piątek, 17 marca 2017

Sneak Peek #1 z odcinka 6x13

Cześć. Dzisiaj przychodzę do was z pierwszym sneak peekiem z odcinka 6x13. Przepraszam, że tak późno wstawiam, ale wczoraj zobaczyła go o 23, a dzisiaj chciałam poczekać na angielskie napisy i wreszcie się doczekałam. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. :)


Pierwsza wojna z ogrami
Krzyki w tle: No dalej! Przesunąć te wozy! Weźcie te! Na miejsca! Na mój znak! Do boju!
Wojownik: Nie mogę.
Beowulf: Gdzie masz zamiar iść?
Wojownik: Ogry... One nas zabiją.
Beowulf: Jesteśmy jedyną rzeczą znajdującą się pomiędzy tymi potworami a domem. Jeśli uciekniemy, to zabiją każdego.
Wojownik: Jak możemy wygrać?
Beowulf: Ten miecz... Nazywa się Hrunting. Został zaczarowany jasną magią, aby upewnić się, że każdy, kto trzyma go w bitwie, zostanie okrzynięty bohaterem. Możesz zarówno zostać zapiętanym jako bohater lub na zawsze być znanym jako tchórz, który uciekł dzień przed zwycięstwem.
Wojownik: Dobrze. Będę wylczył.
Beowulf: Za zwycięstwo!

Jak wam się podoba ten sneak peek? Jak już pewnie zauważyliście, Beowulf posiada miecz, który w wizji miał zabić Emmę. Jestem ciekawa o co tu chodzi. Jest już parę teorii o tym, ludzie piszą, że może po walce Gideona i Emmy, ktoś poskładał ten miecz, moim  zdaniem jest to dziwna teoria. A jest jeszcze jedna i w niej jest opisane, że Beowulf mógł być pierwszym Wybawicielem.
Co sądzicie o sneak peeku? A co o mieczu? Czekam na wasze komentarze, a drugi sneak peek pojawi się jutro, może wreszcie będą napisy. ;D

4 komentarze:

  1. Co do sneak peeka to podoba mi się wreszcie zobaczyliśmy pierwszą wojnę z ogrami.A co do miecza to jestem zdezorientowana , ale chyba ktoś poskładał ten miecz po walce Emmy i Gideona , bo skoro ma dojść do ostatecznej walki to czym będzie walczyć Emma .Całkiem też możliwe ,że Beowulf może być pierwszym wybawicielem skoro mamy poznać ich mitologię.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie ciekawi kto w ogóle stworzył ten miecz , no bo ktoś go musiał stworzyć , i jakim cudem znalazł się w sklepie Golda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może Beowulf zawarł z Gold'em w Zaczarowanym Lesie umowę? Wiemy, że to Rumple powstrzmał I wojnę z ogrami, więc może Beowulf obiecał mu za to swój miecz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem całkiem możliwe , mam nadzieję ,że jakoś sensownie to wyjaśnią .

      Usuń