niedziela, 5 marca 2017

Dyskusja o odcinku 6x11

Nie uwierzycie jak się cieszę, że nareszcie mogę wstawić tego posta! Wreszcie wrócę do normalnego trybu prowadzenia bloga. :D Mam nadzieję, że poprawi się także aktywność i liczba komentarzy. Mam nadzieję, że już wiecie jak działam na tym blogu, a dla nowych, pod tym postem piszemy swoje opinie po obejrzeniu odcinka. Czyli oglądacie odcinek i jeżeli macie chęć wylewacie tu swoje emocje na jego temat. Zawsze jest duża aktywność pod tym postem, więc mam nadzieję, że pod tym będzie tak samo. :D 
Happy Once Day!
Znalezione obrazy dla zapytania it's once day

20 komentarzy:

  1. Odcinek bardzo mi się podobał , jak już ktoś tu wspomniał Emma wymyśliła ,że przez magiczne drzewo się przeniosą .Spotkanie Emmy i Haka w tym świecie no myślałam ,że to będzie coś naprawdę wow , nie podobała mi się ta scena.A wiedziałam ,że w tym wozie będzie uwięziona Regina , ale nie przypuszczałam ,że z Robinem .Powód dla którego Gideon chce zabić Emmę , bo dzięki jej mocom będzie nowym wybawicielem , sorry ,ale jej zabicie raczej nie sprawi ,że zostanie nowym wybawicielem.I wydaje mi się ,że raczej on nie chce jej zabić tylko został do tego zmuszony przez Czarną Wróżkę .Moment jego walki z Emmą ,ahaha wiedziałam ,że istnieje jakiś powód dlaczego Emmie drży ta ręka i dzięki temu odkryła w sobie nową moc.I wiedziałam ,że Gold nie chce pomóc Gideonowi w zabiciu Emmy , sądzę ,że jeśli mają pojawić się te nożyce to właśnie użyją ich na nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok jeszcze muszę dodać ,że bardzo podobały mi się sceny Emmy i Augusta.Fajnie wyjaśnili z skąd Emma ma na nazwisko Swan , fajnie ,że August jest takim mentorem Emmy i daje jej nadzieję.

      Usuń
    2. Jeszcze dodam ,że trochę zawalili z tym życzeniowym światem .Wtf mieliśmy zobaczyć Belle 30 lat starszą i co no zobaczyliśmy ,ale tylko jej kości ,co to miało wyjaśnić dlaczego Rumple tyle czasu był uwięziony w tej celi.Dlaczego Robin i Szeryf są ciągle młodzi , i co najważniejsze dlaczego przez te magiczne drzewo mogły się przenieść 3 osoby , jak było wcześniej mówione mogły się przenieść dwie.

      Usuń
  2. Odcinek fajny , jakoś sceny z tego świata życzeniowego niezbyt przypadły mi do gustu .Jedynie podobały mi się w nim sceny Emmy i Augusta oraz Reginy i Robina.Mieliśmy zobaczyć Belle 30 lat później i zobaczyliśmy jej kości , ciekawi mnie dlaczego Marian zmarła zanim pobrała się z Robinem , dlaczego on i szeryf są nadal młodzi.Gdy Gideon mówił Belle i Goldowi , o tym jak wyglądało jego dzieciństwo i dlaczego chce zabić Emmę , nie wiem ale sadzę ,że i tak nie powiedział im wszystkiego.I zastanawia mnie dlaczego Belle ani Rumple nie spytali się go dlaczego udawał kogoś innego , gdy Belle była pod wpływem klątwy snu .Bardzo podobało mi się jak Emma szła z mieczem po Storybrooke , nagle ma wizję i pojawia się Gideon i ich konfrontacja ,że Emma mówi ,że może umrze ,ale nie dziś i bam celuje do niego z ręki białą magią .W ogóle podoba mi się taka Emma walcząca ,że może znienić swe przeznaczenie , a nie jak w 6A użalająca się nad swoim losem.Fajnie ,że Gold nie chce pomóc synowi w zabiciu Emmy , tylko pytanie jak zmienią jego przeznaczenie .

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dalej sądzę ,że z Gideonem jest coś nie tak , może nawet to nie jest ich syn.I czy dobrze zrozumiałam ,że miał tą samą wizję co Emma ,że w niej ją zabija.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mi sie wydaje czy te wątki z odcinka na odcinek są coraz bardziej bezsensowne? Magiczna szafa, świat życzeń potrzebny tylko po to, żeby był Robin, walka Gideona z Emmą, bo ten chce przejąć jej moce. A już za tydzień kolejny odcinek, w którym dowiemy się coś o przeszłości Hooka, co sprawi ze wszyscy go znienawidza, chociaż podobno przeszłość się już nie liczy skoro Hooka sie zmienił. Ale spokojnie i tak zapomnimy o tym wątku, tak samo jak było z bratem Hooka Liamem 2.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę żeby to Hook zabił ojca Davida, ponieważ to sugeruje promo. Gdyby to był on staraliby się zrobić z tego coś niespodziewanego, a po obejrzeniu zwiastuna od razu nasuwa się taka myśl. Nie zrobiliby czegoś tak oczywistego.

      Usuń
  5. Jestem zachwyconaaaa ogromnie! Trochę to wszystko nie ogarniete ale Regina i Robin to życie, szkoda tylko, że on nic nie pamięta, ale ogólnie świetny odcinek. Emma i ta gadka o rumie, wygrało haha. Ogólnie trochę ten wątek z Gideonem nie dokońca mi podchodził, ale cieszę się, że wreszcie wiemy dlaczego Emma Swan. Jestem zadowolona z odcinka i chce juz następny poniedziałek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy tylko mnie się wydaje ,że ten zaczarowany świat do którego trafiły Emma i Regina ,miało na celu właśnie by Emma odkryła w sobie nową moc , i że może zmienić swe przeznaczenie , a Regina ,że może dostać drugą szansę z Robinem.Tylko trochę mi się to nie klei ,że tak szybko się zgodził przenieść z Emmą i Reginą do Storybrooke , no ale zobaczymy jak to będzie.Wątek z Gideonem też mi jakoś nie podchodzi , chce zabić Emmę by samym się stać wybawicielem i uratować tamten świat przed Czarną Wróżką , no nie wiem coś mi się wydaje ,że tu nie o to chodzi .Cieszę się ,że Belle i Gold razem będą działać by pomóc synowi , mam tylko nadzieję ,że Gold mówił szczerze ,że nie chce by Gideon zabił Emmę , i że czegoś nie odwali.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odcinek świetny. Podobało mi się bardzo to, że we flashbackach pokazali, że mała Emma sama wybrała swoje nazwisko, czyli sama decyduje o swojej przyszłości. Pięknie łączy się to z obecnymi wydarzeniami w Storybrooke. Nie spodziewałam się, że starsza wersja Belle będzie kupką kości. Liczyłam, że będzie troszkę więcej Rumpla, bo uwielbiam jego wersję z EF. Stary Hook genialny, uwielbiam ten tekst Emmy, że przerzucą się na wodę :) Bardzo podobały mi się sceny OQ, nowy Robin może być interesujący, a bardzo za nim tęskniłam, więc cieszę się z jego powrotu, nawet chwilowego. Sceny Emmy i Augusta były super. Wątkek Gideona jeszcze niezbyt rozumiem, jego motywy są jak dla mnie lekko bez sensu, ale pewnie namieszała mu coś Czarna Wróżka. Rumpel mi zaplusował, po 6a byłam trochę sceptycznie nastawiona do jego postaci, ale chyba z powrotem zaczynam go lubić. Mam nadzieję, że będzie walczyć o syna, ale w dobry sposób. W końcu on najlepiej wie co oznacza ,,wejście" w mrok. Mam nadzieję, że uświadomi Gideona, że zabójstwo nie jest dobrym sposobem na zostanie bohaterem. Walka Emmy i Gideona świetna, liczę na to, że nasza Wybawicielka pokaże jak jest silna i potężna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem jak Robin z tego życzeniowego świata zareaguje na wieść o tym ,że ma córkę z Zeleną .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to będzie niezłe. I że jednak poślubił Marion, która zdążyła mu nawet urodzić syna. Ciekawi mnie też reakcja Zeleny i czy coś się nareszcie ruszy w jej relacji z Reginą.

      Usuń
    2. Tylko ,żeby nie zrobili tak ,że na wieść o tym ,że poślubił Marion i ma z nią syna , a także ,że ma córkę z Zeleną stwierdził ,że to było życie tamtego Robina a nie jego.Sądzę ,że chyba poprawi się relacja Reginy i Zeleny , w końcu Regina ją obwiniała o śmierć Robina , więc teraz mogą naprawić swoje relacje.

      Usuń
  9. Super odcinek! Cieszę się że wszystko się dobrze skończyło i Emma żyje, ale wiem że to na pewno jeszcze nie koniec Gideona i Czarnej wróżki. Rozczarowała mnie trochę scena spotykania Emmy i Hooka w świecie życzeń... myślałam że to będzie takie romantyczne coś w stylu że on ją pamięta i w ogóle, No ale trudno przynajmniej było śmiesznie. Fajnie że Regina znalazła Robina ale mam wrażenie że jest zupełnie inny i to nie będzie to samo co kiedyś (ciekawe co będzie jak się dowie że ma dwójkę dzieci). Chcę już kolejny odcinek bo widziałam że może być bardzo ciekawie. Tęsknie za Snowing :( -A

    OdpowiedzUsuń
  10. Między Emmą i Pinokiem jest świetna chemia. Pasowaliby do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram.

      Usuń
    2. Mi oni się bardziej kojarzą z taką relacją starszy brat-młodsza siostra. Uwielbiam ich wspólne sceny i chciałabym żeby było jej więcej.

      Usuń
    3. Mi też oni się bardziej kojarzą właśnie z taką relacją starszy brat -młodsza siostra.

      Usuń
  11. Skoro ten świat powstał dzięki marzeniu Emmy ,że takim se go wymarzyła.To w takim razie dlaczego gdy zjawiła ,się tam Regina i uwolniła Golda , on wiedział ,że ten świat jest nie prawdziwy i ,że Emma tak naprawdę jest wybawicielką ,skoro wszystko tam było nie prawdziwe to nie powinien o tym wiedzieć.Dlaczego Marion zmarła , i czemu nikt przez tyle lat nie uwolnił Belle , i chyba mieliśmy zobaczyć wersję EQ z tego świata a nie zobaczyliśmy.Dlaczego Szeryf i Robin się nie postarzeli , no i najważniejsze Emma mówi Reginie ,że nic tutaj nie jest prawdziwe w tym Robin , a chwilę później gdy już mają wracać , nagle jej mówi by wzieła Robina z sobą bo to jest jej druga szansa na szczęście.Magiczna szafa , która okazuje się portalem , i nagle więcej osób może przez nią przejść.A czy czasem Gideon nie wie ,że Czarna Wróżka to matka Golda , i tym samym jego babcia , i serio , nie wie ,że jak zabiję wybawicielkę to sam się nie stanie wybawicielem.I czy w tej innej rzeczywistości to nie mają tam swojego wybawiciela , tylko Gideon musi zabić Emmę , by uratować tamtych ludzi przed Czarną Wróżką.Chyba Czarna Wróżka nieźle wyprała mu mózg ,że biedaczek sam nie wie już co ma robić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem jak wy , ale ja nie wierzę w tą nagłą przemianę Golda ,że chce pomóc synowi znaleźść inną ścieżkę i nie chce śmierci Emmy .Jasne tylko ,że do tej pory robił wszystko by zniszczyć Emmę , a teraz chce ją jakby uratować , sorry , ale kupuje tego .

    OdpowiedzUsuń