sobota, 26 listopada 2016

Czarna Wróżka

Cześć. Zobaczyłam w komentarzach, że poruszyliście w komentarzach temat Czarnej Wróżki. Jakiś czas temu ogłoszona, kto będzie ją grał. Kompletnie zapomniałam wstawić o tym notatkę. Po więcej informacji zapraszam do rozwinięcia. :)
W rolę Czarnej Wróżki wcieli się Jaime Murray. Aktorka znana się z serialu pod tytułem Dafiance. Powiem szczerze, że kompletnie nie znam tej aktorki, ale wydaje mi się, że wyglądem może pasować do Czarnej Wróżki. 

Co wiemy o Czarnej Wróżce. 
Niewiele. Wiemy, że Niebieska Wróżka ją pokonała i odebrała jej różdżkę. Do tego była jedną z najpotężniejszych wróżek.
Przed pierwszą klątwą, kiedy Śnieżka uciekała przed Złą Królową, dziewczyna zwróciła się do Czarnej Wróżki po pomoc. Otrzymała od niej pył. Pamiętacie, że użyła go na trollach, aby uratować siebie i David'a.
Natomiast, w finale sezonu 3, kiedy Emma i Hak trafili do przeszłości, Śnieżka chciała użyć pyłu na Złej Królowej, niestety Regina zniszczyła go. Kiedy wszyscy myśleli, że Śnieżka nie żyje, okazało się, że użyła ona na sobie resztki pyłu i zamieniła się w biedronkę.

Szczerze powiedziawszy, wiemy więcej o pyle Czarnej Wróżki niż o niej samej. Czekacie na postać Czarnej Wróżki? Myślicie, że Jaime poradzi sobie w tej roli? Czego oczekujecie od tej postaci? piszcie w komentarzach. :)

Źrodełko informacji o aktorce:
[LINK]

9 komentarzy:

  1. Też nie znam tej aktorki, ale z wyglądu pasuje do moich wyobrażeń. Cieszę się, że dowiemy się o niej czegoś więcej, bo jak na razie pozostaje jedną z najbardziej tajemniczych postaci. Mam nadzieję, że dobrze rozwiną jej wątek i stworzą naprawdę mroczną postać. Chciałabym też powrotu Tinkerbell, ale wiem, że szanse są znikome.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie czytałam o tym, że Czarna Wróżka może być jego matką. To byłby fajny plot twist. Też bym chciała powrotu Dzwoneczka, ale aktorka pracuje na planie serialu iZombie, który bardzo polecam. :D

      Usuń
    2. Jeśli byłaby to prawda to spotkanie rodzinne byłoby bardzo interesujące.

      Usuń
  2. Też nie znam tej aktorki , ale z wyglądu pasuje mi do roli Czarnej Wróżki i mam nadzieję ,że poradzi sobie w tej roli .Powiem ,że bardzo intryguje mnie ta postać , zwłaszcza dlaczego stała się Czarną Wróżką co ją skłoniło by pójść w ślady czarnej magii.Zuza w poprzednim poście wspomniała w komentarzach ,że być może okaże się matką Golda dlatego on tak nienawidzi wróżek.Szczerze to wcale bym się nie zdziwiła gdyby tak było , w sumie do tej pory nic nie było wspomniane o jego matce , więc kto wie , może poznamy jego mamusię i okaże się ją właśnie Czarna Wróżka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak se teraz myślę a może to ona stworzyła mroczną klątwę i ten Graal.Do tej pory każdy sądził ,że to Gold stworzył mroczną klątwę , a potem się okazało ,że jednak to nie był on więc może , to ona ją stworzyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie podejrzenia, bo skoro była ekspertem od czarnej magii to czemu nie ona miałaby stworzyć mrocznej klątwy? Co do Graala nie jestem pewna. Wróżki są długowieczne, ale nie wiem, czy żyłaby aż tyle, bo co najmniej tysiąc lat. Ja rozważam jeszcze Hekate, chociaż nie sądzę żeby twórcy znów wzięli jakiegoś boga. Ale ta osoba musiałaby być niezwykle potężna aby stworzyć coś takiego jak Graal, który dał moc dwójce najpotężniejszych czarodziejów- Merlinowi i Nimue(plus reszta Mrocznych), dlatego pasuje mi tutaj bogini. Była boginią magii, czarów, ciemności, rozdroży, więc jakoś mi się tak nasuwa. W niektórych wersjach mitów także zemsty i pokuty- klątwa posłużyła właśnie do zemsty. Ale nie sądzę żeby twórcy zrobili coś takiego. Tradycyjna jest walka bohaterów ze złem, a z bogiem to trochę niemożliwe, bo jest nieśmiertelny, trzeba by kombinować jak z Hadesem. To po prostu takie moje skojarzenie.

      Usuń
    2. Chyba trochę się zapędziłam z tym Graalem ,że go stworzyła , masz rację musiałby go jakiś bóg stworzyć , jeśli powrócą do tego wątku to nie widzę problemu by zaś wprowadzili jakiegoś boga.Bardziej się skłaniam ku temu ,że to ona właśnie stworzyła mroczną klątwę.

      Usuń
    3. Nie wiem, czy w ogóle do tego powrócą. Wyjaśnili nim skąd Mroczni mają moc i może tylko o to chodziło. W ten sposób można by się bawić długo- kto stworzył Graala? A jak będzie na to odpowiedź to znowu skąd to osoba miała moc? I tak w kółko. Może czasem doszukujemy się zbyt wiele, nie da się tak zagłębić we wszystko. Ale kwestię stworzenia klątwy według mnie powinni wyjaśnić i tutaj najbardziej pasuje mi właśnie Czarna Wróżka. Najlepsze w tym rozwiązaniu byłoby według mnie to, że jest ona postacią tajemniczą, więc wątek ten twórcy mogą rozwinąć jak tylko zechcą, nie będąc ograniczeni tym co przedstawili wcześniej i jednocześnie jej postać nie weźmie się tak znikąd, bo była wspominana już w pierwszym sezonie.

      Usuń
    4. No masz rację z tym kto stworzył Graala byłoby dużo zachodu i pytań .

      Usuń