czwartek, 17 listopada 2016

Muzyka z odcinka 6x08

Cześć. Dzisiaj przychodzę do was z nietypowym postem, ponieważ jest to muzyka z odcinka 6x08. Jest to wyjątkowa okazja, ponieważ w jednym odcinku pojawiły się aż dwie piosenki! Na OUAT jest to wyjątkowo wysoki wynik. To chyba więcej muzyki, w jednym odcinku, niż w jednym sezonie. ;D Jeżeli was interesuje soundtrack z tego odcinka to zapraszam do rozwinięcia. :)
Znalezione obrazy dla zapytania once upon a time season 6

 1.Donovan- Colours
SCENA:

PIOSENKA:

Moim zdaniem piosenka pasuje idealnie do tej scena. Bardzo spodobała się ta piosenka. Pasuje do Snowing. <3 Piękna piosenka i piękna scena.

2. Ruth B- In My Dreams
SCENA:
PIOSENKA:

Ta piosenka jest cudowna! Do tego ta scena, przyznam, że nienawidzę Violet, ale ta scena była tak idealna. Do tego Emma i Regina patrzące na nich. No po prostu kocham tę scenę. I ta piosenka, kiedy usłyszałam ją po raz pierwszy, rozpłynęłam się... Teraz ciągle słucham jej na okrągło.
A ostatnio na twitterze, Adam pisał coś właśnie o Ruth B i się zastanawiałam, co co może chodzić. No i po odcinku się zorientowałam. Mam nadzieję, że ktoś także zakochał się w tej piosence jak ja? :D

Podoba wam się taki post? Podobała wam się muzyka z tego odcinka? Piszcie w komentarzach co sądzicie, która piosenka przypadłam wam bardziej do gustu i czy podobały wam się te sceny. :)
 


2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że w OUaT będzie więcej piosenek, bo są bardzo rzadko, a sceny z nimi wychodzą naprawdę dobrze. A same sceny były słodkie. Żal mi Charming'ów, bardzo lubię ten ship. Za Violet nie przepadam, ale cieszę się, że Henry zaczyna mieć jakiś swoje życie poza baśniową rodziną. Ma problemy zwykłego nastolatka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka In My Dreams jest teraz moją ulubioną! Nie mogę przestać jej słuchać! Od razu jak ją usłyszałam to się zakochałam. Idealnie pasowała do tego momentu! A scena sama w sobie była cudowna, jedna z moich ulubionych z 6x08.

    OdpowiedzUsuń