wtorek, 28 marca 2017

Script tease #1 z odcinka 6x15

DYSKUSJA O ODCINKU 6X14: [LINK]
Cześć. Przychodzę do was z pierwszym script teasem z przyszłego odcinka. Adam szybciutko nas nim uraczył, chociaż w tamtym tygodniu bardzo mało ich wstawił, więc w tym tygodniu liczę na więcej script teasów. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. :)

 
Ariel
Moje nogi. Właściwie to głos też. To długa historia, ale dziękuję ci. Jestem Ariel.

Jasmine
Jasmine.

Jak podoba wam się script tease? Cieszycie się na powrót księżniczek? Jestem bardzo ciekawa, co wydarzyło się w Agrabahu, że Aladdyn i Jasmine powrócą, w ogóle jestem ciekawa całego odcinku. :D Czekam an wasze komentarze, a zaraz pojawi się post z opisem i zdjęciami z odcinka 6x15. ;)

1 komentarz:

  1. Też jestem ciekawa co się wydarzyło w Agrabahu , mam tylko nadzieję ,że Jasmine zaś o nim nie będzie nawijać i fajnie ,że też Ariel będzie w odcinku.

    OdpowiedzUsuń