poniedziałek, 6 marca 2017

Zwiastun odcinka 6x12

Cześć. Przychodzę do was ze zwiastunem odcinka 6x12, w którym wreszcie

odkryjemy historię śmierci ojca Davida. Ja już nie mogę się doczekać!

Jeżeli jesteście zainteresowani to zapraszam do rozwinięcia. :)

 



Śnieżka: Bardzo cię kocham.
W NASTĘPNĄ NIEDZIELĘ
Emma: Zdejmiemy tę klątwę.
NIEZWYKŁA PARA POŁĄCZY SIŁY...
David: Jesteś piratem. Pirat to ktoś, kogo potrzebuję.
...W POSZUKIWANIU ODPOWIEDZI...
Emma: Co przede mną ukrywasz?
...KTÓRA POPYCHA OBYDWU...
David: Co jeżeli nigdy więcej nie mogę być już ze Snow?
...NA SKRAJ
David: Nigdy, ale to nigdy ci nie wybaczę!

Hmm...
Czy tylko mi wydaje się, że to Hak miał coś wspólnego ze śmiercią ojca
Davida? Wiemy też, że w tym odcinku, Killian zapyta się Davida o zgodę
na oświadczyny.
Jak wam się podoba promo? Czekacie na kolejny odcinek? Piszcie w komentarzach.


24 komentarze:

  1. To promo jest fenomenalne! Jakieś takie inne niż dotychczasowe. Odcinek zachęcający, nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry , ale to jest trochę bezsensowne David się dowiaduje ,że być może to Hak zabił jego ojca i rzuca się do niego ,że nigdy mu tego nie wybaczy , a zaraz potem z uśmiechem zgadza się na jego oświadczyny z Emmą.Coś mi tu nie gra ,i nie wydaje mi się ,żeby to Hak zabił ojca Davida raczej wydaje mi się ,że Hak wie kto to zrobił ,ale ukrywał to przed nimi , albo coś zrobi przez co być może nie będą mogli przełamać klątwy snu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiemy czy tu chodzi o to. Może ta scena nawet nie jest związana z tą śmiercią. Przekonamy się w następnym odcinku. Po przemyśleniu tego, nie wiem czemu napisałam, że Hak mógł zabić ojca Davida. XD

      Usuń
    2. Dlatego sądzę ,że może Killian coś zrobi przez co nie przełamią klątwy snu .

      Usuń
    3. Chyba znalazłam spoiler na twitterze, który wyjaśnia tę scenę, ale obawiam się, że może za bardzo spoileruje i może popsuć odcinek...

      Usuń
    4. Chętnie bym go przeczytała. Mi tam spoilery nie psują odcinków, jestem już chyba od nich uzależniona :)

      Usuń
    5. W sumie to nie musisz nawet czytać tego wpisu z twittera ;)
      Uwaga, spoiler:
      Zastopuj sobie promo na 0.17. David rzuca się na kogoś z nożem, jak dobrze zastopujesz to zobaczysz łysego gościa. Potem od 0.19 do 0.24 David rzuca się z nożem na Haka, znajdują się w tym samym miejscu. Ludzie na twitterze wnioskują, że Charming ma schizy od zmęczenia i wydaje mu się, że widzi np. zabójcę swojego ojca, a tak na prawdę to Hak :)

      Usuń
    6. Znalazłam to tutaj: https://twitter.com/_Zahra_89/status/838573208819335175

      Usuń
    7. Dzięki :)Wydaje mi się to prawdopodobne. Widać, że David zaczął się trochę załamywać przez tę klątwę. Mi się wydawało, że ten człowiek to król George, ale nie jestem pewna. Takie pierwsze skojarzenie i w komentarzach pod promo też ktoś tak pisał więc może to on, chociaż nigdy nie wiadomo.

      Usuń
    8. a spoko, nie wiedziałam, że ludzie pod promo też to "odkryli" ;)

      Usuń
    9. Bardzo spostrzegawczy jest ten fandom. Czasem aż się dziwię jak można się dopatrzeć takich szczególików :)

      Usuń
    10. Ja tam wcale bym się nie zdziwiła jakby faktycznie David miał schizy .W końcu widać , jak go to wszystko przytłacza obwinia się ,że to przez niego Gideon się zjawił w Storybrooke by zabić jego córkę , dodatkowo sądzi ,że już nigdy być może nie będzie z ukochaną .

      Usuń
    11. Król George ma pojawić się w tym odcinku, więc to może być on. Do tego ludzie, którzy byli na planie pisali, że ojciec Davida ma pojawić się w postaci ducha. Do tego będzie scena, w której David zakuwa w kajdanki Killiana, więc będzie ciekawie. :D

      Usuń
    12. Oczywiście ojciec Davida w postaci ducha, podobno, pojawi się w Storybrooke. ;)

      Usuń
    13. No to będzie bardzo ciekawie.

      Usuń
  3. Zapowiada się interesująco. Bardzo ciekawią mnie flashbacki z małym Davidem. Nie sugeruje się zbyt tą sceną z Charmingiem atakującym Killiana, bo promo są przeważnie zmontowane tak żeby namieszać, a później okazuje się coś zupełnie innego. Czytałam gdzieś, że mogła to być halucynacja Davida i mi też tak się skojarzyło, bo scena z królem Georgiem i Hookiem jest bardzo podobna. Widziałam też gdzieś teorię, że ojca Charminga mógł zabić Nemo. Wspominał, że zemścił się on na jakimś mężczyźnie. Wiekiem pasują i zrobili by dwa wątki za jednym zamachem. Killian ze względu na brata mógłby próbować ochronić Nemo. Bardzo mnie intryguje nowy Robin i jak ułożą się jego relacje z mieszkańcami. Mam nadzieję, że Snowing przełamią wkrótce klątwę, bo tęsknię za nimi razem. No i oczywiście nie mogę się doczekać na sceny Captain Charming!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra teoria z tym ,że to Nemo mógł zabić ojca Davida , a Killian z uwagi na swego brata może chcieć obronić go.Tylko ,że Nemo wraca w późniejszych odcinkach.Podoba mi się teoria ,że być może David będzie miał schizy ,że widzi morderce swego ojca i dlatego rzuca się na Killiana.

      Usuń
  4. Jak myślicie co Killian ukrywa przed Emmą pod promo pisali ,że pierścionek zaręczynowy , ale jakby tak było to raczej nie miałby takiej miny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to, że pomaga Charmingowi znaleźć zabójcę jego ojca? W końcu Snow starała się odwieść od tego męża, więc może Emma nie byłaby zadowolona.

      Usuń
    2. Możliwe w końcu Snow chciała by David se to odpuścił , możliwe ,że Emma też by tego nie pochwaliła.

      Usuń
    3. A może Killian nie chce jej powiedzieć ,że jej ojcu odbija.

      Usuń
  5. Ja nie wiem co zrobię po kilku odcinkach jak Robina znowu gdzieś usuną w cień. Chyba wyleję litry łez w poduszkę. Regina zasługuje na szczęście z Robinem. Jak mam być już szczera to związek Swan i Haka wychodzi mi już bokiem. Na początku było fajnie, droczyli się, a teraz to typowy przesłodzony związek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tam nie przeszkadza związek Swan i Haka , ale masz rację Regina zasługuje na szczęście z Robinem , a on będzie tylko przez kila odcinków.Regina zaś se narobi nadziei ,że znów może być szczęśliwa , a tu zaś usuną Robina , dlaczego nie może być po prostu szczęśliwa.

      Usuń
    2. Właśnie Regina zasługuje na szczęście , skoro dali już jej Robina jako drugą prawdziwą miłość to powinni go zostawić , a nie zabijać.Teraz dali innego Robina i zaś dają Reginie złudną nadzieję ,na szczęście , a wiemy jak przeżyła śmierć Robina , a drugi raz tego nie zniesie.

      Usuń