piątek, 11 listopada 2016

Behind the scene S6 | 6x08: Steveston

Cześć. Dzisiaj dzień wolny i kiedy mam czas na pisanie na blogu to nie ma o czym pisać. Nie ma nowych sneak peeków, script teasów no po prostu nic. :D Dlatego postanowiłam zrobić posta ze zdjęciamy z planu zbliżającego się odcinka 6x08. Jeżeli wam to się spodoba to w najbliższym czasie wstawię takie zdjęcia z odcinka 6x09, 6x10, 6x11 i już troszeczkę z 6x12, ponieważ właśnie zaczęli go nagrywać. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. ;)
  
Jennifer z dublerką Lany.

Tu już prawdziwa Lana jako Zła Królowa. ;D

  

  


  

  

    

  

  


Dowód na to, że jednak malują Jennifer. xD

  

  

Lana ze swoim psem- Lolą. <3


Źródło:

I jak podobają wam się te zdjęcia? Nie ma w nich nic takiego wyjątkowego. Piszcie co sądzicie o zdjęciach, co może się wydarzyć w odcinku. Możecie podać też propozycje na posty. :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten post. Zdjęcia może dużo nie ujawniają, ale zawsze fajnie jest takie pooglądać. Pierwszy raz widzę dublerkę Lany. Fajnie by było jakby pojawiło się podsumowanie lub wypunktowanie, bo jak już kiedyś pisałam, uwielbiam je <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się bardzo podoba ten post , też pierwszy raz widzę dublerkę Lany.Co do Jennifer , to chyba tak jak myślałam ,że źle wyglądała pewnie przez te migreny , albo specjalnie ją tak charakteryzowali by pokazać jak jest przytłoczona tymi wizjami , ale fajnie ,że już wygląda lepiej.Zgadzam się z Zuzą M ,że mogłoby się pojawić podsumowanie albo wypunktowanie odcinka , bo też je uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lana w kostiumie EQ z Lolą na spacerze to cudo! <3
    Nie wiem czemu, ale dublerka Lany mnie trochę denerwuje i jeszcze to jak czasem widać w serialu, że to nie Lana tylko dublerka... Co do odcinka to nie mogę się doczekać, będzie epicki i wiele wnoszący do fabuły!

    OdpowiedzUsuń
  4. PS. Pojawił się już nowy sneak peek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podaj linka.

      Usuń
    2. a nie trzeba już przed chwilą se luknełam , odcinek zapowiada się bombowo.

      Usuń
    3. https://www.youtube.com/watch?v=3PMtxyuMVEk

      Usuń
  5. Moja teoria o tym ,że nie malują Jen legła w gruzach XD
    czekam na wypunktowanie odcinków 6x06 i 6x07! Bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń