czwartek, 24 listopada 2016

Script tease #4 i #5 z odcinka 6x09

Cześć. Adam wstawił na twittera nowy script tease z odcinka 6x09. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. ;)
Babcia
Proszę bardzo. Filiżanka rumianku. Uspokoi duszę/nerwy.
Emma
Dzięki, Babciu.
Aha, na początku myślałam, że Emma zamówi jakiś mocniejszy trunek,ale postawiła na rumianek, ale czy on na pewno ukoi nerwy? Czy to nie powinna być melisa? xD Czepiam się szczegółów. Niestety script tease nic nie wnosi nowego. Jak wam się podoba ten script tease? Nareszcie pojawi się Babcia i powie coś. :D Brakuje mi tych spotkań na jedzenie U Babci. Pamiętacie te czasu, kiedy Emma tylko jadła pączki, tosty i inne tłuste rzeczy? :D

Niestety nie mogłam wcześniej wstawić tego posta, ponieważ na bloggerze zaszły zmiany i nie chce mi się odpalić ani na telefonie, ani na tablecie. Więc dodaje tu kolejny script tease. ;)
Zła Królowa
Nie możesz/Nie mogłabyś... Nie dla niej.

Regina
Naprawdę? Przekonajmy się.

I jak wam się podobają? Czy wy też sądzicie, że w drugim script tease chodzi o Emmę?


5 komentarzy:

  1. A mnie się wydaje ,że w drugim script tease , nie chodzi o Emmę , ale o Zelenę , było nawet chyba zdjęcie ,że Regina odwiedzi Zelenę .Może w końcu coś zrobi by naprawić ich relacje.Ach pamiętam te czasy gdy Emma jadła pączki , tosty i inne tam tłuste rzeczy , ale w obecnej sytuacji w jakiej się znajduje to wcale się nie dziwię ,że zamówiła rumianek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brakuje mi bardzo rodzinnych spotkań U babci. To były czasy, gdy wszyscy jedli tam razem...
    Myślę, że w drugim script tease chodzi o Snow, bo mimo wszystko EQ jest nią najbardziej zainteresowana. Nie wydaje mi się, żeby to była Zelena, bo one są jednak siostrami i mi to "not for her" po prostu do Zeleny nie pasuje. Mimo, że są teraz w kłótni, ta linijka nie odpowiada tej sytuacji. Nie wykluczam też Emmy, ale EQ sobie chyba zapomniała o jej istnieniu ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, nawet nie pomyślałam, że może tu chodzić o Snow, ale jest to bardzo prawdopodobne. Chociaż Zeleny nie wykluczam, ponieważ mają być sceny z nią i Reginą. :)Przekonamy się w poniedziałek. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się właśnie wydawało, że chodzi Snow. W końcu zawsze była ona największym wrogiem EQ, a teraz jest przyjaciółką Reginy. To naprawdę fajny kontrast, jedna chce skrzywdzić Śnieżkę, a druga ochronić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak po waszych komentarzach , to chyba doszłam do wniosku ,że faktycznie może chodzić tutaj o Snow.Do tej pory była największym wrogiem EQ , a teraz właśnie po rozdzieleniu się jedna chce ją skrzywdzić , a druga chronić .Nie wykluczam też ,że może chodzić o Emmę bo do tej pory też nie były w przyjaznych stosunkach , a też teraz są przyjaciółkami , a Regina może chcieć się w jakiś sposób odwdzięczyć Emmie ,że ta uratowała ją przed byciem mroczną.

    OdpowiedzUsuń