piątek, 3 marca 2017

Sneak peek #2 z odcinka 6x11

Kurde! Przepraszam was, ale ja się nie wyrobię... Dzisiaj jak napisałam, że chcę sneak peek to dostałam trzy. Jakaś masakra, trochę chyba zaszaleli. Jeżeli jesteście zainteresowani to zapraszam do rozwinięcia. Zaraz pojawi się także trzeci sneak peek. :D
David: No dalej. Musimy znaleźć tego faceta, zanim wróci Emma. Zobaczy zakapturzoną postać tylko w jeden sposób, za kratami.
Killian: Spokojnie, bracie. Jedynym planem było zdrzemnięcie się. Pocałuj Śnieżkę, odpocznij, naładuj baterie.
David: Tak, plany się zmieniły. Teraz, kiedy ten facet jest w mieście i zamienił Królową w węża, jest potężny i chce zabić moją córkę. Nie pozwolę, żeby to się stało. Znajdę go.
Killian: Poczekaj, bracie. Zazwyczaj słuchasz rozważnego głosu..
David: Przeze mnie, przez życzenie, które wypowiedziałem. Prosiłem, żeby Królowa dostała to, na co zasługuje i sprowadziło go tu. Nie obudzę Śnieżki dopóki tego nie naprawię. Jeśli nie jesteś ze mną...
Killian: Jestem z tobą, bracie. Mam nadzieję, że wiesz co robisz.
David: Bedziemy potrzebowali obu. [?]

Mam nadzieję, że jakoś to zrozumiecie, ale oni tak szybko gadają i do tego nigdzie nie ma napisów. Jak podoba wam się sneak peek? Ja czekam już na nowe sceny Charminga i Killiana. :D

2 komentarze:

  1. Ja też czekam na nowe sceny Davida i Killiana.David się obwinia ,że to przez niego zjawił się Gideon,ale tak czy siak i tak by się pojawił więc nikt tutaj nie zawinił .Czy dobrze zrozumiałam ,że będą potrzebowali obu rąk ,co Killian zaś będzie chciał odzyskać swoją rękę , albo coś źle zrozumiałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pod koniec za bardzo nie zrozumiałam i nie wiem o co dokładnie chodzi. :D

      Usuń