czwartek, 24 listopada 2016

Sneak peek #1 z odcinka 6x09

Cześć. Wczoraj wieczorem, nie mogłam uwierzyć, ale wyszedł pierwszy sneak peek z odcinka 6x09. Jest to flashback z Bellą i Rumplem. Ja już nie mogę się doczekać. :) Zapraszam do rozwinięcia.
Bella: Rumplestiltskin wróciłeś. Ja, uh, zrobiłam pranie i wypolerowałam srebro, tak jak prosiłeś.
Rumple: Dobrze, teraz możesz zająć się tym.
Bella: Dziecko? Ale skąd- skąd ono jest? Gdzie jego rodzice?
Rumple: To nie ma już znaczenia. Teraz to dziecko jest moje.
Bella: Twoje? Co, ty je porwałeś?
Rumple: Tak. Szokujące, prawda?
Bella: Już w porządku. Shh. Jaka bestia kradnie dziecko od jego rodziców? I... Co się stało, że to zrobiłeś?
Rumple: Najlepiej by było, gdybyś przestała zadawać tyle pytań. Ah. Tu jest. Mam coś do zrobienia. Nie chcę, żeby mi przeszkadzano.
Belle: Więc, powiedz mi, chociaż, jak ma na imię, aby mogła go uspokoić. Albo nie zawracałeś sobie głowy, żeby się dowiedzieć?
Rumple: Czemu miałbym? Imię jest wyjątkową rzeczą. Nie marnuj czasu na coś, do czego nie masz zamiaru... się przywiązywać. 
Bella: Co masz na myśli? Co planujesz zrobić z tym dzieckiem? Powinienem wrócić przed zachodem słońca. Nie myśl nawet o ukryciu tego dziecka. Odnajdę je.

Jak wam się podoba? Czy nie sądzicie, że teraz te efekty specjalne są o wiele gorsze niż w pierwszym sezonie? Wygląda to bardzo tandetnie, moim zdaniem. Ale muszę przyznać, że Rumple wygląda o wiele lepiej niż w pierwszym sezonie. Czekacie na ten odcinek? Lubicie flashbacki z Bellą i Rumplem? Piszcie w komentarzach.

9 komentarzy:

  1. Ale się cieszę na flashbacki z Rumbelle! Czuje się jakbym oglądała pierwszy sezon. Bardzo mnie intryguje ten odcinek, bo zapewne będzie przełomowy. Zapowiada się super, czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też wydaje się, że efekty specjalne w tym sezonie nie są najlepsze. Ale nauczyłam się skupiać bardziej na fabule i nie zwracać zbyt na nie uwagi. Chociaż w niektórych scenach irytuje mnie, gdy po przebiciu kogoś mieczem nie ma na nim nawet kropelki krwi.

      Usuń
    2. Mnie strasznie denerwuje to, że w retrospekcjach w tym sezonie ubierają Snow w takie brzydkie sukienki!

      Usuń
    3. A myślałam ,że już nikt o tym nie wspomni , też mnie to strasznie denerwuje .Kurczę Emma przebiła Haka mieczem to tylko na mieczu była jego krew , no i ta rana na szyji , a powinien cały wtedy sikać krwią.

      Usuń
    4. Chyba raczej chodziło ci o Belle a nie o Snow.

      Usuń
    5. Akurat ta scena była do pod tym względem w miarę ok, ale w 6x02, gdy w hrabię Monte Christo trafia miecz, to wystająca z przodu część jest czyściutka. Było też kilka innych przypadków. Nie mówię że wszystko musi być stuprocentowo realne, bo wtedy niektóre sceny musiały by być naprawdę drastyczne, a jest to jednak serial, który oglądają też młodsi widzowie, ale bez przesady. Troszkę krwi na ostrzu by nie zaszkodziło.

      Usuń
    6. No masz rację ta scena była pod tym względem w miarę ok .Ale właśnie ta scena z hrabią Monte Christo jak miecz go przebija , to powinna być kropelka krwi , no racja w innych przypadkach też to raziło , w sumie no nie musi to wyglądać drastycznie , ale też bez przesady jak ktoś zostanie przebity mieczem , albo zabity w inny sposób ,żeby nie było kropelki krwi.

      Usuń
  2. Nie mogę się już doczekać tego odcinka i flashbacków! Jeżeli chodzi o efekty to z mojej perspektywy( zaczęłam oglądać od początku jak kończył się 4 sezon) wydaje mi się, że jeśli ogląda się odcinki jeden po drugim(nadrabiając) to wszystko począwszy od fabuły i kończąc na efektach specjalnych podoba nam się bardziej i lepiej to zapamiętujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać tego odcinka i flashbacków z Rumbelle , zawsze ich lubiłam oglądać.Co do efektów specjalnych to w tym sezonie faktycznie nie są najlepsze , ale można się przyzwyczaić , a to dziecko to Rumble je porwał tak bo coś było wspomniane o tym hmm jestem ciekawa do czego to dziecko było mu potrzebne.

    OdpowiedzUsuń