piątek, 25 listopada 2016

Spoilery z odcinka 6x10 część 2

Cześć. Co jakiś czas pojawiają się nowe spoilery dotyczące tego odcinka, więc w częściach będę wam je przekazywała. Pamiętacie pierwszy post ze spoilerem? [LINK] Jeżeli nie chcesz sobie nic spoilerować to nie wchodź w rozwinięcie tego posta, ani w link. Jeżeli znacie już ten olbrzymi spoiler, to teraz znajdziemy powiązanie ze zdjęciem Jennifer i McKenny, które Jennifer wstawiła na swojego instagrama 31 października. :)

 
Otóż, przyjrzyjcie się temu zdjęciu i temu z pierwszej notatki. Znajdujecie podobieństwo?

 
Tym podobieństwem jest fryzura Jennifer. 
Jak już wiemy, prawdopodobnie w odcinku 6x10 zobaczymy, co by się działo z naszymi bohaterami, gdyby mrocznej klątwy w ogóle nie było.
I tu pytanie: Czy zobaczymy też małą Emmę, dorastającą w pałacu? Ja powiem szczerze, że jestem strasznie podekscytowana i już nie mogę się doczekać tego odcinka.
Piszcie w komentarzach, co o tym sądzicie. :)

15 komentarzy:

  1. Nie wyłapałam tego podobieństwa. Ale jesteś spostrzegawcza! Już się nie mogę doczekać, ale nie wiem jak zmieszczą to wszystko w 40min. Do opowiedzenia jest sporo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się ,że pokażą takie chyba najważniejsze momenty , chyba ,że rozłożą to na parę odcinków.

      Usuń
    2. Też stawiam, że będą tylko najważniejsze momenty, ale wydaje mi się, że będzie sporo niedopowiedzeń. W końcu brak klątwy diametralnie zmieniłby przeszłość. Łączy się z tym tak wiele wątków. Mam przede wszystkim nadzieję, że wyjaśnią co by było z Henrym i Reginą oraz jak ułożyłyby się relacje Emmy z rodzicami. Do tego ciekawi mnie co z Hookiem, Corą, Whalem, Jeffersonem, Zeleną. Klątwa miała duży wpływ na ich losy. Ale jestem świadoma, że aby to wszystko pokazać musieliby chyba nakręcić cały sezon.

      Usuń
    3. Dlatego sądzę ,że fajnie by było jakby ok w 6x10 pokazują co by było gdyby bla bla bla , w 6x11 są już w Storybrooke , ale np dalej pokazują tą alternatywną przeszłość przynajmniej przez parę odcinków.

      Usuń
    4. Gdzieś obiło mi się o uszy, że to ma być na zasadzie, że oni mają się przenieść do tego świata "co by było gdyby nie było klątwy" i mają mieć wybór, czy zostać tam szczęśliwi, żyć wspaniałym, beztroskim życiem, czy wrócić do Storybrooke, gdzie jest ich dom.

      Usuń
    5. No to wybiorą powrót do Storybrooke , skoro w odcinkach 6x11 i 6x12 są właśnie w Storybrooke.

      Usuń
    6. Stawiam, że wrócą dlatego, że ta alternatywna rzeczywistość będzie idealna, oprócz jakiejś jednej rzeczy- stawiam, że nie będzie Henry'ego albo syna Snow i Charminga. Więc postanowią wrócić do pokręconego życia w Storybrooke.

      Usuń
    7. Będzie Henry. Pojawiło się już z nim zdjęcie. Jutro wstawię. :D

      Usuń
    8. Dobra stawiam ,że postanowią wrócić , bo Snow , David i Hook stwierdzą ,że nie chcą być starymi dziadami , a w Storybrooke mimo swego wieku byli wciąż młodzi i piękni.

      Usuń
    9. Też możliwe :) Wydaje mi się, że to będzie dla nich też fajne, bo pomimo, że wrócą do prawdziwej rzeczywistości, w której nie wychowywali Emmy to będą pamiętać jej pierwsze kroki, słowa z tej alternatywnej. Będą wiedzieć jak wyglądała ich córeczka w dzieciństwie.

      Usuń
    10. Masz rację i by to szło w obie strony Snow i David by pamiętali wychowywanie Emmy jej pierwsze słowa , kroki itd .I tak samo Emma by pamiętała ,że nie została porzucona ,że miała szczęśliwe dzieciństwo.

      Usuń
    11. Chyba, że tylko Emma przeniesie się do tej rzeczywistości. Mam nadzieję, że będą wszyscy. Jestem chyba jedyną osobą, której nie zbyt podoba się wątek ,,co by było gdyby nie było klątwy". Podobałoby mi się to właśnie na zasadzie czyjejś teorii pod poprzednim postem, że to sen Emmy, ale nie w ten sposób. Lubiłam w klątwie to, że gdyby Regina jej nie rzuciła to nie narodziłby się Henry i nie wydarzyło wiele innych ważnych rzeczy. Była czymś takim, o czym myślałam, że miało się wydarzyć jak przeznaczenie, bez niej Regina nie przeszłaby zmiany, Emma nie miała syna itd. A tutaj wyjdzie na to, że bez klątwy wszyscy byliby super szczęśliwi. Wiem, że to dziwne, ale kwestia to burzy trochę moje spojrzenie. Może jednak się przekonam? Wydaje mi się też, że twórcy zaczynają trochę mieszać. Mogli by wpleść jakiś nowe światy, których przecież jest sporo, a nie kolejne alternatywne rzeczywistości.

      Usuń
    12. Ja pisałam ,że jednak Emma zostaje ranna w tej walce i w szpitalu właśnie się jej śni ta alternatywna rzeczywistość co by było , gdyby nie było klątwy .

      Usuń
    13. Tak w ogóle to jak ma wyglądać to ich przeniesienie do tej alternatywnej rzeczywistości.Ktoś im to zaproponuje ,że mogą się przenieść i wieść szczęśliwe życie bez mrocznej klątwy , czy w wyniku czegoś się przeniosą nie ogarniam tego wątku.

      Usuń
  2. Tak bym chciała, żeby rozwineli ten wątek na dwa odcinki!

    OdpowiedzUsuń