sobota, 26 listopada 2016

Script tease #8 z odcinka 6x09

Cześć. 2 godziny temu Adam wstawił ósmy już script tease z odcinka 6x09. Jestem w szoku, że wstawił już tak wiele. W pierwszym tygodniu była cisza i nagle codziennie wstawia. Ok, zapraszam was do rozwinięcia, będziecie mogli dowiedzieć się jak wkurzona jestem. :)
Emma
Jesteś tego pewna?

Belle
On wciąż mnie kocha.

Ja pierniczę... Nie wierzę, jeżeli ona mówi o Goldzie... Brak mi słów. Jak ona może. Cieszyłam się, że nareszcie zrozumiała jaki on jest, a teraz wyskakuje z tym, że on wciąż ją kocha. Miejmy nadzieję, że tu nie chodzi o niego, ale o kogo innego mogłoby chodzić? Nie mam pojęcia...
A wy co sądzicie? Piszcie w komentarzach. :)

5 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że chodzi o ojca Belle, a wątpliwości byłyby z powodu, że nie chciał jej obudzić z klątwy, ale wiem, że to naciągane. Bez przesady, nie mam nic do Rumbelle, ale ostatnio na Golda jestem wściekła. A teraz Belle, po tym jak byłam już pewna, że przestała być taka naiwna, to wyskakuje z czymś takim. Nawet jeśli wciąż Gold kocha Belle to aktualnie nie daje jej tego do zrozumienia i na jej miejscu taka pewna bym tego nie była. A już byłam zadowolona z jej stanowczości w tym sezonie względem niego i nie przyjmowania wymówek. Nie wyobrażam sobie ich związku po tym wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak Belle mówi tutaj o Goldzie , bo przecież będzie prosić Emmę i Haka o pomoc .Wydaje mi się ,że ona chyba praktycznie to sama nie wie czego chce,nawet jak Gold wciąż ją kocha , to nie krzywdziłby jej w ten sposób ,że przyspieszy ciążę i Belle będzie rodzić , bo boi się ,że drugi syn go znienawidzi.Jeśli po tym wszystkim Belle zdecyduje się do niego wrócić , to serio przestanę lubić jej postać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i ją kocha ale co z tego, gdy ją ciągle krzywdzi? Belle jest zaślepiona. Ciągle w niego wierzy, że może się zmienić.
    Z tego co mówił Adam, wywnioskowałam, że Rumbelle się zejdzie, a Rumple się zmieni. Co jeśli to narodziny syna go zmienią? Gdy go zobaczy i potrzyma na rękach? Może to trochę głupie, ale po tak długim czasie nic nie było go w stanie zmienić, a teraz jednak. Może to właśnie drugi syn spowoduje jego zmianę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie uważam to za głupie w końcu niby on to wszystko robi , bo po prostu się boi ,że drugi syn go znienawidzi .A właśnie jak go zobaczy i potrzyma na rękach , to może właśnie zrozumie jak samolubnie i egoistycznie postępował i postanowi dla syna się zmienić .Tylko nie chciałabym by powrót Rumbelle był taki szybki , tylko właśnie stopniowy , niech Rumple powalczy o wybaczenie Belle.

      Usuń
    2. Też tak uważam. Mam nadzieję, że do końca 6 sezonu wszystko z nimi będzie w porządku i będą tworzyć ładną rodzinkę razem. :)

      Usuń