sobota, 11 marca 2017

Trwają negocjacje na temat sezonu 7

Cześć. Dzisiaj przychodzę do was z informacjami na temat możliwego sezonu 7. Jeżeli jesteście zainteresowani to zapraszam do rozwinięcia. :)
Once Upon a Time Season 6 Tougher Than the Rest 
 Otóż trwają negocjacje z czterema głównymi aktorami serialu, czyli z Jennifer Morrison, Laną Parrillą, Colinem O'Donoghue oraz Robertem Carlyle. Natomiast nie mamy żadnych informacji na temat Ginnifer Goodwin, Josh'a Dallasa, Jareda Gilmore, Rebeccki Mader oraz Emilie de Ravin. Jak już pewnie wiecie, ciągle trwają dyskusje na temat dalszego ciągu serialu. Decyzja leży w rękach stacji ABC. Zastanawiające jest to, że negocjacje nie trwają m.in. z Ginni, Joshem czy Emilie. Jak już wiecie w sieci krąży pewna teoria. Jeżeli to okazałoby się prawdą to pewnie Jared zostałby zastąpiony nowym aktorem, a Charmingów może czekałoby szczęśliwe zakończenie i nie pojawiliby się już w serialu.

Ok, dość już mojego pisania, bo jeszcze wam pomieszam w głowie, chociaż sama mam już mętlik w głowie i nie wiem co myśleć. Jakoś tak nie podchodzi mi wizja sezonu 7 jako reebot.
Co wy o tym myślicie? Jak myślicie, czy Jen, Lana, Colin i Robert zgodzą się występować w sezonie 7? Ja już nie mam pojęcia czy chcę sezonu 7, ale z drugiej strony nie chciałabym żegnać się z tym serialem. Czekam na wasze komentarze, bo muszę z kimś podyskutować na ten temat. :D

źródło:

3 komentarze:

  1. Mi taki reebot w ogóle nie pasuje, bo kocham obecnych głównych bohaterów. Nie wyobrażam sobie serialu bez Snowing. Do tego nie widzę sensu żeby robić coś takiego, gdy serial się kończy. Wciąż jest mnóstwo niedokończonych wątków, a w ten sposób narobią tylko nowych. W jednym sezonie nie zdążą wyjaśnić wszystkiego jeśli stworzą taką zupełnie nową fabułę. Przecież trzeba będzie wyjaśnić co działo się z bohaterami przez te lata, a tego będzie już sporo i wątki z teraźniejszych wydarzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się też mi się to nie podoba Jen,Lana,Colin , Ginnifer,Josh,Robert,Emilie Jared oni tworzą OUAT i nie wyobrażam se serialu bez nich.Właśnie jest tyle niewyjaśnionych wątków , i narobią tylko nowych.Jakoś mi się to wszystko nie widzi , i wolałabym by zakończyli serial na 6 sezonie niż robili reebot.

      Usuń
  2. A czy w ogóle jest gdzieś potwierdzone ,że 7 sezon to będzie reebot .Wiem,że krąży teoria ,że to będzie reebot ten 7 sezon , ale jeśli oficjalnie nie zostanie to potwierdzone , to sądzę ,że pewnie to będzie kolejny zwykły sezon może nawet i finałowy.

    OdpowiedzUsuń