niedziela, 5 marca 2017

Script tease #6 z odcinka 6x11

Cześć. Pojawił się kolejny script tease z odcinka 6x11. Nareszcie jest jakaś kwestia Augusta! Jeżeli jesteście zainteresowani to zapraszam do rozwinięcia.
 
August
To dlatego pracuję tutaj... Więc tata może spać.

Emma
Tak. Dobry plan. Nie chcę przerywać. Chciałam się tylko o coś zapytać.

Czekacie na odcinek? Bo ja jestem strasznie podjarana! Oglądacie na żywo czy czekacie na polskie napisy? Jeżeli macie jakiś link do streama to podeślijcie mi w komentarzu. Ciągle szukam i nie mogę znaleźć dobrego, więc jeżeli macie jakiś sprawdzony to podeślijcie w komentarzu. ;)

4 komentarze:

  1. Ja czekam do poniedziałku, bo wtedy odcinek jest już w Internecie i oglądam w oryginalnej wersji, po angielsku. We wtorek są już napisy, więc oglądam drugi raz z napisami :D
    Jestem taka podekscytowana że normalnie nie mogę usiedzieć w miejscu, a moja mama jakoś dziwnie się na mnie patrzy... Hah XD Tryb Fangirl tak bardzo włączony XD OUAT przybywaj! Outlaw Queen!!! ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja tak samo: w poniedziałek, najlepiej rano przed szkołą po angielsku, we wtorek z napisami polskimi i jeszcze potem z lektorem.
      To już chyba uzależnienie :P

      Usuń
  2. Też nie mogę się doczekać odcinka , a szczególnie na spotkanie Emmy i Haka z Zaczarowanym












    Też nie mogę się doczekać odcinka szczególnie reakcji Belle i Golda na wieść o tym ,dlaczego Gideon chce zabić Emmę , duetu Haka i Davida , spotkanie Emmy i Haka w tym świecie zaczarowanym no i oczywiście Outlaw Queen.


    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym żeby August pojawił się też w Storybrooke, a nie tylko w Życzeniowym Świecie. Bardzo lubię jego postać, ale występuje niestety rzadko. Myślałam, że gorzej zniosę tę przerwę, ale jakoś dałam radę. Najgorzej było chyba na początku, później w miarę się przyzwyczaiłam. Ale mogę uczciwie przyznać, że nie było dnia, kiedy nie myślałabym o OUaT :)

    OdpowiedzUsuń