piątek, 4 listopada 2016

Sneak peek #1 z odcinka 6x07

Cześć. Zupełnie zapomniał o sneak peeku! Dobrze, że teraz sobie przypomniałam, bo niestety później wyjeżdżam i dzisiaj już może nie być postów. Ok, wracając do rzeczy. Sneak peek przedstawia ciekawą scenę między Zeleną a Złą Królową. Zapraszam do rozwinięcia. :)
Zła Królowa: No cóż. Witajcie. Czy obydwie nie wyglądacie pięknie i na związane ze sobą (rodzinnie).
Zelena: Mm. Jakie okropne rzeczy robiłaś? Wyglądasz jakbyś miała dobry dzień. 
Zła Królowa: Oh, to perfekcyjny dzień. Nareszcie mogę zemścić się na Śnieżce a Książę "Gospodarz" jest dołączony jako bonus. Niedługo będę miała ich małe podzielone serce, bijące na mojej dłoni.
Zelena: Jesteś pewna siebie. Czy Mroczny ci pomaga? To dlatego wczoraj przyszedł?
Zła Królowa: Tak. To była efektywna konwersacja. Dużo "brać i dawać".
Zelena: Co dałaś a co on wziął?
Zła Królowa: Oh, chciał Nożyce Przeznaczenia, więc złowiłam je dla niego. Był wdzięczny.
Zelena: Założę się.
Zła Królowa: Oh, nie teraz siostrzyczko. Nie zaczynaj insynuować. Jesteśmy po prostu starymi przyjaciółmi.
Zelena: Oczywiście. Nic nie mówiłam. 
Zła Królowa: Cóż, chciałabym zostać i popilnować dziecka z tobą, ale mam tonę rzeczy do zrobienia przed ostatnim oddechem Śnieżki. 

Przepraszam, że tylko link, ale nie mogę tak fajnie wstawić filmiku jak w poprzednich postach. :c
Jak podoba wam się sneak peek? Jak myślicie, czy Zła Królowa wykorzystuje Zelenę do swojej zemsty czy naprawdę jest taką dobrą siostrzyczką? I co sądzicie o całej tej sytuacji z Evil Queen a Goldem? Piszcie w komentarzach. :)


56 komentarzy:

  1. Sądzę, że EQ zdecydowanie wykorzystuje Zelenę i dobrze, że tamta zaczyna to trochę dostrzegać. Co do Golda i EQ mam mieszane uczucia. Z jednej strony żal mi Belle i jakoś wydaje mi się to trochę dziwne, gdy patrzyłam na ich pocałunek(całował się z Corą i jej obiema córkami), a z drugiej może to być nawet ciekawy wątek- w końcu to dwójka najpotężniejszych złoczyńców! Już się nie mogę doczekać odcinka. Miłego wyjazdu :)
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod twoimi słowami obiema rękami :D
      A dziękuję bardzo. ;)

      Usuń
  2. Aahhaha no zdecydowanie EQ wymiata uwielbiam ją .Co do Zeleny no cieszę się ,ze zaczyna dostrzegać to ,że EQ ją wykorzystuje , ale i tak uważam ,że powinna się skupić na odbudowywaniu relacji z Reginą .Co do Golda i EQ też mam mieszane uczucia zdecydowanie nie podobał mi się ich pocałunek , ale jestem ciekawa kto na tej relacji wyjdzie gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest już drugi sneak peak z odcinka tym razem ze Snow i EQ.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wie ktoś może bo na innych forach też sie już spotkałam z tym pytaniem , kim jest stwórca mrocznych i dlaczego stworzył mroczną klątwę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wkrótce to wyjaśnią. Może w 6b?
      Zuza M.

      Usuń
    2. No a cała historia Merlina i Nimue nie wyjaśniała jak powstał pierwszy mroczny? Chyba tylko klątwa nie jest wyjaśniona.

      Usuń
    3. Nimue nie była pierwszym mrocznym , ona chyba zabiła pierwszego mrocznego i tak stała się mroczną .A cały wątek Merlina i Nimue wyjaśniał ,że to ona uwięziła Merlina w tym drzewie i miała Emmie pomóc pozbyć się mroczności.Dalej nie rozumiem tego wątku ,że niby czemu Nimue miała pomóc pozbyć się mroczności , jak razem z Hakiem chcieli się pozbyć bialej magii.

      Usuń
    4. No tak, ja właśnie myślałam o klątwie. Ale też kto stworzył Graala? W końcu on też nie mógł być tak z niczego.
      Zuza M.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    6. Boże przepraszam, znowu nie chcący usunęłam twój komentarz. Przepraszam :c

      Usuń
    7. Coś mi świta ,że Nimue chciała być tak samo nieśmiertelna jak Merlin , albo on już nie chciał nim być i mieli razem wypić z Graala .Ale własnie ona wypiła wcześniej i zabiła tego człowieka , masz rację on wymordował jej wioskę , a po zmiażdżeniu jego serca stała się mroczną i wtedy uwieziła Merlina w tym drzewie.Tak Merlin mówił Emmie ,że żeby zdobyć ten płomień będzie się musiala zmierzyc z pierwszym mrocznym , który uwięził go w tym drzewie .Ale to dalej nie wyjaśnia tego czemu to Nimue miała pomóc Emmie pozbyć się mroczności .Właśnie tego Graala też musiał ktoś stworzyć , bo własnie nie wziął sie z niczego , tak samo może jakiś inny mroczny stworzył tę mroczną klątwę w końcu w 5x11 trochę było tych mrocznych.

      Usuń
    8. Jest sezon o niedokończonych watkach, więc miejmy nadzieję, że wyjaśnią także te. Wydaje mi się, że są dość istotne, więc jest na to duże prawdopodobieństwo.
      Zuza M.

      Usuń
    9. No liczę na to bo będę bardzo wkurzona jak nie wyjaśnią tego wątku.

      Usuń
    10. Mnie zastanawia właśnie to jak Merlin mówi, że Nimue pomoże pokonać mroczną/mrocznych

      Usuń
    11. No właśnie ten wątek mnie zastanawia , o co mu chodziło , jak niby miała pomóc pokonać mroczną/mrocznych jak sama chciała się pozbyć białej magii.

      Usuń
  5. Kochani wiem kto kryje się pod zakapturzoną postacią w wizji Emmy nie uwierzycie , ja też byłam w szoku jak zobaczyłam to zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam w szoku! Zaczęłam się teraz zastanawiać, czy naprawdę jest osobą, za którą się z początku podawał. Ale się w tym pogubiłam!
      Zuza M.

      Usuń
    2. Adam i Eddie potwierdzili ,że tak omg niezłe jaja.

      Usuń
    3. Ale jakim cudem on jest w Storybrooke?
      Zuza M.

      Usuń
    4. Nie umiem ci odpowiedzieć na to pytanie bo po prostu nie mam zielonego pojęcia .

      Usuń
    5. Ja bym bardziej zadała pytanie dlaczego chce zabić Emmę .

      Usuń
    6. To było bardziej retoryczne, bo nie sądzę, żeby wiedział to ktokolwiek, poza twórcami. Sądziłam, że będzie to zaskakujące, ale nie myślałam, że aż tak! Dziwę się tylko, że to zdjęcie znalazło się w internecie. Przecież to bardzo duży spoiler, który zdradza główną zagadkę 6a.
      Zuza M.

      Usuń
    7. Sądzę ,że specjalnie to zdjęcie wyciekło bo teraz każdy będzie myślał boże to on , jakim cudem jest w Storybrooke i dlaczego chce uśmiercić wybawcę.

      Usuń
    8. Wiedzialam po prostu wiedziałam ,że nie dali go w 6x01 bez powodu każdego bym sie spodziewała , już myślałam , że moje marzenie się ziści i będzie to Dark Swan , ale jego w życiu się nie spodziewałam.

      Usuń
    9. A w końcu się pewnie okaże, że to ktoś zupełnie inny... Boże, jakie to pogmatwane, już sama nie wiem co mam myśleć. Masz rację, chyba teraz ten wątek ciekawi mnie jeszcze bardziej.
      Zuza M.

      Usuń
    10. Wiesz skoro już potwierdzili jego tożsamość , to wątpię by teraz tak to zagmatwali ,że okaże się ,że to ktoś inny.Też mnie ten wątek teraz ciekawi jeszcze bardziej.

      Usuń
    11. To w takim razie on też musi być mrocznym , mam nadzieję ,że dobrze poprowadzą ten wątek.Już widzę miny Belle i Golda ahahaha.

      Usuń
    12. O jakie zdjęcie chodzi? Kto kryje się pod kapturem? Czy mnie coś ominęło?

      Usuń
    13. No wyciekło zdjęcie kim jest zakapturzona postać z wizji Emmy , a jest nim uwaga ;Morfeusz syn Belle i Golda , nie pytaj jakim cudem , ale szok jest.

      Usuń
    14. Nieeeeeee to jest niemożliweeee. Po prostu nie , ma ma to sensu! Tak czułam ,że to ze on we snie jest już dorosły jest dziwne no ale o co tu chodzii. W końcu obudził Belle tym pocałunkiem miłości to kim on może być? I czemu chce zabić Swan? Chyba ,że na Belle rzucą jakieś zaklęcie i to dziecko szybciej wyrośnie , albo to Rumple w zmienionej formie żeby go nie poznali. W końcu EQ się zmieniła w Archiego

      Usuń
    15. No raczej to nie Rumple zmieniony z w niego bo widziałam zdjęcia z odcinka 6x10 albo 6x11 i obaj byli na nich .No a czemu chce zabić Swan to pewnie się dopiero tego dowiemy , skoro ma być pokazane więcej wizji .

      Usuń
    16. Zaczynam się zastanawiać czy to faktycznie ich syn , no ale skoro Adam i Eddie potwierdzili ,że tak i to prawda co mówił Belle w jej śnie , to serio nie wiem jakim cudem się znalazł w Storybrooke.

      Usuń
    17. Tak to jest jak człowiek nie nadąża z nowinkami , dzięki za info. Pewnie się dowiemy o co chodzi skoro ma się pojawić w 6x10 , to na pewno. No ale ,że to Morfeusz to mnie twórcy zaskoczyli.

      Usuń
    18. No raczej nikt się nie spodziewał ,że będzie to on , ale liczę ,że dobrze rozegrają ten wątek.

      Usuń
  6. A można prosić o link do zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niżej przesłałam ci linka do zdjęcia.

      Usuń
  7. https://twitter.com/sassyfangirl55/status/794423100875997184.

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie to fajnie zrobili bo nikt się go nie spodziewa , ale jeśli mam być szczera to wolałabym kogoś kto od początku serialu jest w nim , a nie kogoś kogo praktycznie widzieliśmy tylko raz , no ale nie powiem zaskoczenie jednak jest i to wielkie.

    OdpowiedzUsuń
  9. I tak pewnie się okaże jak napisała Zuza M ,że to jednak nie będzie syn Belle i Golda , tylko ktoś się pod niego podszył.W tym serialu wszystko jest możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  10. A z tym pocałunkiem prawdziwej miłości ,że pocałował Belle i się obudziła.Pewnie zrobia to tak ,że to będzie prawdziwa miłość Belle i zmanipulował ich mówiąc ,że jest ich synem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że Zelena przejrzy na oczy, bo EQ zwyczajnie się nią bawi. Szczerze mówiąc, denerwuje mnie Regina. Dopiero co się pogodziła ze swoją siostrą, wielkie miłości, a teraz co? Nie podoba mi się to jak zachowuje się wobec Zeleny, nie dziwne, że się trzyma z EQ, bo ona przynajmniej udaje, że ją potrzebuje. Regina ma ją zwyczajnie w d*pie.
    Z tego, co widziałam w promo, Zelena ma się przyłączyć do herosów znowu.
    Widzieliście zdjęcia z planu z odcinka 6x11? Nie dziwi Was to, dlaczego Lana Parrilla przytulała wszystkich, przybijała im piątki i robiła im zdjęcia? Według mnie wyglądało to jak pożegnanie... Mam nadzieję, że nie uśmiercają Reginy, bo serial byłby skończony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie właśnie wkurza zachowanie Reginy względem Zeleny , obwinia ją o śmierć Robina ,że to niby wina Zeleny .No sorry ,ale Robin umarł ratując właśnie nią , wiec czemu ma o to pretensje do Zeleny .Też liczę ,że Zelena przejrzy na oczy ,że EQ ją wykorzystuje i pomoże ją pokonać .Jak uśmiercą Reginę ,że niby to ona umiera ratując w ten sposób Emmę , to masz rację serial byłby wtedy skończony .

      Usuń
    2. Jeżeli to jest prawda, że Regina umiera, to twórcom poprzewracało się w głowach jeszcze bardziej niż myślałam. Bez Lany ten serial nie istnieje, zresztą tak samo jak i bez Jen. W końcu te dwie to "leading ladies". Mam nadzieję, że to tylko jakieś nieporozumienie :( Chociaż widziałam gdzieś taką "teorię" o zakończeniu serialu wraz ze śmiercią Reginy. Jeżeli chcecie to mogę przetłumaczyć i tu wstawić.

      Usuń
    3. Nie mogą uśmiercić Reginy. Przecież to byłoby samobójstwo dla serialu i twórcy dobrze o tym wiedzą. Do tego ze zdjęć promocyjnych można wywnioskować też, że Robin jest w Storybooke. Jeśli on by wrócił, a Regina umarła to to by już była przesada. Mnie też irytuje fakt jak potraktowała Zelenę. Rozumiem, że to może być dla niej trudne, ze względu na śmierć Robina, ale według mnie powinna wspierać siostrę w jej przemianie. Z własnego przykładu wie, że nie jest to łatwe. Zelena faktycznie nie powinna wtedy ufać Hadesowi, ale przecież ostatecznie to ona zabiła swoją TL aby ratować siostrę. Pokazało to według mnie, że ją naprawdę kocha i przede wszystkim chce rodziny, której będzie na niej zależeć, a później Regina ją po prostu odtrąciła. Spodobała mi się w 5b ta ich nowa relacja. Dwie potężne siostry, które mają podobną przeszłość. Mam nadzieję, że wkrótce do tego wrócą. W końcu Zelena zaczyna dostrzegać o co chodzi EQ.
      Zuza M.

      Usuń
    4. Twórcy jeszcze nie są pewni, czy to ostatni sezon, a zabijając Reginę, by go na to definitywnie skazali. Do tego zabicie jej oznaczałoby uśmiercenie aż dwóch najbardziej lubianych postaci na raz- Reginy i EQ, a tego fani by nie wybaczyli. Ja bym się chyba nie pozbierała.
      Zuza M.

      Usuń
    5. Oj ja też. Byłabym wściekła! Ale co do ostatniego sezonu... oglądalność z odcinka na odcinek jest coraz gorsza, baaardzo kiepska. Jeżeli się to nie poprawi do stycznia, myślę, że już wtedy możemy oglądać proma z "this is the last season". :(

      Usuń
    6. Niestety tak. Ale chodziło mi o to, że wtedy całkowicie zamknęli by sobie furtkę w tym kierunku. Do tego pisałaś, że zdjęcia te są z 6x11. Jeśli uśmiercili by ją w połowie sezonu równie dobrze mogli by nie wcale puszczać 6b, bo wiadomo jaka by była oglądalność. Fanom trudno będzie się rozstać z EQ, a co dopiero gdyby uśmiercili obie naraz.
      Zuza M.

      Usuń
    7. Nawet JEŻELI będzie 7sezon to będzie to tylko 13 odcinków. (A tak jak ktoś pisał juź na filmwebie o 8 sezonie to szaleństwo). Raczej nastawiałabym się ,że to już będzie koniec , nic nie może się wiecznie ciągnąć a lepiej ,żeby zakończyli to tym sezonem ,który jest całkiem dobry niż jakby mieli stworzyć jakieś flaki z olejem (a wiemy ,że już się pojawił ten problem). Poza tym - nie wierzę ,że zabiliby Regine w środku sezonu. Ewentualnie to będzie tak ,że nie będzie wiadomi czy Regina zginie ,żeby podtrzymać zainteresowanie 6b.

      Usuń
    8. Właśnie widziałam, że z każdym się przytulała jakby się żegnała. Ale myślicie, że są zdolni do zabicia jednej z głównych bohaterek? Fajnie by było jakby na koniec całego serialu ktoś został zabity z głównych bohaterów np. Emma, Regina albo Snow. Ja tam myślę, że teraz Reginy nie zabiją, ale nic nie wiadomo... :D

      Usuń
    9. A ja obstawiam ,że na końcu zginie Rumple. Chociaż nie ukrywam , śmierć Emmy na końcu by była neprzewidywalna

      Usuń
    10. Ja wolałabym, żeby nikt nie umierał, nawet Rumple. Serial jest o nadzieji (twórcy ciągle to powtarzają). Jaki byłby sens zabijać Reginę czy Rumple? Co z ich happy endingiem? Mam nadzieję, że Rumple na końcu serialu wybierze w końcu Belle i swojego syna i pogodzi się z resztą rodziny. A w ostatnim odcinku chciałabym zobaczyć rodzinny obiad u Babci. :)

      Usuń
    11. A ja uważam ,że 6A zakończą tak ,że Regina uratuje Emmę i właśnie będzie nie wiadomo co z nią czy zgineła czy nie i tym samym podtrzymają zainteresowanie 6B.

      Usuń
    12. Też raczej bym wolała by nikt nie umierał , ale coś czuję ,że Rumplowi , nie jest pisany happy ending .Pewnie zginie tym samym odkupując swoje grzechy.

      Usuń