czwartek, 9 marca 2017

Plotka | Kolejne dziecko w drodze?

Cześć. Dzisiaj przychodzę do was z plotką na temat... O tym w rozwinięciu. :D
Podobny obraz
Na wstępie chciałabym napisać, żebyście nie brali tego jakoś na poważnie to w ogóle nie jest potwierdzona informacja, tylko domysły fanów. A dokładnie chodzi tu o Colina O'Donoghue i jego żonę Helen. Otóż na Instagramie wszędzie było pełno ich zdjęć oraz podpisów, że Helen jest w ciąży! Jak tak spojrzałam to na pierwszy rzut oka nie zobaczyłam, żeby była w ciąży, ale trochę się poprzyglądałam i myślę, że to może być prawda. Chociaż widziałam, że ktoś napisał, że może to być tylko szalik. To też może być prawda. Na dole zdjęcia, z których fani tak wywnioskowali, więc sami możecie ocenić. ;)
 

I tak pomyślałam, że jak już jesteśmy przy temacie dzieci to napiszę wam, że w odcinku 3x09 jako mały Henry zagrał mały Evan O'Donoghue. Byłam trochę zaskoczona, że to synek Colina, ale powiem szczerze, że jest przeuroczy.
Znalezione obrazy dla zapytania evan o'donoghue ouat 

Co sądzicie o tej plotce? Myślicie, że Helen jest w ciąży? Bo ja już jestem zagubiona i bardzo długo się zastanawiałam, czy wstawić tego posta, ale co tam. Będę was informowała o wszystkim i to dosłownie. xD Wiedzieliście, że malutkiego Henry'ego grał syn Colina? Czekam na wasze komentarze. :D


2 komentarze:

  1. Nie wiedziałam ,że małego Henry'ego grał synek Colina , jak przeczytałam o tym gdzieś , to muszę przyznać byłam w lekkim szoku ,ale trzeba przyznać jego synek był słodziutki.Co do ciąży Helen może to być plotka , albo i prawda , jeśli to drugie to się cieszę ,że Colin ponownie zostanie ojcem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli to prawda to bardzo się cieszę, Colin wydaje się być świetnym ojcem :) Ze zdjęć trochę trudno coś konkretnego wywnioskować, kurtka jest gruba, więc może to być tylko takie złudzenie, ale wydaje mi się to możliwe. Fajnie, że Evan grał małego Henry'ego. Strasznie był słodki, nie mogłam się na niego napatrzeć. Tylko właśnie nigdzie nie mogłam znaleźć żeby to było oficjalnie potwierdzone, gdzieś pisali, że to był synek Colina, a gdzieś, że nie.

    OdpowiedzUsuń