sobota, 26 listopada 2016

Sneak peek #2 z odcinka 6x09

Cześć. Wczoraj pojawił się także drugi sneak peek, w którym widzimy jedną z wróżek, Gold'a i Złą Królową. Po tłumaczenie, zapraszam do rozwinięcia. ;)
Rumple: Nie ma miejsca, w którym mogłabyś skryć się przede mną kochaniutka.

Wróżka: Cokolwiek robisz, Matka Przełożona nie pozwoli ci z tym uciec.
Rumple: Ta bez skrzydeł ... mnie nie zatrzyma, żadna z was.
Zła Królowa: Co jest pomiędzy tobą i wróżkami? Nigdy mi nie powiedziałeś dlaczego nimi tak gardzisz.
Rumple: Co tu robisz?
Zła Królowa: Czy to nie jest oczywiste? Przyszła, żeby dołączyć do zabawy. Myślałam, że będziesz weselszy widząc mnie.
Rumple: Będę, kiedy rozwiążesz problem, o którym rozmawialiśmy. 
Zła Królowa: Masz na myśli Zelenę. Tak naprawdę nie oczekiwałeś, że zabiję moją własną siostrę (więzy krwi i ciało) dla ciebie.
Rumple: Cóż, to zależy od tego, jak poważnie myślisz o tych nowych początkach, którego tak bardzo chciałaś, ponieważ myślę, że jednym z nich jestem ja.
Zła Królowa: Dlaczego powinnam wierzyć, że w końcu ... ponad Bellę. 
Rumple: Ponieważ zacząłem słuchać rozsądku. Belle nie chce mnie zaakceptować, takim jakim jestem. Wiem, że nigdy nie chciałaś rządzić sama, już nie będziesz musiała. Jest tylko jedna mała zielonka drobinka na twojej drodze. To znak, jeśli nie masz nic przeciwko. ...
Zła Królowa: Które czym jest dokładnie?
Rumple: Mam zamiar wysłać wiadomość dla wróżki. 

Przepraszam, że jest tak dużo luk, ale szybko mówią i nie mogę do końca zrozumieć. Do tego nigdzie nie ma angielskich napisów i muszę tłumaczyć ze słuchu. A nie chcę wam pisać jakiś głupot.
Jak wam się podoba? Czekacie na powrót wróżek? Ja już nie mogę się doczekać. :)

2 komentarze:

  1. Wow wiedziałam ,że EQ nie zabije Zeleny zwłaszcza dla Golda , zawsze mnie ciekawiło czemu Gold nienawidzi wróżek , pewnie w tym odcinku się dowiemy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Intryguje mnie co dalej z Zeleną i EQ. Mam nadzieję, że Gold nie odpuścił sobie już całkiem Belle. Czekam też na Czarną Wróżkę. Po Niebieskiej Wróżce wnioskuję, że są dość długowieczne, więc mogła namieszać w sporej liczbie historii. Czytałam gdzieś, że może być matką Rumpla i dlatego on nienawidziłby tak wróżek. Nie wiem, czy jestem do tego przekonana, ale z drugiej strony skoro Czarna Wróżka była ekspertem w mrocznej magii, to fajnie byłoby gdyby najpotężniejszy mroczny miał taką mamusię, a za tatusia najokrutniejszego złoczyńcę serialu. Zastanawiam się czasami, czy jest jakaś teoria, której fani jeszcze nie wymyślili. Kto jak kto, ale fani OUaT są bardzo kreatywni :)

    OdpowiedzUsuń