sobota, 5 listopada 2016

Sneak peek #2 z odcinka 6x07

Tak jak obiecałam, wstawiam drugi sneak peek. Wstawiłabym go wczoraj,
ale byłam na wyjeździe i nie miałam jak wstawić i przetłumaczyć.
Zapraszam do rozwinięcia. :)


    
Polecam ominąć tłumaczenie. ;D
Zła Królowa: Obudziłam cię? Jesteś taka spokojna, kiedy śpisz. Faktem jest to, że moją ulubioną Śnieżką jest śpiąca Śnieżka.
Śnieżka: Czego chcesz?
Zła Królowa: Pamiętasz swoje 15 urodziny? Chciałaś kucyka. Twój ojciec
kupił jednego i okazało się, że koń (niestety nie słyszę, co dokładnie mówi). Miał trenera, który z nim
pracował przez pół roku. Zabrał cię do stajni do tego słodkiego małego konika..
Kiedy weszłaś, okazało się, że nie dość, że był szkolony to jeszcze "ukłonił" się przed tobą. Kolejny lojalny przedmiot skłonny do czczenia
ciebie. Nigdy nie widziałam większej rozkoszy goszczącej na twojej
twarzy, kiedy ten mały konik podążał za tobą. To mój idealny dzień.
Powiedziałaś, że twój ojciec zawsze upewniał się, że masz to czego
chcesz i o wiele więcej. Cóż teraz pragnę tego czego zawsze chciałam,
twojego serca w mojej dłoni i skoro twój mąż ma połówkę twojego serca,
zdobędę to. Widzisz, to więcej od tego, co sprawi, że mój dzień będzie
idealnym dniem.

Tak wiem, te moje tłumaczenie jest do dupy. xD Momentami nie wiedziałam o co chodziło, więc najlepiej omińcie tłumaczenie.  ;D
I dziękuję Anonimowi za pomoc. :D
Jak wam się podoba ten sneak peek? Piszcie w komentarzach. ;)


3 komentarze:

  1. Ja się cieszę, że przetłumaczyłaś, bo ja nie zrozumiałam prawie wcale. Dziękuję :) Nareszcie jakaś konfrontacja Snow i EQ! No i wspomnienie ich wspólnej przeszłości. Brakowało mi tego.
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
  2. bowed his head - chyba chodzi o to, że ukłonił się przed nią. Tak samo będzie z bowed to you czyli skłonił się tobie
    since to nie dopóki tylko odkąd
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie jakaś konfrontacja Snow i EQ i wspomnienie ich wspólnej przeszłości tego mi brakowało.

    OdpowiedzUsuń