wtorek, 21 marca 2017

Script tease #1 z odcinka 6x14

 LINK DO DYSKUSJI O ODCINKU 6X13: [LINK]
Cześć. Dzisiaj przychodzę do was z pierwszym script teasem z odcinka 6x14. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. :)
 
Emma
Dziękuję. Nigdy nie myślałam --
(patrzy na pierścionek)
-- Po prostu nigdy nie myślałam...

Śnieżka
Cóż, jeśli to poprawi ci humor, ja o tym myślałam. 

Jak podoba wam się script tease? Nareszcie dostaniemy scenę Emmy i Śnieżki. Brakuje mi takich rodzinnych scen np. Emmy i Śnieżki, Emmy i David'a lub Henry'ego i Reginy.
Czekam na wasze komentarze, a nowa notatka o odcinku 6x14 już w drodze. :D

1 komentarz:

  1. Cieszę się ,że będzie scena między Emmą i Snow brakowało mi trochę ich scen w tym sezonie , a było ich mało.Masz rację mi też brakuje właśnie takich scen rodzinnych zwłaszcza Reginy i Henriego scenarzyści strasznie zaniedbali ten wątek.

    OdpowiedzUsuń