czwartek, 2 marca 2017

Nowe informacje o odcinku musicalowym!

Cześć. Pare dni temu pojawiły się nowe informacje na temat odcinka musicalowego, czyli 6x20. Do tego doszły nowe zdjęcia zza kulis oraz z planu. Jeżeli jesteście zainteresowani to zapraszam do rozwinięcia. :)

Na stronie internetowej ET pojawił się artykuł, a w nim nowe informacje od Adama i Eddy'ego na temat musicalowego odcinka. Najważniejszym pytaniem było: Czy Colin zaśpiewa w tym odcinku? Myślę, że łatwiej czyta wam się to w podpunktach, a nie będę wszystkiego tłumaczyła słowo w słowo. Będą tu też nowe informacje z innych artykułów. A oto one:
1. Jennifer Morrison będzie miała solówkę. <3
2. Rebecca Mader zaśpiewa w odcinku 6x20.
3. Głównymi kompozytorami muzyki do tego odcinka są Alan Zachary oraz Michael Weiner.
4. Nie będzie to oddzielny, specjalny odcinek, będzie on normalnym odcinkiem (mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi :D).
5. Będzie 7 piosenek.
6. Będzie sporo romantycznych momentów między Emmą a Killianem.
7. Zapytani o duet Emmy i Killiana, Kitsis odpowiedział: "Nigdy nie wiadomo. To serial o nadziei, jeżeli będziesz miała jej wystarczająco dużo to może to się wydarzy".
8. I informacją, na którą pewnie wielu z was czekało: Colin zaśpiewa w odcinku 6x20!

Ok, mam nadzieję, że taka forma notatki wam się podoba. Oczywiście na dole zostawię wam link do czałego artylułu, jeżeli ktoś jest zainteresowany. Teraz kilka fotek z planu. Mam nadzieję, że podobał wam się ten post. Teraz chciałabym się was zapytać, co sądzicie o tym nadchodzącym odcinku? Jesteście pozytywnie nastawieni do tego odcinka? Ja coraz bardziej przekonuję się do tego pomysłu. Myślę, że wyjdzie z tego coś ciekawego. Zapraszam was do komentowania i mam nadzieję, że jutro uda mi się wstawić notatkę na temat nowych informacji o odcinku 6x11. Zachęcam do komentowania i zerknięcia na zdjęcia. :)
  Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. 
Zdjęcie Jen z makijażystką na planie odcinka 6x20 oraz tańcząca Lana, przygotowująca się do musicalowego odcinka. :D


Jen w studio nagraniowym.

Zdjęcia z planu z 28 lutego:








 

2 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać tego odcinka , fajnie ,że Jen będzie miała solówkę , no i Colin też zaśpiewa , a jakby zrobili duet Emmy i Killiana to byłabym bardzo szczęśliwa.Jen bardzo ładnie wygląda w tej czerwonej kurtce ,no i nie jest w końcu ulizana ,bardzo podoba mi się zdjęcie Lany z przygotowań .

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! ❤️ Szkoda że jeszcze tyle czekania :( jestem ciekawa ich głosów i w ogóle wszystkiego

    OdpowiedzUsuń