poniedziałek, 13 marca 2017

Promo odcinka 6x13

Cześć. Dzisiaj przychodzę do was ze zwiastunem odcinka 6x13. Jeżeli jesteście zainteresowani to zapraszam do rozwinięcia. :)
 
Rumplestiltskin: Kiedy raz poddasz się ciemności, to prawie niemożliwe, aby się jej oprzeć.
Gideon: Muszę ją pokonać.
W NASTĘPNĄ NIEDZIELĘ
Rumplestiltskin(?): Wilkołaku
Mężczyzna: Czarna magia zawsze ma swoją cenę.
ZMIERZ SIĘ
Killian: Jeśli powiem jej, co zrobiłem to nie będzie chciała mnie nie poślubić.
Z TWOIMI
Mężczyzna: Zrób to, co musisz!
NAJWIĘKSZYMI LĘKAMI
Gideon: Pomożesz mi wypełnić moje przeznaczenie, czy tego chcesz czy nie.

Tam, gdzie przy imieniu Rumplestiltskin wstawiłam znak zapytania to nie jestem pewna czy to on mówi, ale wydaje mi się, że to na pewno ktoś inny niż ten mężczyzna. 
Muszę wam przyznać, że po obejrzeniu tego promo, byłam bardzo zdezorientowana... A co wy sądzicie o tym promo? Jak myślicie, kim jest ten mężczyzna? Ja nie mam bladego pojęcia. Czekam na wasze komentarze.
P.S. Czy tylko ja nie wiedziałam, że w USA była zmiana czasu i odcinek leciał o 1.00 w nocy naszego czasu, a nie o 2.00 w nocy? XD


4 komentarze:

  1. Po tym promo też jestem zdezorientowana , też nie mam bladego pojęcia kim jest ten mężczyzna , a może to będzie jeden z wybawicieli skoro mają nam pokazać mitologię ich.Tak myślałam ,że Gold pewnie pomoże Gideonowi z nim to nigdy nic nie wiadomo , i serio Killian robisz tajemnice , a sam miałeś o to pretensje do Emmy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja się bardziej skłaniam ku temu ,że może Emma nie będzie mieć o to pretensji bo w sumie , nie znała swojego dziadka.Ale chodzi tutaj o Davida , Killian się po prostu boi ,że jak David się o tym dowie to straci Emmę i jego przyjaźń .

      Usuń
  2. A jak Emma zamierza walczyć z Gideonem skoro rozwaliła ten miecz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też się nad tym zastanawiam.

      Usuń