sobota, 25 marca 2017

Sneak Peek #2 z odcinka 6x14

Cześć. Tak jak obiecałam, wstawiam wam drugi sneak peek z odcinka 6x14. Niestety nie doczekałam się angielskich napisów. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia i komentowania. :)
 
Przepraszam, ale dzisiaj zrezugnuję z tłumaczenia. Momentami dobrze nie słyszę co mówią, a nie chcę pisać jakiś głupot. Mam nadzieję, że coś zrozumiecie.
Jak wam się podoba sneak peek? Czy tylko ja uwielbiam to jak Zelena złapała Emmę za rękę i spytała się o pierścionek? Piszcie w komentarzach co sądzicie. Jeszcze raz przepraszam za brak tłumaczenia. Dzisiaj wieczorem możecie spodziewać się nowych zdjęć z planu odcinków 6x21 oraz 6x22. :)

3 komentarze:

  1. Ahahaha Zelena najlepsza jak złapała Emmę za rękę i spytała się o pierścionek ,i ten przytulas Emmy i Reginy .

    OdpowiedzUsuń
  2. Zelena najlepsza jak złapała Emmę za rękę i spytała o pierścionek , ten przytulas Emmy i Reginy widać ,że naprawdę stały się dla siebie najlepszymi przyjaciółkami.Czytałam komentarze ,że Regina do końca się nie cieszy ze szczęścia Emmy , ale ja odniosłam inne wrażenie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Zelena jak zwykle bezpośrednia :P Za to ją lubię

    OdpowiedzUsuń