sobota, 5 listopada 2016

Promo #2 odcinka 6x07

Cześć. Ponownie mnie zaskoczyli, ponieważ wyszedł drugi zwiastun odcinka 6x07. Jest bardzo krótki, jakieś 10 sekund, ale i tak postanowiłam go wstawić. Może jeszcze nie widział, a się zainteresuje.
Jak coś, za parę minutek pojawi się także drugi sneak peek, więc czekajcie. :D
Zapraszam do rozwinięcia.
LINK DO ZWIASTUNU: Once Upon a Time 6x07 promo #2

ZAWARTOŚĆ TEJ BUTELKI MOŻE ZNISZCZYĆ
Śnieżka: Co to jest?
Zła Królowa: Macie 12 godzin aby się dowiedzieć.
LUDZI ZE STORYBROOKE

Tak jak mówiłam, bardzo krótkie. xD
Czekacie na ten odcinek? Cieszycie się na flashbacki Śnieżki, David'a i Złej Królowej?
I jeszcze pytanko, widziałam, że dużo ludzi rozmawiało o zdjęciu, na którym widać, kto jest osobą z wizji Emmy. Chcecie oddzielny post o tym? Piszcie w komentarzach. :)

5 komentarzy:

  1. Oczywiście ,że chcemy oddzielny post o tym zdjęciu .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, czy teraz częściej będzie się pojawiać drugie promo do odcinka? Myślę, że oddzielny post by się przydał, bo tam się już trochę zrobiło zamieszania.
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, bo już drugi raz pod rząd pojawiło się drugie promo. :D
      Zaraz może spróbuję wstawić post ze zdjęciem, bo widziałam, że tam już z 50 komentarzy. xD

      Usuń
  3. Co do flashbacków z Snow , Davida i EQ zawsze je lubiłam .Tylko trochę mi w nich szkoda Davida bo poznał Snow zakochali się w sobie i po części jest wmieszany w konflikt pomiędzy Snow a EQ.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie miałam zaproponować osobny post do tamtych zdjęć :) no i czekam na odcinek o Charmingach bo ostatnio baaardzo ich olali

    OdpowiedzUsuń