poniedziałek, 20 marca 2017

Promo odcinka 6x14

 Cześć. Dzisiaj przychodzę do was z promo odcinka 6x14. I wczoraj obiecywałam sobie, że to ostatni odcinek, który oglądam na żywo, ale chyba będę musiała zrobić wyjątek. ;D Zapraszam do rozwinięcia. ;)
 
Zła Królowa: Gdzie ona jest? Gdzie jest Śnieżka?
W NASTĘPNĄ NIEDZIELĘ...
Regina: Skrzywdzi każdego, na kim mi zależy! Was wszystkich!
REGINA...
Regina: Nasza walka kończy się dzisiaj.
PRZECIWKO ZŁEJ KRÓLOWEJ
Zła Królowa: Raz na zawsze, mogę ją zniszczyć.
JEDEN...
OSTATECZNY...
FINAŁ
Zła Królowa: Zakończmy to.

Nie wiem jak wy, ale ja się cieszę, że wraca Zła Królowa, chociaż chciałabym, że skończyli już ten wątek, ale prawdopodobnie Zła Królowa pojawi się jeszcze w finale 6 sezonu. Myślę, że niestety, ale w tym odcinku odejdzie po raz kolejny Robin. A jak wam się podoba to promo? Czy wy też zauważyliście jak pięknie wygląda Ginni oraz Jen? :D
Chciałabym jeszcze napisać, że wczoraj Rebecca Mader odpowiadała na pytania fanów na Twitterze. No i udało mi się dostać od niej dwa polubienia. ;D Normalnie tak mi poprawiła początek tygodnia, że już nie mogłam skupić się na odcinku. Po raz pierwszy, ktoś znany i kogo bardzo lubię polubił mojego tweeta. Haha, przepraszam, że tak to przeżywam,a le dla mnie to szok, nawet dostać polubienie. ;D Piszcie jak wam się podoba promo i czy czekacie na kolejny odcinek. Oraz co sądzicie o powrocie Złej Królowej. :D
Wrzucam wam screena, żeby nie było, że oszukuję. xD



2 komentarze:

  1. Promo następnego odcinka mi się podoba , po co było sprowadzać tego Robina , jak i tak go zabiją w tym odcinku.Bardzo ładnie Ginnifer i Jen wyglądają w tym odcinku.Cieszę się ,że Rebecca polubiła twego tweeta.

    OdpowiedzUsuń
  2. To będzie mega odcinek! Jestem taka podekscytowana! Ta walka pomiędzy Reginą i Złą Królową, no kurczę, to będzie coś :D Mam tylko nadzieję, że żadnej z nich nie stanie się większa krzywda, szczególnie Reginie. Ciekawi mnie również, czy Zła Królowa rzeczywiście użyje tych nożyc i jak to będzie wyglądać. Jeśli mają zamiar ZNOWU uśmiercić Robina, ZNOWU kazać Reginie cierpieć, i to jeszcze W TYM SAMYM MIEJSCU co wcześniej, to to już będzie kompletna porażka!
    Mogę zapytać na jakiej stronie oglądasz na żywo? ;)

    OdpowiedzUsuń