niedziela, 27 listopada 2016

Script tease #9 z odcinka 6x09

Cześć. Dzisiaj wyszedł już dziewiąty script tease z odcinka 6x09. Czy było kiedyś ich aż tyle? Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. :)
Mr. Gold
Nie. Nie teraz.

Zła Królowa
Bo co?

Znowu szykują nam się scenki Golden Queen. Lubicie ten ship? Na początku była to dla mnie jakaś odmiana i podobało mi się, że połączyli Królową z Goldem, ale teraz jest ich za dużo. W każdym odcinku widzimy jak się migdalą. xD 
A wy co sądzicie? Piszcie w komentarzach. :)
No właśnie, prawie bym zapomniała. Chcecie dzisiaj podsumowanie i wypunktowanie 6x08? Tak się zastanawiam czy pisać, bo musiałabym jeszcze obejrzeć odcinek z napisami i tak się zastanawiam czy szykować. Piszcie w komentarzach. ;)


3 komentarze:

  1. Ja tam ich lubię , ale tylko pod warunkiem ,że knują razem , te ich migdalenie prawie w każdym odcinku działa mi na nerwy.Możesz zrobić podsumowanie i wypunktowanie 6x08 .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię ten ship, ale właśnie jako coś w stylu ,,partnerów w interesach". Ich współpraca jest bardzo ciekawa, ale nie mogę się jakoś przyzwyczaić do widoku ich pocałunków itp. Chętnie przeczytałabym podsumowanie i wypunktowanie, ale napisz je kiedy będzie ci pasować. Faktycznie pojawiło się bardzo dużo script tease, żałuje tylko, że nie rozłożyli ich na dwa tygodnie, tylko w pierwszym taka cisza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten ship, ale to pewnie tylko dlatego, że ja shippuję Reginę z każdym i wszystkim (nawet łyżką). Na początku byli fajni, ale tak jak sama napisałaś, to migdalenie się co odcinek (a nawet kilka razy podczas jednego odcinka) staje się nudne.
    Czekam z niecierpliwością na podsumowanie i wypunktowanie!

    OdpowiedzUsuń