środa, 2 listopada 2016

People's Choice Awards 2017

Cześć, Przychodzę do was z króciutką informacją na temat nominacji do People's Coice Awards. Nasz ulubiony serial i aktorzy zostali nominowani w 3 kategoriach! Mam nadzieję, że nasz fandom pokaże, że OUAT jest najlepsze! Zapraszam do rozwinięcia. :)

Do 15 listopada mamy czas na głosowanie. W tym czasie głosujemy na 5 nominowanych z danej kategorii. Po 15 listopada 5 nominowanych, którzy zdobyli najwięcej głosów, przechodzi do następnego etapu. W danej kategorii będzie już tylko 5 nominowanych i głosujemy tylko na jednego. Walczą już o statuetkę.

Teraz są, ja tak to nazywam, "nominacje do nominacji". Ma nadzieję, że mnie rozumiecie.

Serial "Once Upon A Time" nominowany jest w kategorii FAVORITE NETWORK SCI-FI/FANTASY TV SHOW (ulubiony internetowy serial sci-fi/fantasy).
Jennifer Morrison i Ginnifer Goodwin zostały nominowane w kategorii FAVORITE SCI-FI/FANTASY TV ACTRESS (ulubiona aktorka w serialu sci-fi/fantasy)
Josh Dallas został nominowany w kategorii FAVORITE SCI-FI/FANTASY TV ACTOR (ulubiony aktor w serialu sci-fi/fantasy).
LINK DO GŁOSOWANIA NA SERIAL: [LINK1]
LINK DO GŁOSOWANIA NA AKTORKI: [LINK2]
LINK DO GŁOSOWANIA NA AKTORA: [LINK3]

Głosowanie jest dziecinnie proste. Klikacie w link podany powyżej, następnie wybieracie, na kogo chcecie zagłosować i wciskacie przycisk CAST VOTES. Bez żadnej rejestracji i możecie głosować ile chcecie.

UWAGA!
 Jeżeli wejdziecie w link, pod nazwiskami nominowanych jest okienko z napisem: "DON'T SEE YOUR FAVORITE? WRITE IN YOUR OWN.". Tam możecie wpisać nazwiska lub tytuły, których nie ma w tych nominowanych, ale chcielibyście na nich zagłosować. Ja uważam, że warto z tej opcji skorzystać, ponieważ wielu utalentowanych aktorów nie dostało nominacji.

Ok, proszę was, żeby nie było w komentarzach tzw."gównoburzy", bo Lana Parrilla nie została nominowana. Ja też uważam, że powinna zostać nominowana i dlatego za każdym razem jak głosuję, wpisuję Lanę w to okienko jak i inne aktorki, możecie też np. wpisać Emilie de Ravin, Rebeccę Mader. U aktorów ja wpisuję jeszcze Colina O'Donoghue i Roberta Carlyle. Nie mam pojęcia czemu te osoby nie zostały nominowane. Niestety nie jest to za bardzo wybór sprawiedliwy, ponieważ tutaj liczy się tylko popularność.

Piszcie w komentarzach czy głosowaliście i czy zamierzacie to zrobić. Jeżeli ktoś przejdzie do następnego etapu, na pewno wstawię kolejny post. Pytanko: czy chcecie dzisiaj notatkę o postaciach, które powrócą w najbliższych odcinkach czy notatkę o Joshie Dallasie (ale to już niespodzianka)? Piszcie w komentarzach. ;)

Na dodatek dwie fotki z People's Choice Awards 2012 i 2015:

2012, nasze piękne kobiety, nominowane ponownie ;)     Ginnifer i Josh na rozdaniu nagród w 2015 roku

4 komentarze:

  1. Fajnie, że wstawiłaś taką notatkę, dzięki tobie się o tym dowiedziałam i na pewno zagłosuję. Myślę, że fajna byłaby ta notatka o Joshie Dallasie, zaintrygowałaś mnie tym, ciekawi mnie o czym konkretnie byś napisała. Ale niezależnie jaki post wstawisz ja i tak będę zadowolona, bo oba na pewno będą fajne.
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki kochana za wstawienie tej notki , oczywiście zagłosowałam na nasz serial , kurczę miałam trochę dylemat czy zagłosować na Jennifer , czy Ginnifer bo lubię je obie , ale w ostateczności zagłosowałam na Jennifer .Oczywiście na aktora glosowałam na Josha.Jaką notkę wstawisz to wybór pozostawiam tobie i tak z chęcią przeczytam i skomentuję .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zagłosowałam i na Jennifer i Ginnifer :) Też lubię obie i nie mogłam się zdecydować, to co tam, zaznaczyłam dwie. Nie interesowałam się tym wcześniej i nie wiedziałam też do końca o co chodzi, zawsze taka niepoinformowana jestem, ale miło zagłosować na swój ulubiony serial <3

      Usuń
    2. Aahhaha no widzisz człowiek zawsze się czegoś ciekawego dowie.

      Usuń