poniedziałek, 27 marca 2017

Promo odcinka 6x15

DYSKUSJA O ODCINKU 6X14: [LINK]
Cześć. Przychodzę do was z promo odcinka 6x15. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. Ja już nie mogę się doczekać kolejnego odcinka! :D
Emma: On po prostu odszedł. Mogę potrzebować, aby iść na przód
W NASTĘPNĄ NIEDZIELĘ...
CZY JEST DROGA DO DOMU?
Killian: Emma jest w niebezpieczeństwie. Myśli, że ją zostawiłem.
KSIĘŻNICZKA, ZŁODZIEJ I SYRENA...
Ariel: Jestem Ariel.
...SĄ JEDYNĄ NADZIEJĄ HAKA...
Jasmine: Któregoś dnia możesz umrzeć kapitanie, ale nie dzisiaj!
ABY URATOWAĆ PRAWDZIWĄ MIŁOŚĆ
Killian: Każdy moment, kiedy tu jestem, zabija mnie.

Nie dość, że odcinek sprawił, że osłupiałam to jeszcze to promo. Bardzo, ale to bardzo cieszę się na powrót Jasmine, Aladdyna oraz Ariel. Nie mogę się doczekać, aż zobaczę ich squad i jak sobie poradzą. Jestem taka podekscytowana! :D
Co wy sądzicie o tym promo? Cieszycie się na powrót tych postaci?

9 komentarzy:

  1. Cieszę się na powrót Jasmine , Alladyna i oczywiście Ariel .Omg Emma serio myśli ,że po tym wszystkim co przeszli Hak ją zostawił Sądzę ,że ta scena jak siedzi przed domem na schodach i płacze to pewnie wtedy wróci Hak i się pogodzą , chociaż słyszałam ,że mają wrócić do siebie w 6x17..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry , ale przecież Emma sama oddała mu pierścionek , co równało się jednoznacznie z tym ,że to koniec , a teraz płacze bo odszedł i musi iść naprzód , to trzeba było nie oddawać pierścionka.

      Usuń
    2. Sorry ,ale każda na jej miejscu postąpiłaby tak samo i oddała pierścionek małżeństwo budowane na kłamstwie nie przetrwa.Moim zdaniem reakcja Emmy w tym promo wygląda tak ,że pewnie wszędzie szukała Haka , ale nie znalazła go i sądzi ,że ją zostawił .A to jak siedzi na schodach przed domem i płacze sądzę ,że widzi wspomnienia Killiana i pewnie będzie się obwiniać ,że nie dała mu szansy wszystko wyjaśnić.

      Usuń
    3. Też mi się wydaje ,że Emma będzie wszędzie szukać Haka , ale go nie znajdzie i dojdzie do wniosku ,że odszedł.

      Usuń
  2. Coś czuję ,że ten odcinek będzie świetny czyżby Emma miała się w tym odcinku upić , i serio myśli ,że Hak tak po prostu odszedł po tym wszystkim co przeszli .Gideon sądzi pewnie ,że tym sposobem rozdzieli Emmę i Haka , ale mu się nie uda, cieszę się na powrót Jasmine ,Alladyna i Ariel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aahhaha chciałabym zobaczyć pijaną Emmę.

      Usuń
    2. Ja tak samo.

      Usuń
  3. Gdzie dokładnie się znajdzie Killian ,że raptem znajdą się tam Jasmine ,Alladyn i Ariel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Jasmine i Alladyn czasem nie mieli się udać właśnie do Agrabahu takie mieli życzenie , no chyba ,że się nie spełniło i zamiast w Agrabahu wylądowali gdzieś indziej.

      Usuń