie.
ALE TYM RAZEM
Belle: Musi być jakiś sposób, żeby go powstrzymać.
RUMPLESTILTSKIN POSUNIE SIĘ ZA DALEKO
Belle: Nie, nie, nie, to nie może się dziać.

WOW. Kiedy obejrzałam z rana ten zwiastun pomyślałam sobie: "No, to teraz robią z Gold'a prawdziwego psychola". Myślę, że ten odcinek może być epicki. Widziałam, że ktoś w komentarzu pisał, [SPOILER!] jakim cudem Morfeusz pojawi się w Storybrooke w dorosłej postaci i myślał, że może Gold przyśpieszy ciążę Belli, ale nie byłby do tego zdolny. [KONIEC SPOILERA] Tadam! A jednak przyśpieszył. Ja po prostu w to nie wierzę. Drugi raz będę oglądała jak Emilie "rodzi" (jak ktoś oglądał Zagubionych to wie o co chodzi). 
Powiem wam szczerze, że cieszę się z takiego biegu wydarzeń. :D Tak Rumple-psychol mi się podoba, najgorzej, że pewnie znowu będzie torturował Killiana albo coś mu zrobi. A ja nie lubię patrzeć jak mu dzieje się krzywda, już się tego naoglądałam...
Jak wam się podoba promo? Co sądzicie o takim Goldzie? Co sądzicie o przyśpieszeniu ciąży Belli? Się wkurzyłam jak zobaczyłam, że poród odbiera Emma, bo liczyłam na pojawienie się Dr. Whale'a. xD
Piszcie w komentarzach co sądzicie. :)




7 komentarzy:

  1. Nie mogłam uwierzyć jak to zobaczyłam. I jak zwykle ja- z jednej strony cieszę się, bo wrócił największy złoczyńca!, a z drugiej tak mi żal Belle. Jeszcze do niedawna wierzyła, że Rumple może się zmienić, a teraz ten strach w jej oczach na jego widok. Masz rację, odcinek zapowiada się epicki. Tylko, czy Gold przyspieszy jedynie ciążę Belle, czy będzie też powodem, że Morfeusz będzie dorosły? Może po narodzinach syna użyje tych nożyc i tym coś namiesza? Nie wytrzymam tych dwóch tygodni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam. Wydaje mi się, że to nie Emma odbiera poród tylko ktoś inny, a ona po prostu jest przy Belle. W końcu jest z boku, a z przodu widać jeszcze jedną osobę, więc może Whale się pojawi. Chyba, że chodziło ci o coś innego, a ja nie do końca to zrozumiałam.

      Usuń
    2. Może być i tak, że tylko przy niej jest. Ale wydaje mi się, że to chyba nie jest szpital. xD No ale i tak liczę na pojewienie się Whale'a. <3

      Usuń
    3. A czy czasem Belle nie będzie rodzić w tym pensjonacie Babci , i właśnie Emma będzie przy niej a zadzwonią właśnie po doktorka i on będzie odbierał poród.

      Usuń
  2. Jejku, ten odcinek będzie epicki! Tyle akcji! Nie wiem, jak ja wytrzymam te dwa tygodnie! Strasznie szkoda mi Belli, ale w sumie fajnie znowu zobaczyć psycho Rumpla :D

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG jak Gold może robić to Belle twierdząc ,że to dla jej dobra i dziecka.Czy nie zdaje sobie sprawy ,że po tym stracił już Belle na zawsze, i co zamierza użyć tych nożyc , na synu nawet nie wiedząc jakie będą tego konsekwencje.Czekam tylko na jego minę , jak się dowie ,że syn jest tym który będzie chciał zabić Emmę.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się wydaje ,że Gold przyspieszy ciążę i poród , Belle urodzi , on użyje tych nożyc przeznaczenia i tym samym coś namiesza.Morfeusz stanie się dorosły , może się okazać ,że będzie jeszcze gorszy niż tatuś i Emma będzie chciała go powstrzymać i tak oto dojdzie do walki .Gold widząc , co narobił ,będzie tym który uratuje Emmę i może to on zabije syna.

    OdpowiedzUsuń