czwartek, 3 listopada 2016

Script tease #3 z odcinka 6x07

Cześć. Przepraszam, że dzisiaj nic się nie pojawiło. Mam tyle zaplanowanych postów, a nie mam czasu ich napisać. Dzisiaj przychodzę do was ze script teasem, już trzecim. Jak coś, wiem, że pojawił się już pierwszy sneak peek, ale dzisiaj go nie wstawię, bo mi się nie opłaca. Jutro na pewno wstawię. :) Zapraszam do rozwinięcia.
David
(zatrzymuje się, odwraca się do niej)
Nie poddawaj się.

Co sądzicie? Ja nie mogę się już doczekać scen ze Snow i Davidem. A wy co sądzicie? Piszcie w komentarzach. :)

2 komentarze:

  1. Ja się bardzo cieszę na sceny z Charmingów! Zawsze lubiłam retrospekcje z nimi, fajnie, że teraz zaczynają bardziej przypominać tamte postacie, a zwłaszcza, że Snow znów jest Snow, a nie Mary- Margaret. Cieszy mnie też, że jest ich teraz więcej. Mam sentyment do tych postaci i uważam, że razem są naprawdę słodcy.
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam straszny sentyment do nich i też się cieszę ,że będzie ich coraz więcej.Też zawsze lubiłam ich retrospekcje a zwłaszcza ich pierwsze spotkanie , fajnie ,że będą teraz bardziej przypominać tamte postacie.

      Usuń