sobota, 11 marca 2017

Sneak Peek #2 z odcinka 6x12

Cześć. Pojawił się kolejny sneak peek z odcinka 6x12, w którym zobaczymy Reginę, Robina i nareszcie Śnieżkę. Zapraszam do rozwinięcia. :)


Regina: Już wstałeś.
Robin: Ciężko spać, kiedy to cholerne pudełko ciągle na mnie skrzeczy.
Regina: Oh. To budzik. Przepraszam. Tak czy inaczej... Ja, um... przyniosłam ci czyste ubrania.
Robin: Dziękuję.
Regina: Więc w porządku. Dam ci się przebrać.
Śnieżka: Regina, co ty sobie myślałaś? Jak mogłaś go tu sprowadzić?
Regina: Nie byłaś tam. On był nieszczęśliwy w tym świecie i... chciał nowego startu, a ja próbuję mu pomóc.
Śnieżka: Ale nie wiesz kim on jest. To że wygląda jak Robin Hood, nie znaczy, że jest tą samą osobą. Zaufaj mi, raz pocałowałam bliźniaka Davida. Ogromna różnica.
Regina: Ledwo ze sobą rozmawialiśmy.
Śnieżka: Cóż, jest parę rzeczy, o których powinnaś mu powiedzieć. Jak, na przykład to, że ma córkę.
Regina: To nie jego córka.
Śnieżka: No właśnie. Są innymi osobami.
Regina: Ale powinna być część jego [Robin Hood'a] w nim. Był zdolny do przeniesienia się do prawdziwego świata. To... To musi coś znaczyć.
Śnieżka: Regina, chcę, żeby to dla ciebie wypaliło. Zasługujesz na to. Martwię się.
Regina: Tak. Ja także.

Przepraszam, że wstawiam go tak późno, ale wysłałam napisy do wgrania do filmiku, ale jeszcze ich nie potwierdzili. Więc pewnie bedę musiała wpisywać normalnie napisy do posta.
Jak wam się podoba sneak peek? Ja już nie mogę się doczekać. No i nareszcie scena z Reginą i Śnieżką. I muszę przyznać, że Śnieżka dobrze gada, ma w zupełności rację.
Piszcie jak wam się podoba sneak peek. Czekam na komentarze. :)

3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ten sneak peek nareszcie jakaś sceną z Reginą i Snow.Racja Snow dobrze mówi ,że to nie ten sam Robin którego znali .

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i Śnieżka ma rację (no właśnie, cześć Snieżko! Wyspałaś się? XD), ale z drugiej strony, tak jak powiedziała Regina, jej tam nie było. Nie ma pojęcia, ile to wszystko znaczy dla Giny i jak bardzo jest jej ciężko...
    A Robin i ta jego "demoniczna rzecz" wymiata! Kocham go normalnie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt nie było tam Snow , ale wydaje mi się ,że Regina jednak liczy ,że może być tak jak dawniej , a tylko se niepotrzebnie narobi nadziei.

      Usuń