sobota, 12 listopada 2016

Script tease #3 z odcinka 6x08

Cześć. Wczoraj wieczorem Adam wstawił na twittera trzeci script tease z odcinka 6x08. Jest ciekawie,więc zapraszam do rozwinięcia. :)
Henry
Wiedziałem, że możesz to zrobić.

Henry przytula ją. Hak nie jest tak szczęśliwy.

Hak
A Emma? Czy z nią wszystko w porządku?

Ja nie mogę...Kurczę, no! Nie wierzę, że to mówię, ale poniedziałku przybywaj! Ja nie wytrzymam w tej szkole. Kurczę, żebym miała jakiś powód zostać w domu. Ale i tak nie mogę zostać, bo dwa sprawdziany i konkurs. Cholera! Mam nadzieję, że rozumiecie mój ból i że nie ejstem sama...
Jak podoba wam się ten script tease? Ludzie na twitterze podejrzewają, że Henry przytula Reginę, a tak naprawdę Evil Queen, a Emma i Regina zostały w tej krainie po drugiej stronie lustra. Ja nie mogę patrzeć jak Emma i Hak są rozdzieleni, chociaż będzie ciekawie. Co wy sądzicie? Piszcie w komentarzach. Jestem w takim samym nastroju co Killian. xD

11 komentarzy:

  1. Też mi się tak wydaje. Zastanawia mnie jak EQ rozwiąże tę kwestię- Reginę może udawać, ale co z Emmą? Doskonale cię rozumiem, poniedziałki w szkole to męka. Powodzenia na sprawdzianach i konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To będzie EQ podszywająca się pod Reginę , potem się zorientują ,że coś jest nie tak , i że EQ uwięziła Emmę i Reginę w lustrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje. Nie sądzę, żeby zaspoilerowali nam tym script teasem, że Emma zostanie w tej krainie.

      Usuń
    2. Nie po to widzieliśmy jak Emma i Regina z wrogów stały się najlepszymi przyjaciółkami , by jedna zostawiła drugą w tym świecie.Nie ma szans by Emma zostawiła Reginę w tym świecie i odwrotnie.

      Usuń
    3. O tak, masz w zupełności rację!

      Usuń
    4. Bez sensu byłoby tak rozbijać ten wątek. Jedna wraca, druga nie, próbują ratować tę drugą itd. Do tego zgadzam się z powyższą wypowiedzią- nie zostawiłyby się. A z opisu wynika, że EQ podszyje się pod Reginę, więc w zasadzie to wszystko pasuje. Już się nie mogę doczekać żeby to zobaczyć! Lana Parrila gra świetnie, jestem pewna, że przedstawi to bardzo ciekawie. Warto na to czekać choćby z tego względu.

      Usuń
    5. Trochę źle to napisałam, bo powinnam dodać, że w tej krainie zostanie też Regina. xd Myślę, że na pewno będą oni rozmawiali z, podszywającą się pod Reginę, Złą Królową, a one obydwie zostaną w tej krainie. :D

      Usuń
    6. Ja właśnie tak zrozumiałam :)

      Usuń
    7. Ja w pierwszej chwili też.

      Usuń
  3. Nie mogę się doczekać EQ podszywającej się pod Regine. To będzie świetna scena ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorry , ale twórcy w tym sezonie kompletnie nie mają pomysłu na EQ.Jak nie bezsensowna wręcz śmieszna zemsta na Snow i Davidzie i rzucenie na nich klątwy snu , tak teraz się podszywa pod inną postać by mącić innym w głowach , nie tego spodziewałam się po tej postaci zwłaszcza jak przedstawiana była w poprzednich sezonach.

    OdpowiedzUsuń