piątek, 4 listopada 2016

Mała Emma powraca!

Cześć. Jak widzicie po tytule, w najbliższych odcinkach pojawią się flashbacki z Emmą jako dziecko! Ja uwielbiam flashbacki związane z Emmą. W jednym z wywiadów Adam i Edward mówili, że może dowiem się, skąd Emma ma nazwisko Swan. Może się dowiemy w tych odcinka. Po więcej informacji zapraszam do rozwinięcia.
Jennifer wygląda tu cudownie!

31 października Jennifer wstawiła oto zdjęcie na swojego instagrama z dopiskiem:
"Ta mała jest najwspanialszą małą mną. McKenna Grace jest bardzo młodą aktorką. Jestem z niej dumna i pod wrażeniem (jej gry). Dziękuję za piękny list i obrazek, który narysowałaś dla mnie."

 

Do tego, ostatnio na twitterze, oficjalnie potwierdził tę informację Adam Horowitz. Co sądzicie o flashbackach z Emmą? Podobają wam się? Nie mieliśmy za dużo czasu, żeby zobaczyć jak gra McKeena, ponieważ wystąpiła tylko w jednym odcinku i to przez jakieś 3 minuty no może 5. Co wy sądzicie? Piszcie w komentarzach. :) 
UWAGA!
Nie chce mi się już pisać o tym oddzielnej notatki, ale w następnym odcinku powraca także król George. Co sądzicie także o jego powrocie? Myślicie, że namiesza w związku Snow i David'a? Piszcie w komentarzach. ;)

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że wraca mała Emma. Emma jest główną postacią, a flashbacków z nią było bardzo mało. Do tego McKenna Grace jest taka słodka <3. Spodobała mi się od razu.
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jennifer z McKenną wyglądają uroczo , widać też nawet ,że Jennifer wygląda już lepiej .Też się cieszę z flashbacków z Emmą , jestem właśnie ciekawa z skąd Emma ma na nazwisko Swan .

    OdpowiedzUsuń