piątek, 3 marca 2017

Sneak peek #1 z odcinka 6x11

No i jak napisałam, że czekam na jakiś sneak peek to wziął wyszedł pierwszy! Ale jestem podekscytowana! Jeżeli jesteście zainteresowani to zapraszamdo rozwinięcia. Jeśli będą jakieś błędy w tłumaczeniu to przepraszam, ale nie ma napisów angielskich. 
Gold: Pusto tu, nieprawdaż?
Gideon: Jeżeli jesteś tu aby sprowadzić mnie z tej drogi to nie możesz tego zrobić. To moje przeznaczenie.
Gold: Przeznaczenie jest podstępną rzeczą, wciąż wymaga pracy i planowania.
Gideon: Widzę o co chodzi. Myślisz, że nie jestem wystarczająco silny.
Gold: Nie odchodź od swojego ojca. Żyjesz 28 lat, a ja tysiące. (nie słyszę)
Gideon: Zabieraj ręce ode mnie.
Gold: Wiesz, że czekałem latami na moment jak ten. Na moment, w którym powiem swojemu ojcu, że jestem lepszy i silniejszy od niego, więc pokaż mi...
Gideon: Myślisz, że wiesz o mnie wszystko. Nie masz pojęcia.
Gold: Wiem, że dzieciństwo miałeś pełne bólu tak jak ja. Chcesz żeby ktoś za to zapłacił. Spraw, żebym ja to zrobił. To moja wina po tym wszystkim, prawda? Pozwoliłem, żeby Czarna Wróżka zabrała ciebie. Nie mogłem ciebie chronić. No dalej. Uderz mnie. Uderz. Uderz mnie! Jeśli nie możesz mnie uderzyć to jak zabijesz Wybawicielkę? Synu, mogę ci pomóc.
Gideon: Nie potrzebuję twojej pomocy.

Przepraszam za jakiekolwiek błędy, ale te ich akcenty do tego nie ma angielskich napisów, jakaś masakra.
Jak wam się podoba pierwszy sneak peek? Mi bardzo podoba się ta scena i myślę, że Gideon może być naprawdę ciekawą postacią. Czekam na wasze komentarze! :D

3 komentarze:

  1. Mega! Chociaż akurat ta scena nie wnosi niczego nowego, kiedy tu takie emocje bo odcinek już za dwa dni a u nas za trzy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się bardzo podoba ta scena , nie wiem ale coraz bardziej wydaje mi się ,że jednak Gideon nie chce zabić Emmy , a został do tego zmuszony właśnie przez Czarną Wróżkę.Gideon może być ciekawą postacią , i chyba użyją na nich tych nożyc , a Gold się poświęci i zginie w walce z matką .

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się zaczełam zastanawiać czy czasem to nie był plan Czarnej Wróżki.Porwała Gideona zrobiła z niego swojego ucznia ,jest potężny , może wmówiła mu ,że jak zabije wybawicielkę to zdobędzie jej moc , sam się stanie wybawicielem i będzie jeszcze bardziej potężniejszy.A tak naprawdę to rzuciła im go na pożarcie ,że Emma go zabije i tym o to sposobem Czarna Wróżka się zemści na Goldzie .

    OdpowiedzUsuń