wtorek, 1 listopada 2016

Opis i zdjęcia promujące odcinek 6x07

Cześć. Dzisiaj przychodzę do was z opisem i zdjęciami z odcinka 6x07 pod tytułem "Heartless" ("Bez serca"), co bardzo dobrze opisuje naszą Evil Queen, na której skupi się ten odcinek. Możemy zauważyć, że Edward i Adam próbują powrócić do pierwszego sezonu i moim zdaniem, dobrze im to wychodzi. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. ;)
Opis:
ZŁA KRÓLOWA NARESZCIE OSTATECZNIE SIĘ ZEMŚCI.
We flashbackach w Zaczarowanym Lesie, "Bandytka" Śnieżka unika łowcy nagród znanego jako Drwal, w tym czasie pasterz David idzie na nieszczęsną podróż, aby sprzedać rodzinną farmę. W Storybrooke, Zła Królowa grozi, że zniszczy miasto i każdego, jeżeli Śnieżka i David nie oddadzą swoich serc. Kiedy Emma, Hak i Henry przygotowują się do obrony Storybrooke, Śnieżka, David i Regina szukają magicznego drzewka stworzonego przez pierwszą iskrę prawdziwej miłości. Regina wykorzystuje rozwijający się romans Złej Królowej i Gold'a przeciwko nim, a Zelena daje kilka przyjacielskich rad Belli.
Oprócz naszych głównych bohaterów, w tym odcinku, zobaczymy także:
Lee Arenberg'a jako Leroy'a/Gburek
Keegan Connor Tracy jako Matka Przełożona/Błękitna Wróżka
Gabrielle Rose jako Ruth (mama David'a )
Paul'a Johansson'a jako Drwal/Gabriel
Paul'a Jarrett'a jako Nobleman (Arystokrata?)

Zdjęcia promujące:













 




I jak podobają wam się opis i zdjęcia? Już na pewno wiecie, że ja jestem podekscytowana i czekam na ten odcinek z niecierpliwością. Myślę, że oglądając ten odcinek, zobaczymy podobieństwo do sezonu 1. Piszcie w komentarzach co myślicie na ten temat. Na jutro planuję dla was parę fajnych postów, więc czekajcie. :)
Niestety szybko nie będzie wypunktowania i podsumowania, ponieważ nie ma jeszcze polskich napisów do odcinka 6x06. 

20 komentarzy:

  1. Ja również nie mogę się doczekać odcinka, bo zapowiada się naprawdę dobrze! Uwielbiam retrospekcje z Zaczarowanego Lasu, jestem również ciekawa jak uda im się tym razem pokrzyżować plany Evil Qeen. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że pojawi się Ruth, ale szczególnie cieszę się na Gburka. Nie wiem czemu, ale lubię te krasnale, a bardzo ich było mało w poprzednich sezonach. Ich rola sprowadzała się do testowania nowych zabezpieczeń granicy i tyle, a są według mnie bardzo barwnymi postaciami. Teraz jest ich zdecydowanie więcej, co mnie cieszy. Za Niebieską Wróżką nie przepadam, ale mam nadzieję, że wyjaśnią ten wątek z (jak jej było? Mroczna wróżka?), który nurtuje mnie od dłuższego czasu.
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy teraz w serialu mamy dwie osobne rodziny? Emma, Hak i Henry oraz Charmingowie i Regina. Nie podoba mi się to. Baardzo bym chciała żeby Regina miała w końcu jakąś scenę z Henrym. Brakuje mi tego.
    Kiedy Emma przestanie wyglądać jakby miała raka? Od sezonu 5 tak wygląda, a w 4 wyglądała jakby nie spała tygodniami. Ludzie mówią, że to przez to, że ma problemy. W tym serialu każdy ma ciągle problemy. Regina zmagała się ze złem tak jak i Emma, a jakoś wyglądała jak człowiek. Teraz obie zmagają się z tym, że umierają, ale nadal Regina wygląda zdrowo. Brakuje mi bardzo starej Emmy. Tej zaciętej, ostrej, upartej kobiety z błyskiem w oku. Nie mogę się czuć jak w sezonie 1 bez Emmy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zauważyłam, że wygląda jakoś słabo. W sezonie 4 jeszcze było ok, w 5a(pomijając białe włosy, które mi się w ogóle nie spodobały, liczyłam, że ucharakteryzują ją na taką typu EQ) już trochę gorzej, ale można to usprawiedliwiać tym ,,mrokiem". W 5b było już wyraźnie widać, że coś jest nie tak. Pisałaś pod którymś postem, że Jennifer ma migreny, może oprócz tego ma jeszcze jakieś inne kłopoty zdrowotne? Mi też bardziej podobała się w pierwszych sezonach, miała też wtedy fajnie ułożone włosy w grube loki, teraz ma albo czapkę(5b), albo kitkę.
      Zuza M.

      Usuń
    2. Migreny migrenami, ale jakoś na "ściankach" lub nawet zdjęciach z planu "Sundogs" (film, który jest reżyserowany przez Jen) wygląda normalnie, promiennie. Już sama nie wiem co o tym myśleć.

      Usuń
    3. Więc może rzeczywiście robią tak specjalnie żeby pokazać jak mocno te wizje na nią oddziałują, ale to według mnie byłoby bez sensu. Powinni właśnie pokazać, że mimo wszystko jest pełna siły. Taka jej wersja nie pasuje mi w ogóle do kreowanego charakteru.
      Zuza M.

      Usuń
    4. Zgadzam się! Nie rozumiem jaki jest cel tej charakteryzacji Emmy. Nawet jeszcze zanim miała te wizje tak wyglądała. No i tak jak powiedziałam wcześniej - Regina ma podobnie, a jakoś ona wygląda zdrowo. Może jest coś jeszcze? Może Emma ukrywa coś więcej, a my na razie o tym nie wiemy?

      Usuń
    5. Twórcy potrafią tyle namieszać i ukryć, że bym się nawet nie zdziwiła. Chyba jedyne co na razie pozostaje, to liczyć na to, że w 6b będzie lepiej. Skoro upodabniają sezon 6 do 1 mogliby też w końcu upodobnić charakteryzację Emmy. Jest przecież główną bohaterką i odbiór całości serialu przez widza w dużej mierze zależy też od odbioru jej osoby.
      Zuza M.

      Usuń
    6. Te pytania mnie tak nurtują, że aż zapytam Adama na Twitterze XD

      Usuń
    7. Otrzymałam falę hejtu od fanów CS, bo zapytałam dlaczego Emma wygląda niezdrowo. Kocham ten fandom XD

      Usuń
    8. Haha, sama jestem fanką CS, ale czasem śmieszy mnie ogólnie wśród wszystkich shipów ten hejt. Wystarczy np. zrobić literówkę w nazwie. Z ciekawości- o co cię oskarżyli? Napisz jak się czegoś dowiesz o Emmie, bo przyznam, że zaciekawiłaś mnie tą kwestią.
      Zuza M.

      Usuń
    9. "Udław się", "ścierwo", "idiotka" - tak bardzo inteligentnie. Polscy fani CS są jakoś mniej problemowi. :D Jak Adam odpisze to na pewno dam znać.

      Usuń
    10. Dzięki, ja niestety twittera nie mam i ogólnie dobra w znajdywaniu informacji i ciekawostek to nie jestem, ale za to uwielbiam je czytać co ze sobą niezbyt współgra.
      Zuza M.

      Usuń
    11. Twitter to fajna zabawa, wiele rzeczy można się dowiedzieć, poznać nowych ludzi w fandomie, ich opinie. Ale teraz masz tego bloga, więc nie ma się co martwić! Wszystkie informacje,
      ciekawostki i spoilery są dodawane na bieżąco.
      PS. Dziękujemy pani administratorko! <3

      Usuń
    12. Dlatego właśnie pokochałam tego bloga, czegoś takiego mi brakowało. Można się dowiedzieć wielu ciekawych faktów o serialu, pośmiać, poczytać opinie innych. Wszystko co kocham. Kiedyś zakochałam się w OUaT, teraz w tej stronie.
      Zuza M.

      Usuń
    13. Bardzo dziękuję za wasze komentarze. <3 Specjalnie założyłam twittera, żeby być ze wszystkimi informacjami na bieżąco. :D

      Usuń
  4. Po pierwsze strasznie się opóźniają napisy.
    Co do Jennifer Morrison faktycznie zauważyłem że od 5x01 wygląda słabowicie, albo aktorka podupadła na zdrowiu albo charakteryzatorzy się zmienili, bo nawet wrzuciłem sobie 4x22 i 5x01 to tak jakby aktorka posunęła się z 10 lat do przodu lub, na coś rzeczywiście chorowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sądze ,że specjalnie tak ucharekteryzowali Jennifer , by właśnie pokazać , jak działają na Emmę te wizje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Btw też mnie wcale nie zdziwi jak się okaże ,że faktycznie Emma w tej wizji widziała znacznie więcej i nie powiedziała wszystkiego.Może ona faktycznie wie , kim jest zakapturzona postać i nie chce im powiedzieć , bo nie może uwierzyć z kim jej przyjdzie walczyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. A może Emma będzie walczyć z pierwszym mrocznym tym co stworzył mroczną klątwę ahaha to byłoby dopiero niezłe zaskoczenie.

    OdpowiedzUsuń