piątek, 31 marca 2017

Sneak Peek #1 z odcinka 6x15

Cześć. Mam dla was pierwszy sneak peek z nadchodzącego odcinka. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia.

Killian: Czy wszystko w porządku? Nemo!
Nemo: Możesz puścić. Wszystko w porządku.
Killian: Co się siało do cholery?
Nemo: Właśnie przenieśliśmy się do innej krainy. Zazwyczaj, najpier zabezpieczamy rzeczy, ale twój przyjaciel nie dał nam ostrzeżenia.
Killian: Zapewniam cię, Gideon nie jest moim przyjacielem. Nie mam pojęcia, dlaczego chce żebym zniknął, ale muszę wrócić do Emmy. Musimy zawrócić. Wracamy do Storybrooke.
Liam: To niemożliwe, bracie.
Killian: Jak do diabła nie jest. Nemo właśnie powiedział, że Nautilus może przemieszczać się między światami
Nemo: Ale żeby to zrobić, wymaga to czegoś, czego nie mamy -- Krwi krakena. A Gideon użył ostatnią.
Liam: Przepraszam Killian.
Killian: Cóż, "przepraszam" nie jest wystarczająco dobre. Emma jest w niebezpieczeństwie. Myśli, że ją zostawiłem. Muszę wrócić i powiedzieć jej prawdę.
Liam: Nie słyszałeś kapitana? Nie mamy krwi krakena.
Killian: Cóż, wiesz kto ma? Kraken.
Nemo: Nie możesz mówić poważnie. Spędziłem całe życie uciekając od tych bestii.
Killian: Nie będą się nas spodziewały. Panowie, idziemy na polowanie.

Jak podoba wam się ten sneak peek? Ja już nie mogę się doczekać. Super, że pokazali brata Killiana. Czekam na wasze komentarze na temat sneak peeka. :) Czy chcecie jeszcze dzisiaj nowe zdjęcia z planu odcinków 6x21 i 6x22? :D

3 komentarze:

  1. Sneak peek bardzo mi się podoba , ciekawa jestem w jakiej to krainie wylądowali.Killian the best panowie idziemy na polowanie , fajnie ,że pojawił się Liam , ale niech zmieni wyraz twarzy wygląda jakby był tam za karę .Jasne daj zdjęcia z 6x21 i 6x22 , a nie ma czasem zdjęć z 6x20 chętnie bym se zobaczyła jak Emma wygląda w sukni ślubnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Agrabahu, dlatego spotkają Jasmine, Aladyna i Ariel.

      Usuń
    2. Tak myślałam ,ale chciałam się upewnić.

      Usuń