środa, 30 listopada 2016

Script tease #1 z odcinka 6x10

Cześć. Adam wczoraj wstawił na twittera pierwszy script tease z finału pierwszej połowy sezonu szóstego. Zapraszam do rozwinięcia. :)
 
Hak
TY jesteś Księciem, cholernym, Z Bajki a JA jestem Kapitanem Hakiem. Nie na odwrót -- 

Jak wam się podoba? Po raz pierwszy, Killian nie mówi "Czy wszystko w porządku?", chociaż ja i tak za to go kocham. :)
Czekacie na Captain Charming? Czekacie w ogóle na następny odcinek? Piszcie w komentarzach. :)

6 komentarzy:

  1. Nareszcie będą mieć jakąś scenę razem! Tak mi ich brakowało. Uwielbiam ich relację. Szkoda, że później będzie przerwa. Nie wiem, czy dam radę tyle czekać skoro z trudem wytrzymałam dwa tygodnie pomiędzy 6x08, a 6x09.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem cię kochana , też czuje ten ból , ale w przerwie zamierzam oglądać od nowa by se poprzypominać stare wątki.

      Usuń
    2. Tak zastanawiałam się, może w czasie tej przerwy chcielibyście takie wspólne oglądanie od pierwszego odcinka? :D

      Usuń
    3. Wspólne oglądanie OUAT od pierwszego odcinka jest super pomysłem! Możemy sobie przypomnieć wiele rzeczy, jak i podyskutować.

      Usuń
    4. Jestem jak najbardziej na tak.

      Usuń
  2. Czekam na ich sceny razem , aahha zawsze rzucają do siebie fajnymi tekstami.

    OdpowiedzUsuń