środa, 15 marca 2017

Tytuł odcinka 6x21 i 6x22

Cześć. Dzisiaj przychodzę do was z tytułem finału sezonu 6. Jeżeli jesteście zainteresowani to zapraszam do rozwinięcia. :)
 
"Ostateczna bitwa część 1"  "Ostateczna bitwa część 2"

Tak jak już ktoś pytał, czy finał będzie trwał dwie godziny, mogę odpowiedzieć, że tak. Finał będzie składał się z dwóch odcinków, które prawdopodobnie będą 14 maja. Tak samo było m.in. w finale sezonu 5, że puszczono dwa odcinki pod rząd.
Jak wam się podoba ten tytuł? Nie jest jakiś oryginalny. Na filmwebie, ktoś wstawił zdjęcie ze słowami Rumplestiltskina z odcinka 1x01. Moim zdaniem jest to bardzo zastanawiające... Jestem ciekawa, co wy o tym sądzicie, oczywiście zdjęcie pod spodem. Czekam na wasze komentarze na ten temat. :D
https://uploads.disquscdn.com/images/ed2ccbf5dd39299ddad3f098fdaecfb029e8a340adf9cd53e94ce17b4ac96f44.jpg?w=800&h=440

5 komentarzy:

  1. Tytuł finałowych odcinków bardzo interesujący , nie wiem ,ale czytałam spekulacje ,że w finale mogą zginąć Charmingowie i dlatego nie są wymienieni w potencjalnym 7 sezonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu bardziej chodzi o to ,że Emma będzie walczyć z Gideonem , a Rumple z Czarną Wróżką i podejrzewam ,że Rumple zginie.

      Usuń
  2. Moim zdaniem niepotrzebnie przedłużają wątek z wizją Emmy.Ok nie wiadomo kiedy ten wątek się zakończy , ale jeśli ma trwać do finału i dopiero w finale się zakończyć , to jakoś nie odpowiada mi to .Powinni to jakoś w miarę szybko zakończyć , bo to takie teraz bawienie się w kotka i myszkę .

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wrażenie że faktycznie to jest ostatni sezon, a zdjęcie z tekstem Rumpla też zauważyłem. Wydaje mi się że serial w pewnym sensie miał od początku założenie 6 sezonów. Bo trzyma się o on całości tak zwanej "kupy" i jest to możliwe że Rumple zginie walcząc z matką a Charmingowie pomagając Emmie i z Gideonem pytanie tylko dlaczego miałoby nie być Lany w 7 sezonie. A serial bez Snow i Księcia oraz Rumpla i Reginy totalnie nie ma sensu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie trwają negocjacje z Jen , Laną ,Robertem i Colinem w zagraniu w potencjalnym 7 sezonie.Nic nie ma o Ginnifer , Joshu , Jaredzie i Emilie , więc raczej bym powiedziała,że Snow i David mogą zginąć w finale , albo dostaną szczęśliwe zakończenie.

      Usuń