niedziela, 20 listopada 2016

Piękna i Bestia

Cześć. Na wstępie chciałabym napisać, że nie będzie to dotyczyło samego OUAT, ponieważ chciałabym, żeby na blogu nie pojawiały się tylko posty związane z naszym serialem, ale będą też notatki z nim w jakiś sposób powiązane. Dzisiaj chciałabym popisać z wami na temat filmu "Piękna i Bestia". Myślę, że to idealny czasy, aby o tym pogadać, ponieważ jak wiemy, relacja Rumbelle bardzo się pogarsza w naszym serialu. Zainteresowanych tym tematem, zapraszam do rozwinięcia. :)


Kilka dni temu, w sieci pojawił się pierwszy pełny zwiastun filmu "Piękna i Bestia". Jak wiecie, w roli Belli zobaczymy Emmę Watson, a w roli Bestii Dan'a Stevensa.

A teraz trochę o Rumbelle.
Aktualnie w serialu ich relacja jest bardzo zła. Bella jest w ciąży i nie chce już być z Rumplem. Zanosi się na to, że już do niego nie wróci. Natomiast następny odcinek będzie właśnie poświęcony głównie im. Zobaczymy flashbacki Rumple'a, a w Storybrooke m.in. poród Belli, który najprawdopodobniej przyśpieszył Gold.
Znalezione obrazy dla zapytania rumbelle ouat gif

A teraz pytania do was:
Dotyczące filmu
Czekacie na wersję kinową Pięknej i Bestii? Na jaką postać najbardziej czekacie (ja na Bestię i Gastona)? Co sądzicie o Emmie w roli Belli? Lubicie bajkę Disney'a Piękna i Bestia?

Dotyczące serialu
Co sądzicie o przeszłości Rumbelle? Shipujecie ich? Czy podobała wam się postać Gastona w serialu? Czy Bella powinna wybaczyć dla męża? Co sądzicie o wątku ciąży Belli? Co sądzicie o zachowaniu Rumple'a?

Jeżeli chcecie możecie odpowiedzieć na kilka pytań albo po prostu napisać co sądzicie o Rumbelle. Piszcie też czy chcecie poznać moją opinię. I jeszcze taka informacja: niestety nie ma jeszcze ani sneak peeka, ani drugiego script teasa. Szczerze jestem trochę zaskoczona, bo myślałam, że wyjdzie jeden sneak peek w tym tygodniu i drugi w następnym. A tu nawet nie ma script teasów, którymi Adam zawsz4e spamuje na twitterze. No nic, musimy cierpliwie czekać.
No właśnie jeszcze pytanie, jak przeżywacie TAK długą przerwę między odcinkami? Ja oglądam filmiki związane z OUAT, Captain Swan, Dark Hook, Dark Swan Evil Queen na youtube. Nie mogę przeżyć następnego tygodnia bez odcinka. xD



2 komentarze:

  1. Zawsze lubiłam baśń o Pięknej i Bestii. Chętnie obejrzę film, fajnie jest oglądać różne wersje i wizje tej samej historii. Rumbelle bardzo lubiłam we flashabacach i początkowych sezonach. Później ich trochę zepsuli. Pojawił się powtarzający schemat- Rumple obiecujący zmianę, okłamujący Belle i oszukujący oraz naiwna Belle wciąż wierząca, że się zmieni. Pod koniec 5 sezonu sądziłam, że szykuje się jakiś przełom i muszę przyznać, że się pojawił, ale nie w tym kierunku, w którym się spodziewałam. Nie wiem co mam teraz on nich myśleć. Bardzo mi Gold podpadł. I jakoś nie wyobrażam sobie ich związku po tym wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zawsze lubiłam baśń o Pięknej i Bestii , tak więc z chęcią obejrzę ten film .Co do Rumbelle lubiłam ich w flashbackach i początkowych sezonach , myślałam ,że jak Belle jest w ciąży to jakoś się między nimi ułoży.Ciągle obiecywał Belle ,że się zmieni a potem i tak ją oszukiwał , a ona ciągle wierzy ,że może się zmienić , ale po tym co teraz zrobi Belle , to ja kompletnie nie widzę ich już razem choćby no nie wiem co Gold zrobił by to naprawić.

    OdpowiedzUsuń