czwartek, 9 marca 2017

Nowe informacje o musicalowym odcinku!

Cześć. Dzisiaj przychodzę do was z informacją, co wydarzy się w odcinku 6x20, czyli w bardzo wyczekiwanym musicalowym odcinku. Jeżeli jesteście zainteresowani to zapraszam do rozwinięcia. :)
Znalezione obrazy dla zapytania ouat 6x20 
Żeby tak nie spoilerować wstawiam jeszcze zdjęcie z tytułem odcinka. :D
Otóż dziewczyna, która bardzo często gości na planie, postanowiła wreszcie odpowiedzieć na pytania. Napisała ona, że w odcinku 6x20 odbędzie się ślub. Tak, dobrze widzicie. W musicalowym odcinku odbędzie się ślub Emmy i Killiana. 
 Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. 

A ostatnio sobie myślałam: "Ale by były jaja jakby Emma i Hak wzięli ślub w odcinku 6x20". Hehe... Nie wiem czy mam się śmiać czy płakać... Z jednej strony bardzo się cieszę, bo mój ulubiony ship weźmie ślub, no ale w odcinku musicalowym? Jakoś to mi nie leży... Może ktoś mnie do tego przekona, nie wiem. Wstawiam wam jeszcze zdjęcie Jen z planu odcinka 6x19, na którym widać, że ma pierścionek zaręczynowy. Dodam jeszcze link, a tam będziecie mogli poczytać, co ludzie, którzy byli na planie sądzą o strojach, piosenkach itp. Do tego ma jeszcze pytanie, co byście dzisiaj chcieli poczytać, wypunktowanie odcinka 6x11 czy plotkę, ale o czym i o kim to nie powiem. Chociaż pewnie i tak dzisiaj wstawię i to i to. :D
Co sądzicie o ślubie CS? Cieszycie się czy nie kibicujecie tej parze? I co sądzicie o ślubie w musicalowym odcinku? Piszcie w komentarzach. :)
Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler.

4 komentarze:

  1. Nie przepadam zbytnio za CaptainSwan, no ale dobra, niech im tam będzie ;) W odcinku musicalowym bardziej czekam jednak na muzyczny pojedynek Evil Queen i Charmingó! :D
    Chcemy jedno i drugie, więc bierz się do pisania! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się bardzo cieszę na ich ślub. Nawet fajnie, że będzie to odcinek musicalowy, bo liczę na duet CS. Szkoda, że nie będzie już wtedy Robina, bo chciałabym też usłyszeć go z Reginą. Chętnie przeczytałabym i wypunktowanie i plotkę, ale bardzo mnie tą plotką zainteresowałaś (taka już jestem ciekawska), więc chyba ją bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie się cieszę że w końcu wezmą ślub <3 czekam na to od długiego czasu. Jest to też potwierdzeniem że Emma przyjmie zaręczyny bo w sumie teraz to nic z nią nie wiadomo, po jej byciu mroczną straciłam do nie zaufanie xd mogłaby powiedzieć coś w stylu że nie jest jeszcze gotowa a Gideon im zagraża, a po co czekać skoro Hook to jej prawdziwa miłość. No więc mega się cieszę :D Do tego odcinek będzie musicalowy. CaptainSwan forever <3 -A

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie się ciesze ,że wreszcie wezmą ślub i fajnie ,że się odbędzie właśnie w odcinku 6x20 bo liczę na duet CS.Chyba Gideon nie będzie im zagrażać już , bo po co robić zaręczyny a potem ślub skoro by nie była pewna , czy przeżyje.

    OdpowiedzUsuń