sobota, 19 listopada 2016

Opis i zdjęcia promujące odcinek 6x09








Cześć. Nareszcie zebrałam się i przychodzę do was z opisem i zdjęciami z odcinka 6x09. Mam nadzieję, że nie zapomnieliście o blogu. :) Dzisiaj spróbuję wstawić dla was kilka postów. Zapraszam do rozwinięcia. :)
 
Opis:

POWÓD NIENAWIŚCI RUMPLE'A DO WRÓŻEK ZOSTAJE WYJAŚNIONY, A ZŁA KRÓLOWA STAWIA CZOŁA ZELENIE.
W Baśniowym Świecie, we flashbackach, Rumple porywa syna Jack'a i Jill i używa go jako przynęty, aby zwabić potężną istotę do siebie. W Storybrooke, Gold mówi Złej Królowej, że musi ona zabić Zelenę, ta (Zła Królowa) podejmuje decyzję, która zmieni jej relację z siostrą na zawsze. Kiedy Bella odkrywa plany Gold'a wobec ich syna, przekonuje ona Haka i Emmę, aby ukraść atrament kałamarnicy, żeby unieruchomić Gold'a i w rezultacie Bella zmuszona jest poświęcić się, co będzie miało wpływ na życie każdego w Storybrooke. W tym czasie Jasmine znajduje lampę bez gina, która, ma nadzieję, że pomoże jej uratować Agrabah, a Alladyn znajduje sposób, żeby zostać bohaterem Jasmine.

Zdjęcia:
   
 

 

 

   
    
 

 
 
 


     
Piszcie w komentarzach czy normalnie wyświetlają wam się zdjęcia, ponieważ miałam z nimi straszny problem.
Jak wam się podoba opis? Co sądzicie o zdjęciach? Piszcie w komentarzach. :)




6 komentarzy:

  1. Jack i Jill to nowe postacie, czy już występowały, a ja ich po prostu nie kojarzę? Ciekawią mnie te flashbacki z Rumpl'em, fajnie, że pojawi się Czarna Wróżka. Ze zdjęć wnioskuję, że Regina nareszcie odwiedzi Zelenę, co bardzo mnie cieszy. No chyba, że to EQ, ale myślę, że nie robiliby czegoś takiego dwa odcinki po rząd. Zastanawia mnie też o co chodzi z poświęceniem Belle i co Jasmine oraz Alladyn zrobią z tą lampą. Odcinek zapowiada się interesująco. Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś strasznie długo nie ma...w sumie niczego xd w sensie, że nie ma prawie żadnych materiałów promocyjnych do odcinka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie chcą je rozłożyć na te dwa tygodnie. Przerwa jest dłuższa, to nie dają wszystkiego od razu.

      Usuń
    2. Też tak myślę, że chcą to rozłożyć, ale żeby był tylko jeden script tease... To do Adama niepodobne, powinny być już przynajmniej dwa. :D

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że w tym odcinku będzie jakiś postęp u Rumbelle. Tak samo jak i u Jasmine i Alladyna. Śmieszne to było, jak Zelena zasugerowała, że Alladyn jest chłopakiem Jasmine i oni zaczęli się od tego wykręcać, haha.
    Ciekawa jestem jak to będzie między Zeleną i EQ, bo wiadome, że EQ jej nie zabije. Wydaje mi się, że Zelena ma chyba najbardziej "przesrane" w tym serialu, biedna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam nadzieję ,że się rozstaną i to na dobre , po tym co Gold zrobi Belle , to nie widzę ich powrotu do siebie.Zelena to biedna jest , zawsze chce jak najlepiej a najgorzej na tym wszystkim wychodzi.

      Usuń