sobota, 26 listopada 2016

Script tease #6 i #7 z odcinka 6x09

Cześć. Adam zaczął nas nagle bardzo rozpieszczać, wczoraj wieczorem wstawił jeszcze dwa nowe script tease. Oczywiście zapraszam do rozwinięcia. :)


I TO dociera do Gold'a. DUSI HAKA, kiedy obchodzi ladę, aby stanąć z nim twarzą w twarz. Kiedy Hook się KRZTUSI--

Mr. Gold
Czy to prawda? A teraz, co sprawiło, że sądziłeś, że dobrym pomysłem byłoby sprowokować Mrocznego? 

 

Bella
To język wróżek. Jest starożytny. Prawie nikt go nie zna. Ale moja mama nauczyła mnie trochę, kiedy byłam mała... Na szczęście to będzie wystarczająco.

Jak wam się podobają? Piszcie w komentarzach. Do tego mam pytanie. Wczoraj na twitterze, fani zadawali pytania Adamowi, może chcecie, żebym coś o tym napisała? :)



9 komentarzy:

  1. Ciekawe co takiego powiedział Hook Gold'owi? W opisie było, że Belle namówi Hook'a i Emmę żeby ukradli tusz kałamarnicy, więc stawiam, że odwraca on uwagę. Fajnie, że Belle będzie mieć pole do popisu w swojej dziedzinie :) Mam też nadzieję, że wyjaśnią wątek Czarnej Wróżki. Zawsze mnie intrygowała. Bardzo podobałby mi się post z pytaniami do Adama, lubię czytać takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa co Hook powiedział Gold'owi , no ale zawsze jeden prowokował drugiego tak więc może chodziło o Belle albo Emmę.Też jestem ciekawa wątku Czarnej Wróżki , mam nadzieję ,że go poruszą i wyjaśnią .

      Usuń
    2. Myślę, że Czarna Wróżka się pojawi, ponieważ została obsadzona aktorka do tej roli. Może powinnam wstawić post z tą aktorką. :D

      Usuń
    3. Wstaw chętnie się dowiem czegoś więcej o niej , bo tylko wiem ,że Czarna Wróżka pałała się w czarnej magii , chciałabym się dowiedzieć jak do tego doszło.

      Usuń
  2. Zapowiada się bardzo ciekawie , jasne ,że napisz o tym może zdradził coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Denerwuje mnie już Gold. Ciągle to samo, zło jest dla niego najważniejsze. Okej rozumiem, że taki jest, ale żeby ciągnąć ten wątek przez 6 sezonów non stop? To już się staje trochę nudne. Mam nadzieję, że w tym odcinku wszystko się zmieni na lepsze, tak jak powiedział "zawsze jest ciemno przed świtem".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *tak jak powiedział Adam

      Usuń
    2. Też mam taką nadzieję. Nie podoba mi się kierunek w jakim prowadzą tę postać. Po trzecim sezonie byłam pewna, że teraz czas na jego zmianę, a tu znowu zrobili z niego złoczyńcę. To samo w 5a. Rozumiem, że Mroczny Rumple jest świetny i lubiany przez fanów, ale ciągłe cofanie i zaprzepaszczanie postępów zrobionych przez niego mi niezbyt odpowiada.

      Usuń
    3. Mam podobne odczucia. Gold bardzo podobał mi się w pierwszych 3 sezonach. Wtedy jego postać stała na krawędzi, był jednocześnie sarkastyczny i postępował dobrze

      Usuń