niedziela, 26 marca 2017

OUAT Convention: Vancouver 2017

Cześć. Tak jak chcieliście, mam dla was notatkę z OUAT Convention. Wszystkie informacje o tym convencie i zdjęcia znajdziecie w rozwinięciu. :)
Once Upon A Time Offical Convention - Vancouver, BC Canada 
Jest to oficjalny convent poświęcony tylko serialowi Once Upon a Time. Trwa on od 24 marca do 26 marca 2017 roku, więc dzisiaj jest ostatni dzień, ale pojawią się świetne osoby m.in. Lana Parrilla oraz Rebecca Mader.
Tak jak napisałam na górze convent trwa od 24 do 26 marca, czyli od piątku do niedzieli. Pojawia się na nim wiele aktorów. Na dole macie rozpiskę, kto będzie/był i kiedy:
Jennifer Morrison- w sobotę, pojawiła się na panelu, dawała autografy oraz robiła zdjęcia
Colin O'Donoghue- w sobotę, pojawił się na panelu razem z Jen, rozdawał autografy oraz robił zdjęcia
 Lana Parrilla- w niedzielę, pojawi się na panelu, będzie rozdawała autografy oraz robiła zdjęcia
Rebecca Mader- w niedzielę, pojawi się na panelu, będzie rozdawała autografy oraz robiła zdjęcia
Lee Arenberg- pojawił się na panelu w sobotę, poprowadzi convent w sobotę i niedzielę oraz pojawi się na specjalnej sobotniej nocy musicalowej, będzie rozdawał autografy i robił zdjęcia w sobotę i niedzielę
Emilie de Ravin- w niedzielę, pojawi się na panelu, będzie rozdawała autografy oraz robiła zdjęcia
Gil McKinney-  w piątek i sobotę, rozdawał autografy i robił zdjęcia, pojawił się na piątkowej nocy karaoke oraz na sobotnim Once Upon A Concert
Beverley Elliot- w niedzielę pojawi się na panelu, będzie rozdawała autografy i robiła zdjęcia, pojawiła się w sobotę na Once Upon A Concert
Keegan Connor Tracy- w sobotę, pojawiła się na panelu, rozdawała autografy i robiła zdjęcia, była na sobotnim Once Upon A Concert
Michael Coleman- w piątek, był na panelu, rozdawał autografy i robił zdjęcia, był na sobotnim koncercie
Karen David- zastępuje Elliota Knighta, była na piątkowej nocy karaoke oraz na sobotnim koncercie i w sobotę na panelu
Adam Croasdell- w piątek był na panelu, rozdawał autografy i robił zdjęcia oraz pojawił się na karaoke
Raphael Sbarge- w piątek rozdawał autografy, był na panelu i robił zdjęcia, był też na karoke

W dodatku, małe grono osób, które zakupiło specjalne bilety gold, miały także okazję zwiedzić calutki plan serialu. Powiem szczerze, że ceny nie są małe, nie dość, że trzeba zapłacić za wejściówkę to jeszcze za każdy autograf i zdjęcie płaci się oddzielnie. Dobra a teraz nie przedłużając, sporo zdjęć, filmików oraz informacji:
   
 
Gil wróci na jeden odcinek OUAT.

 
   
 
Adam: "Jeśli Hak by mnie nie zabił, zapłaciłbym za ich miesiąc miodowy" XD

 

   

   

  

  

 
  
Colin złamał sobie stopę podczas ostatniego dnia kręcenia musicalowego odcinka. ;D


   
 
   
Pierwszą osobą, którą zobaczyła Karen, była Ginnifer Goodwin.
JoAnna Garcia na początku myślała, że Karen ma na imię Alice. Karen nie miała serce, aby ją poprawić.

  
 
Jen powiedziała, że nie mają oficjalnego potwierdzenia, że będzie sezon siódmy, więc nie może powiedzieć czy zostaje czy odchodzi.


Część pierwsza Gold Panelu

Druga część


    


 
  

Ok i to na razie na tyle. Na pewno pojawi się jeszcze jedna część, ponieważ dzisiaj na panelu będzie Bex i Lana, więc trzeba obserwować snapa. Mam nadzieję, że notatka wam się podobała, niestety nie mogę wam tu za wiele napisać, bo mnie tam nie ma i do tego nie mam serca, żeby to wszystko oglądać.
Jak wam się podobają zdjęcia i filmiki? Może ktoś z was jest w Vancouver na convencie? A może się na jakiś wybieracie? Jest wam smutno tak jak mi, jak oglądacie te wszystkie zdjęcia i filmiki i żyjecie ze świadomością, że was tam nie ma? Ja wczoraj prawie się popłakałam... Teraz strasznie to przeżywam. XD Piszcie co wy sądzicie, mam nadzieję, że nie jestem sama to będę mogła z kimś popisać. Czekam na wasze komentarze. :D
[źródło]

Zapomniałam jeszcze wstawić zdjęcie, które wstawiła Jen. Jak wam się podoba? ;D

12 komentarzy:

  1. tak bardzo chcialabym tam byc i niech mi nawet jen nie wspomina, ze moze nie byc siodmegk sezonu bo bede miala jakies zalamanie eh��

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też strasznie szkoda, że mogę to oglądać tylko prze internet. Może kiedyś przyjadą do Polski XD poszłabym nawet jakby było bardzo drogo ;D no ale tak ogólnie to strasznie mi się to podoba wszyscy są tacy śmieszni i nie wyobrażam sobie, że 6 sezon może się zaraz skończyć, a 7 nie będzie :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała, żeby przyjechali do Polski - poszłabym z każdą cenę i nawet gdyby to było na drugim krańcu Polski to bym i tak pojechała :D

      Usuń
  3. Też mi trochę szkoda ,że mnie tam nie ma , ale chociaż tyle dobrego ,że mogę se pooglądać przez internet.Liczę ,że będzie 7 sezon , bo jakoś nie wyobrażam se ,że to może być koniec serialu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się nie wydaje że to ostatni sezon, już powiem dlaczego, mam znajomego który jest bardzo oblatany w tym serialu i rzeczywiście stwierdził że poszła jakaś fama i "plotka żyje swoim życiem" i w sumie ma to trochę sens. Bo i po co robić taki zlot fanów i wprowadzać 2 nowe postaci na 2 ostatnie odcinki to się kupy nie trzyma, a w reboot osobiście nie wierzę. 6 lat ciągłości fabuły żeby przeskoczyć kilka lat to jakiś kit i to nie szczelny. Myślę że Kitsis i Horovitz chcą sprawdzić jakie jest jeszcze zainteresowanie serią i robią szum, a że 6 sezon ukazuje Gideona i wizje Emmy nagle zasiały się czarne widoki na koniec serii, to tak jakby powiedzieć że po 5 sezonie w podziemiach Hadesa nie będzie nic bo wszyscy teoretycznie wymarli. BZDURA.

    A kto to Gil?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że możesz mieć racje co do tego szumu. W końcu bez sensu byłoby wprowadzanie wątku, że Emma może umrzeć, jeśli i tak nikt by w to nie wierzył. W ten sposób zasiali trochę wątpliwości i fani już nie są tacy pewni. Gil grał księcia Eryka, tego od Ariel.

      Usuń
    2. Zobaczymy jak to się potoczy, chociaż też słyszałam, że ta sprawa z rebootem to tylko plotka. Chyba sam Horowitz o tym napisał. No, ale niedługo się dowiemy...
      Gil McKinney, grał księcia Eryka. ;)

      Usuń
    3. Gil gra księcia Eryka, tego od Ariel ;)

      Usuń
    4. Szum i panika się zrobiła gdy wyszła informacja o kontrakcie Jennifer ,że kończy się jej w kwietniu i właśnie ten wątek z wizją Emmy.Fani zaczęli trochę panikować ,że jeśli to ostatni sezon to być może wizja się sprawdzi i Emma umrze.

      Usuń
    5. Tak samo właśnie z tym rebootem ,że stacja planuje odświeżyć serial i być może nie będzie starej ekipy i fani nie byli już tacy pewni i się rozniosło ,że może to być prawda.

      Usuń
    6. A ja jestem papieżem czy tylko ja widzę że występuje dosyć radosna i wreszcie ładna Jennifer w ostatnim epizodzie?! Po za tym byłbym zobowiązany co do logicznego myślenia aktorom często kończą się kontrakty a później się je przedłuża jeżeli serial idzie do przodu.

      Usuń
    7. Tak też zauważyłam dosyć radosną i ładną Emmę , nie tylko w ostatnim epizodzie , ale też ślicznie wyglądała w 6x12.Wreszcie nie zamartwia się tą wizją , oczywiście wiem ,że często aktorom kończą się kontrakty a potem się je przedłuża , tylko właśnie wspomniałam o tym kontrakcie Jennifer ,że ludzie panikowali ,że pewnie Jennifer nie zechce przedłużyć kontraktu bo męczy już ją trochę granie Emmy.

      Usuń