niedziela, 5 marca 2017

Script tease #7 z odcinka 6x11

Cześć. Pojawił się kolejny script tease z dzisiajszego odcinka. Jeżeli jesteście zainteresowani to zapraszam do rozwinięcia.
Hak
Twój syn jest niemowlakiem.

Bella
Był. Potem dorastał w innej rzeczywistości. Bez swoich rodziców. I to doświadczenie... wypłynęło na niego.

O mój Boże! Nie mogę się doczekać tej sceny, nie jestem jeszcze na to gotowa. Do tego z godzinę szukałam streama na tablecie i nie udało mi się znaleźć. Potem wlazłam na laptopa i wtedy znalazłam dobrego. Więc spróbuję dotrwać do godziny 2.00. XD
Jak wam się podoba script tease? Podekscytowani odcinkiem? Oglądacie może na żywo? :D

7 komentarzy:

  1. Nie wiem ale tak jakoś zrobiło mi się żal Belle , bo teraz każdy pewnie będzie szukać sposobu , by powstrzymać Gideona przed zabiciem Emmy.A nie będą patrzeć na to ,że to syn Belle i ona też cierpi przez tą całą sytuację.Mam tylko nadzieję ,że nie oleją jej ,że radź se sama .Jestem też bardzo ciekawa tej innej rzeczywistości w której dorastał Gideon.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry , ale Gideon przecież sam Belle podczas porodu w śnie , kazał by go oddała na wychowanie wróżkom .A teraz widzę ,że będzie miał ból dupy bo wychowywał się bez rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten moment kiedy jutro jest świeży odcinek a ty masz jutro pracę klasową i zaległy sprawdzian z angielskiego, kartkówkę z biologii i zaległy sprawdzian ze wzorów fizycznych X(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból. Też mam jutro zawalone, ale się rozchorowałam i zostaję w domu :) Nie powinnam się cieszyć, bo później trzeba będzie nadrabiać, ale z drugiej strony nie mogę się powstrzymać.

      Usuń
    2. Jak ja to znam. Niestety już prawie tydzień siedzę w domu i mam masę rzeczy do nadrobienia, ale z jednej strony się cieszę, bo mogę obejrzeć odcinek na żywo.

      Usuń
  4. Cieszę się, że będzie jakaś scena Belle i Hooka. Uwielbiam ich przyjaźń. Też mam nadzieję, że Belle nie zostanie z tym wszystkim sama. Na pewno jest jej trudno pogodzić się z faktem, że nie wychowywała syna, a tu jeszcze się okazuje, że jest on złoczyńcą. Dobrze by też było żeby się jakoś dogadała z Gold'em, bo odniosłam ze sneak peek'a wrażenie, że chce on pomóc synowi w troszkę inny sposób niż żona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wyciągajmy od razu pochopnych wniosków , to że mu powiedział żeby pozwolił sobie pomóc , nie musi wcale od razu oznaczać ,że chce mu pomóc zabić Emmę.

      Usuń