czwartek, 17 listopada 2016

Script tease #1 z odcinka 6x09

Cześć. Przychodzę do was po jednodniowej przerwie, niestety nie miałam czasu na pisaniu na blogu. Dzisiaj mam dla was pierwszy script tease z odcinka 6x09. Mam nadzieję, że wam się spodoba, więc zapraszam do rozwinięcia. :)
 
Pan Gold
Tak. Prawda. Ale Belle... po tym wszystkim... nie wiesz, że... nigdy nie będę mężczyzną, którym myślisz, że mogę być.

Teraz jest naprzeciw niej. I to nie jest groźba. To WYZNANIE/"SPOWIEDŹ".                                   *

Belle
To nie musi się tak potoczyć.

No, szykują nam się sceny Rumbelle. Jak myślicie wrócą do siebie, chociaż po co pytam, jak są na to minimalne szanse. Po tym co jej zrobi...
Jak myślicie, czy Belle powinna wybaczyć Goldowi? Czy podejmuje dobre decyzje? Piszcie w komentarzach. :)

4 komentarze:

  1. Ale się pokomplikowało. Jeszcze na początku sezonu sądziłam, że do siebie wrócą, ale teraz nie jestem pewna. Po ostatnich dwóch odcinkach chyba już wcale w to nie wierzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bym chciała Rumbelle z powrotem razem ale po tym wszystkim, co Gold zrobił Belle nie sądzę, aby to był dobry pomysł. Boli mnie to, że twórcy tak zepsuli ten związek oraz postać Rumple'a. Było tak pięknie. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze prowadzą ten wątek, ale mam nadzieję, że do siebie wrócą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serio po czymś takim ludzie nadal wierzą w Rumbelle.Wprost jej mówi,że nigdy nie będzie mężczyzną jakim chce by był , grozi jej ,że odbierze jej dziecko na którym chce użyć tych nożyc przeznaczenia.A Belle nadal wierzy ,że po tym wszystkim co jej zrobił ,że wielokrotnie jej obiecywał ,że się zmieni , ona nadal ma nadzieję ,że będą razem.

    OdpowiedzUsuń